Chriss Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Wczoraj o 23. złożyłem zamówienie u nich na łożyska. 2 takie średnie łożyska do samochodu za kwotę 13. zł dziś pojechałem po nie około 10:20 przyszedłem i tu się zdziwiłem. Wszystko spokojnie, bez zamieszania, obsługa miła, bez żadnych problemów. Może coś podziałało działanie modelarzy. W każdym, razie byłem zadowolony. Oby tak dalej.
marcin314 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam Ja kupuję częsci u nich dość często, ponieważ jest to sklep do którego mam rzut kamieniem. Osługa taka sobie, mam wrażenie że właściciel chce na szybko obsłużyć klienta i się go pozbyć. Ten drugi młody w okularach jest całkiem przystępny i można znim pogadać.
Olecki75 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Ogólnie stwierdziłem że obsługa szanuje klientów ale tylko tych którzy zostawiają u nich większą kasę. Były tam dwie osoby które wybierały autka (2100 pln) i zauważyłem pełny szacunek dla nich, gorzej jak się wrócą po jakieś pierdoły za 15-30 zł.Niestety wczoraj u nich to samo mnie spotkało A byłem po kilka listewek. Taka sytuacja 2-gi raz z rzędu. W obu przypadkach sprzedawcy przepraszali i tłumaczyli to ciężkim dniem (a gościa zainteresowanego autkiem Traxxas obsługiwali we dwóch).Ciekawostka też jest ich system zamawiania, ja nie mogłem wziąć niż 5 listewek bo system nie dopuszcza więcej jak 5. Kolega zaś jak złożył zamówienie to potwierdzenie przyszło na kogoś innego :shock: .
Chriss Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Dziś byłem w tym sklepie po Buzzer, wyważarkę do śmigieł i śmigło. I co?? Obsługa bardzo miła, pomocna, przy oglądaniu jakiegoś samolotu bardzo pomocna i uprzejma. Wszystko dobrze wytłumaczone i na spokojnie. To że ktoś chciał kupić za mną BeltaCP z E-Sky'a, musiał poczekać w kolejce, aż pooglądam sobie śmigła. Bardzo mi się dziś podobało. Ocena na dzisiaj?? Z pewnością dałbym 10/10.
slimas Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam ja tam nie polecam tego sklepu a wręcz odradzam ponad miesiąc temu kupiłem regulator okazało się że był zepsuty oddałem na gwarancje, przez cały czas nie dostawałem odpowiedzi od nich czy coś z nim zrobili pewnie gdybym nie napisał i nie zadzwonił pewnie jeszcze bym czekał ale to nic , w końcu jak już wysłali na serwis i wszystko było dobrze za naprawę miałem zapłacić 25zł i tak pani z serwisu powiedziała ja dzisiaj zajeżdżam do sklepu i słyszę że mam do zapłaty 45 zł bo jeszcze trzeba opłacić przesyłkę a dla pewności zadzwoniłem do serwisu czy mam opłacić przesyłkę i powiedzieli że nie bo oni to opłacają i sprawa nie wiadomo gdzie się skończy.I z obsługa jest tak że gdy się kupuje cos powyrzej 300zł to są bardzo mili a jak przyjechałem po 2 smigła to maja mnie w :ass: .
Cimek Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Jeżeli oddajesz coś na gwarancję ,to nie powinieneś nic płacić, trochę chore z ich strony... Co do sklepu to moja opinia jest pól na pól...
klapuch00 Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Potwierdzam - zapłaciłem 40 zł za "naprawę gwarancyjną" nie wiadomo na jakiej zasadzie. Podejrzewam, że nie odsyłają do serwisu tylko do znajomego faceta z warsztatem, który naprawia i bierze za to kasę mimo, że jest to naprawa gwarancyjna. Obsługa tragiczna - czekałem 45 minut na zakup dwóch rzeczy, bo facet przede mną oglądał samochody, a pani z obsługi nie chciało się ruszyć. Dzisiaj jak pojechałem kupić nowe śmigło, bo poprzednie się rozpadło w czasie lotu właściciel powiedział, że to nie jest możliwe, że trafiłem w wróbla, a krew umyłem i szkaluję dobry sprzęt. Potem usłyszałem, że "gorąco mnie zachęca" do robienia zakupów gdzieś indziej, bo on nie lubi jak ktoś mu wmawia, że sprzęt jest wadliwy. Poprzednio jak dzwoniłem, żeby mi wystawił fakturę zbiorczą za dłuższy okres usłyszałem, że on nie wie kto się tym zajmuje. Nie zamierzam tam więcej kupować - ceny mają ok, wysyłkowo podobno też ok, ale obsługa na miejscu jest żałosna. Teraz, jak już się trochę poduczyłem widzę, że czasami naciągają klientów, między innymi wcisnęli pakiet 2,2Ah o mocy 40C do elektroniki szybowca "bo jest bardzo dobry". Pozostawiam wpis i kończę współpracę ze sklepem - ocenie Użytkowników pozostawiam fakt "gorącego zachęcania" robienia zakupów gdzieś indziej.
