mazur Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam. Dnia 10.06.2010 w Hobbycity złożyłem zamówienie. W trakcie zamawiania nie było dwóch przedmiotów i wyświetlił się komunikat, że przedmioty będą dostępne od 7 do 30 dni przynajmniej tak to zrozumiałem. Do dziś niestety nie ma tych przedmiotów. Oczywiście wiem, że mogę zrezygnować z części zamówienia ale opłata za przesyłkę pozostaje ta sama. Konkretnie chodzi o odbiorniki: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11965 http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=12339 Pytanie: Czy można anulować całe zamówienie łącznie z opłatą za przesyłkę? Dla ciekawości dodam, że kiedyś zamawiając przesyłkę płaciłem za towar zgromadzonymi punktami ale za przesyłkę już musiałem zapłacić „żywymi” dolarami mimo tego, że miałem wystarczającą ilość punktów żeby opłacić wszystko. Innym razem gdy reklamowałem wadliwy odbiornik o odano mi pieniądze w postaci punktów ale tylko za odbiornik (bez kosztów przesyłki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 jak wejdziesz w detale zamówienia to masz możliwość anulowania poszczególnych rzeczy a niżej całego zamówienia i chyba przy anulowaniu całości kasę za wysyłkę też oddają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 chyba przy anulowaniu całości kasę za wysyłkę też oddająChyba czy na pewno? Szkoda byłoby 20 dolców gdybyś nie miał racji a poza tym przy następnym zamówieniu za przesyłkę ponownie tylko "żywe" dolary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 mazur11, napisz pytanie do supportu HC, w końcu od tego są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 mazur11, napisz pytanie do supportu HC, w końcu od tego są.Niestety ale mój angielski jest na tyle dobry na ile jest dobry translator. Podejrzewam, że chińczycy stracili by dniówkę na odcyfrowanie moich wypocin.Ale spróbować można, to nic nie kosztuje. Podpowiedziałbyś w który link- okienko mam kliknąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Powiedz co chcesz napisać, jakaś dobra dusza przetłumaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Z tym angielskim to spokojnie Nie tacy ludzie próbują się dogadać i im się udaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 No właśnie, trzeba się dowiedzieć, bo to byłby dobry patent gdyby dało się podmieniać rzeczy z zamówienia których nie maja na stanie na te co są aktualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 No właśnie, trzeba się dowiedzieć, bo to byłby dobry patent gdyby dało się podmieniać rzeczy z zamówienia których nie maja na stanie na te co są aktualnie.Anulowałem całe zamówienie, zwrócili wszystko (za towar i przesyłkę). Niestety w tym czasie zmienił się kurs dolara i jestem 25 zł w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.