mirolek Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Coś gruba ta tesiemka ..... zrób 1 cm bo im grubsza tym większy opór w locie. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Taaa ale potem jak założy CIEŃSZĄ na 1cm to dopiero będzie RAKIETA i wydłuży się czas lotu o prawie minutę . Ładnie prezentuje się w locie . To dobrze że nasze ESA coraz częściej wyglądają nie tylko w locie jak małe REPLIKI oryginałów. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Dwa lata temu najbardziej popularne w ESA były "foczki" Fw-190 a teraz mam nadzieję, że podobnie upowszechnią się Hellcat-y. To bardzo sympatyczny i prosty w budowie model który postanowiłem wykonać na zbliżające się zawody w Krakowie. W jeden wieczór model, w drugi malowanie a wczoraj loty :-) Model właściwie nie trzeba trymować, lata jak po sznurku - jestem miło zaskoczony jego właściwościami. W drugim locie zmniejszyłem expo, zwiększyłem wychylenia na 110% i założyłem tasiemkę - miałem wrażenie, że latam tym modelem juz od dawna. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 wooow! no super! extra wygląda w tych brytyjskich barwach no i moje ulubione pasy inwazyjne... zrobię do zestawów taką wersję naklejek jako alternatywę do malowania "klasycznego";) pięknie namalowana kabinka- jestem pod wrażeniem Mirecki kiedy coś pogonimy Hellcaty po niebie? No i masz do odebrania coś co nie jest modelem -ale też potrzebuje wstążkę i jest na zawody PS. wyciąłem w sobotę kilka sztuk Hellcatów- info pomocnicze gdyby ktoś zastanawiał się czy są jakieś dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 extra wygląda w tych brytyjskich barwach no i moje ulubione pasy inwazyjne... Będzie się pięknie prezentował na niebie z moim Fury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Też miałem robić w tych barwach, no ale Marek dorzucił oczka i uśmiech do pudełka i grzechem by było nie wykorzystać :mrgreen: Ale Fakt, że to właśnie malowanie też jest bardzo ładne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 no i moje ulubione pasy inwazyjne... Dzięki za dobre słowo Pasy inwazyjne to nie tylko konsekwencja wybranej wersji malowania - raczej jest odwrotnie.... tzn. wybrałem to malowanie bo chodziło mi o zwiększenie widoczności modelu na jesienno-szare dni i muszę stwierdzić, że to się doskonale sprawdza. Jednolity kamuflaż sprawia, że czasem rozglądając się za przeciwnikiem i tracąc na moment z pola widzenia swój model, potem nie bardzo wiadomo gdzie "dół a gdzie góra". W Me-109 mam żółty przód kadłuba i to doskonale orientuje model w powietrzu, pasy też świetnie widać. Model świetnie lata ale zauważyłem, że na pełnej prędkości nie chce zrobić równej pętli .... na mniejszym gazie idzie równo w górę a na pełnym gazie przeciąga lekko na prawe skrzydło i ucieka z linii wychodzą z pętli przez skrzydło. Beczka szybka i raczej równo w lewo i prawo - co może być powodem takiego zachowania się modelu. Czy to sprawa wykłonu silnika? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 zmniejsz wychylenia SW na pełnej prędkości prz gwałtownych manerwach zrywają się strugi na SW i dlatego powstaje taki efekt pętli połączonej z beczką na 99% to właśnei to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Czyli wariant "szybko i ciasno" odpada :? Raczej zdejmę trochę gazu a zostawię wychylenia SW - zaoszczędzę na pakiecie :rotfl: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 nic nie odpada zmniejsz tylko o troche;) ech... jeszce dwie godizny - apotem pędze do domu! może wkońcu dzisaj coś zalatam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Ja latałem dziś przed pracą :lol2: - mocno wiało ale Hellcat radził sobie doskonale. Z silnikiem TP 2408-21T jest szybki i pionowo idzie do góry a pod wiatr też wiele nie tracił .... tylko pakiet szybciej sie skończył :wink: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Z silnikiem TP 2408-21T jest szybki i pionowo idzie do góry a pod wiatr też wiele nie traciłNa jakich pakietach latasz? i jakie czasy osiągasz? śmigiełko zapewne 8040.Pytam, gdyż planuję także wsadzić 2408-21T, ale wpierw chcę przetestować na obecnym silniku śmigło trójłopatowe 8040. Jaka wagę docelowo ma model do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Waga do lotu około 350g Latam na pakietach 3s Ray 1100 25C i ze śmigłem GWS HD 8x4 wystarcza mi na 5 i 1/2 minuty lotu. Operuje gazem w trakcie lotu bo jeżeli latam całą walkę na max-a to starcza niewiele ponad 5 minut. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ale wpierw chcę przetestować na obecnym silniku śmigło trójłopatowe 8040. A nie połamie się trójłopatówka w ESA przy lądowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Latałem z trójłopatowymi smigłami GWS-a w modelu Me-110 i nie było problemu przy lądowaniu. Gondole silnikowe oczywiscie są cofnięte i śmigła mniej narażone niż w tradycyjnym modelu jednosilnikowym. Prop-saver odpada a te śmigła są bardzo ostre i cienkie ... trzeba uważać :? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 mały update; ale to jeszcze nie wszystko :mrgreen: EDIT. Tak z ciekawości zadałem sobie trochę trudu i poszukałem co nieco na temat charakterystycznej 'mordki' Hellcata. Nazwali to "Catmouth" i malowane było na maszynach eskadry VF-27 US Navy która to służyła na na USS Princeton. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 SUPER! chcesz oszklenie do kabinki? jak będę ssał teraz serię może być jedna dla ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 chcesz oszklenie do kabinki?jeśli łaska :mrgreen: ta by była do kombacenia a drugą z oszkleniem (dla lepszej widoczności) miałbym do lotów patrolowych i zwiadowczych. Bo przecież Wróg nie śpi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 nie ma sprawy w przyszłym tygodniu Ci podesle a moze zmontujesz Hellcata w wersji EPA??? z przestrzenym kadłubem prezentuje sie jeszcze fajniej (mam jedną sztukę wolną) cały czas zapominam wkleić na forum zdjęć bo dorobiłem linie podziałowe na tamtym egzemplarzu. Teraz to naprawdę wygląda! jutro jadę do Poznania, więc pewnikiem fotki wstawię dopiero po weekendzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Rafale pięknie Ci to wyszło,aż szkoda rozbijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.