Chriss Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jeśli miałby być to ostatni sklep modelarski na południu polski to nie pojadę nigdy więcej. Wczoraj byłem po serwo, ale ponoć miało go nie być (tego serwa) i doradzono mi inne, ponoć lepsze, szybsze i super extra. No to myśląc że sprzedawca wie co mówi to zgodziłem się wziąć to polecane. Wróciłem do domu, patrzę na opakowanie i pisze że jest ono dedykowane tylko do żyra Hitec ?5000. Ale skoro polecał, nie pytając się mnie jaki mam ewentualnie żyroskop, to może działa też na innych. Podpinam i co widzę? Serwo buczy i się grzeje trochę. Patrzę tylko czy się rusza, okazało się że tylko w 1 stronę. Odłączyłem szybko, spakowałem i z nadzieją że uda się oddać (zareklamować) czekałem do dziś. Pojechałem i okazało się że nie można zwrócić. Że trzeba sprawdzić czy działa i takie tam. Ok, zgodziłem się. Poczekałem z pół godziny, Panowie na serwisie mieli sprawdzić czy działa. Tak okazało się że działa, bo było je słychać i rozmowę ze sprzedawcą, czy ono ruszało się tylko w jedną stronę. Potwierdziłem że tak było. Pan z serwisu nie umiał podpiąć serwa i podłączył je chyba odrazu do baterii, co skutkowało jego spaleniem. Potem było odrazu że to ja zniszczyłem, moja wina i że nie mogą przyjąć reklamacji. W między czasie wysnuły się informację, że ja chciałem od razu serwo żyroskopowe, nieprawda, bo chciałem HS56HB od razu i było by bez problemów. Pan przedawca uważał że to wszystko przez mój żyro, że badziewie i to przez to, że on sprawdzał na swoich Futabach i innych podobnych, nie pytając mnie dzień wcześniej jakie mam żyro. Powiedziałem Panu, że obsłużył mnie wczoraj tak, że mu zaufałem, mówiąc przytym że nie jestem aż tak bardzo w tych serwach zorientowany. Mogło być tak, ze już serwo w sklepie było odrazu uszkodzone, no ale najlepiej zwalić na kupującego. Oczywiście wczoraj Pan nie raczył sprawdzić czy serwo działa. Śmiem zaznaczyć że obsługa była beszczelna traktując tak klienta, który w dobrej wierze wrócił i chciał ugodowo coś załatwić. Po 2 gdybym chciał to konkretne serwo, które mi polecono, to tak była by to moja wina, bo powinienem wiedzieć jakie są jej wymagania, ale jeśli mi je polecono i powiedziano że będzie na 100% lepsze, to sprzedawca powinien wziąć trochę winy na siebie, bo naciągnął człowieka, a potem nie chciał przyjąć reklamacji, która zgodnie z polskim prawem obowiązuje zawsze do min. 3 dni od zakupu. Nie polecam sklepu, fakt mieli części blisko, będę musiał się pogodzić z tym, ale chamstwa nie będę tolerował :evil: . Tak jak mówi wyżej Mariusz, bo on nie lubi jak ktoś mu wmawia, że sprzęt jest wadliwy. . oraz że szkaluję dobry sprzęt . Eh, ręce można załamać. Gorące polecanie nadal jest na topie w tym sklepie, a nie potrafią nawet podpiąć dobrze serwa, nie paląc go... Nie, nie i jeszcze raz nie polecam. Oczywiście wolałem poświęcić już te 80zł za to gówniane serwo, niż się z facetem tak kłócić. Zostawiłem serwo w sklepie i wyszedłem. :evil:
Cimek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Wiesz co Krzysiu, trzeba tam we dwóch pojechać i nastraszyć paroma urzędami... Szybko zmiękną. Znajomy o mało co nie podał ich do sądu...
Irek M Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jak to czytam to wierzyć mi się nie chce, że dajecie się tak traktować. Do sklepu idę kupić to po co przyszedłem, a nie po to co kto mi poleca. W każdej z wymienionych sytuacji postraszyłbym Inspekcją Pracy - znaczy dzwonił do nich na miejscu by słyszeli rozmowę. Na naprawe czy wymianę gwarancyjną ustawa przewiduje okreslony czas i to ich strata i koszty jesli sie nie zmieszczą. Za co miałbym jeszcze płacic? Ja kupowałem od nich tylko przez allegro skrzydło styro jako mega delta czy jakoś tak. Sam produkt jest OK ale zrobione jest to jak przez kogoś kto pojęcia nie ma modelach latajuących.
Chriss Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Fakt jest taki że z facetem nie wygrasz słownej bitwy, bo ma zbyt negatywną "energię" wewnętrzną. Sam się błądził w swoich słowach, sam sobie nie raz zaprzeczał. Potem dał mi (znaczy mojemu ojcu) bo ja jeszcze nie pełnoletni, kartkę reklamacyjną do producenta i mam sobię sam to załatwiać... Oczywiście sam w tym czasie uciekł do kantorka czy czegoś tam i nie chciał wyjść, wtedy go olałem i wyszedłem. Wziąłem to serwo bo mnie nakierowywał że będzie o wiele lepsze,on sam sprawdzał, że jest szybsze itp. Z resztą było prawie w tej samej cenie.
Cimek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Nie wiesz jaki mam dar przekonywania )))))))) Z paroma sklepami toczyłem wojnę, zawsze wygrałem To sprzedawca ma starać się o klienta ,a nie klient o sprzedawce
f-150 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 To sprzedawca ma starać się o klienta ,a nie klient o sprzedawceNie ma ,a jedynie może jak mu się chce.
Chriss Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Cimek, ten Twój znajomy mógł ich podać, przynajmniej może by się nauczyli trochę szacunku i pokory. Nie dajce też się nabrać, jak będziecie chcieli zwrócić coś, a oni wezmą to na swój "serwis". Oni nie sprawdzają tam czy to działa, tylko niszczą, by potem powiedzieć klientowi że zepsute i nie mogą przyjąć reklamacji. Jak już wcześniej pisałem, najpierw jakoś dobrze podłączyli to serwo bo było je słychać a jest głośne dość, a potem musieli je specjalnie spalić, by potem je przynieść i pokazać że spalone :evil: . To trzeba zbojkotować. Panu nie dało się wytłumaczyć, że jednak ja tego nie zrobiłem. Najlepiej podczas reklamacji wziąć swój sprzęt (jeśli dana rzecz wadliwie działa) i pokazać mu na swoim sprzęcie. Na początku Pan w ogóle nie chciał sprawdzić czy coś nie tak i zajął się innymi klientami za mną. Gdy się dowiedział że poczekamy i zobaczymy czy naprawdę nie jest uszkodzone, mina mu trochę zrzedła.
klapuch00 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 postraszyłbym Inspekcją Pracy To nie jest takie proste, ale pewnie tak się w moim przypadku skończy, chociaż nie wiem co dalej. Złożyłem reklamację, po jakiś 10 dniach zadzwonił do mnie ktoś, kto powiedział, że uszkodzenie jest moją winą. Problem jednak w tym, że zadzwonił do mnie nasz (dawny) wspólny znajomy, to znaczy wspólny sklepu i mój, jednak ja nie rozmawiałem z nim od wieków i mnie nie poznał - miałem go zapisanego w komórce. Powiedział, że uszkodzenie jest wyraźnie moją winą (mechaniczne), a jak się zapytałem czy on dzwoni z serwisu (nadal mnie nie poznawał) to powiedział, że zajmuje się trochę elektroniką i on (!!!) robił ekspertyzę części oddanej do reklamacji. Od tej pory na moje wezwania do rozpatrzenia reklamacji (sklep w ogóle się nie odezwał) nikt nie odpowiada - już od 2 miesięcy. Innymi słowy sklep oddał znajomemu część - niech powie co myśli (użył dokładnie tych samych słów co sprzedawca) i reklamacja - odmowna - załatwiona - niby przez serwis. Robią jak widać coraz większe przekręty.
Cimek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ja tam jeszcze "na szczęście" nie miałem żadnych problemów jeszcze z tym sklepem... Ale ja bym sobie w kaszę nie dał dmuchać, 50-100 zł ,to nie jest jednak "grosz" nie którzy muszę 1-2 dni na to pracować. Zjechałbym ich z góry na dół, postraszył pewnymi instytucjami.
Olecki75 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Jeśli miałby być to ostatni sklep modelarski na południu polski to nie pojadę nigdy więcej.Ja Ci już dawno mówiłem co o nich myślę mimo iż ostatnio piałeś z zachwytuBardzo mi się dziś podobało. Ocena na dzisiaj?? Z pewnością dałbym 10/10. Ostatnio jak byłem u nich zobaczyłem jakiś model na pływakach (chyba MiniMag z MPX-a). Akurat oblatywaliśmy z kolegą hydroplan naszej konstrukcji więc chciałem się dowiedzieć ile to waży i jaki jest do tego silnik by mieć jakieś porównanie. Pan-szef tego kramiku spytał: A co, kupujesz pan? Kiedy powiedziałem, że nie to pan-szef powiedział: jak pan nie kupujesz to sprawdź se pan w necie :shock: :shock: :shock: W tym powiedzmy sklepie, jak się nie ma zamiaru zostawić kilku tysiaków to nie ma po co iść. Inaczej będzie się potraktowanym "z buta". Jeśli chodzi o sprawy merytoryczne obsługi to też jest średnio. Pan-szef spytany czy maja w sprzedaży odbiorniki Jeti-REX w ogóle nie wiedział o czym mówię (Jeti, REX 7 - co to jest?)
Chriss Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Tak wtedy byłem zadowolony to było wszystko dobrze i nie miałem żadnych problemów z zakupami u nich.
lukas325 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ja miałem 3krotny kontakt z tym sklepem jakieś 1,5 roku temu,praktycznie 3 razy zakończony porażką: 1: Kupiłem nadajnik z odbiornikiem< eskay 2.4GHz > zapłaciłem z góry,wybrałem przesyłkę pocztową czekałem miesiąc,dzwoniłem-podobno paczka zginęła na poczcie bla bla bla,numeru nadania nigdy się nie doczekałem,po kolejnym miesiącu mojego natrętnego dzwonienia przy którym za każdym razem ktoś inny odbierał telefon i musiałem tłumaczyć od nowa,stwierdzono ze JUŻ DOBRZE wyślemy jeszcze raz,paczka przyjechała po ok 2ch tygodniach-otwieram,a w pudełku po butach w siatce radio,odbiornik i paragon?a gdzie instrukcja? w ogóle pudełko oryginalne itp? ŻENADA !! 2: Pół roku pózniej wybrałem model Piper Airline,bo u nich wychodził najtaniej,wybrałem przesyłkę za pobraniem-dostępność modelu na stronie pełna-więc kupuje-po 2ch dniach dostaje telefon,że modelu nie ma,może będzie ale na pewno droższy a jak by co to mogę kupić sobie u nich inny-Dziękuje do widzenia znów ŻENADA !!! 3: Kondensator spektrum - na stronie jest,dzwonie do sklepu i jest ! łał Wiec kupuje za pobraniem-czekam z miesiąc i nagle telefon : dzień dobry,dzwonie w sprawie zamówienia,czy jest Pana nadal zainteresowany kondensatorem?pytam bo koleżanka poszła na urlop i nie miał kto się zając tą sprawą !! Jak widzę gdzieś reklamę tego sklepu to mi się ulewa,zakupy miały być na ok 700zł,nie cena się jednak u nich liczy a chyba fart. Totalnie nie polecam,gratuluje Panom i Panią z tego sklepu że pozwalają sobie na taką anty reklamę na każdym kroku-ja prowadząc swój biznes tak jak wy chyba bym się schował pod ziemię ze wstydu-mam nadzieję że czytacie nasze opinie i raczycie kiedyś wyciągnąć z tego wnioski i zacząć traktować klientów poważnie bo to MY dajemy WAM chleb ! ''Fenks gad'' że na tym rynku jest spora konkurencja.
alibabebe Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 nic sie nie zmienilo w sklepie z tego co widze. o ile 1 raz sprawdzalem dostepnosc towaru na stronie i pojechalem(towar na magazynie a w rzeczywistosci brak) tak teraz dalem zamowienie towaru dostepnego, a status sie zmienil na "czekamy na dostawe z hurtowni" ciekawe kiedy bedzie to co teoretycznie jest na sklepie wypada uzupelnic post o zakupy we wtorek odebralem towar za ok 150zl. dokupujac rozne drobiazgi do kwoty 230zl. szef mily i obsluga. dalej nie wiedza co maja,(albo gdzie to maja) ale tez towaru maja naprawde duzo. po ostatniej wizycie w sklepie jestem milo zaskoczony podejsciem, dali mi np koszyk bym sobie wybral drobiazgi, ktore potrzeuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.