ECO400 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam. Własnie stałem się posiadaczem tego modelu: KLIK . Jest to model Graupnera. Trochę dużo obciążenie powierzchni (72g/dm2) no ale myślę ze nie będzie najgorzej latał. Możecie coś powiedzieć o tym modelu? Ktoś miał z nim do czynienia? Zastanawiam się czy wsadzić mu tam silnik benzynowy 23ccm.
awot Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Na pierwszy rzut oka wygląda, że model ma strasznie skopaną osłonę silnika w niczym nie przypominającą oryginał.
ECO400 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Zobaczymy jak dojdzie. Za śmieszne pieniądze ten model kupiłem więc mi to nie przeszkadza Jak mi się spodoba latanie takim czymś to zastanowie się nad kupnem czegoś w eF3m.pl a tak już mają porządne modele.
Olecki75 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Na pierwszy rzut oka wygląda, że model ma strasznie skopaną osłonę silnika w niczym nie przypominającą oryginał. Nie jest źle, pragnę zauważyć iż to jest wersja D z silnikiem rzędowym. Całkiem fajny modelik.
Grzegorz Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Za mały kołpak na fotce - ot i wszystko.
ECO400 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 A jaką elektronikę Panowie polecacie :?: Na klapy i podwozie wystarczą serwa 3,6kg/cm2 :?: Na lotki, SW i SK jaka siła serw?
eze Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Do tego modelu przydaly by sie standardy min 4,8 6 kg.Jezeli chodzi o wysokosc i kierunek.Na lotki polecam serwa z hc mini .Sa tam takie srebrne na metalowych trybach ok 20 $ za sztuke .Ważą chyba ok 30 gram.maja 4,2 kg http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8761&Product_Name=BMS-385DMAX_Digital_Servo_%28Metal_Gear%29_4.2kg_/_.15sec_/_16.5g Mam takie 3 w swoim tiger moth.2 na lotki i jeden na przepustnice.Wszystko dziala jak nalezy.
ECO400 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 chyba troche za słabe. Mode w założeniu ma być szybki.
paulusr Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Bardzo ładny. Kołpak i farbki i będzie makieta...prawie Serwa raczej cyfrowe i niekoniecznie mg. Mogą być np tanie Fut 3152. 5-6 kg wystarczy na lotki i wysokość. Na pewno rozmiar standard a nie mini lub pośrednie. Oczywiście serwomechanizmów na rynku jest tyle, że znalezienie takich z zapasem (8-9kg) nie będzie problemem. Szukaj w PowerHD i innych savoxach. Raczej unikaj TowerPro bo możesz się szybko przekonać jak blisko jest ziemia. Potrzeba serw precyzyjnych z dobrym neutrum i bez "skoków" Jakie podwozie? I co masz za silnik 23 w benzynie.
ECO400 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jakie podwozie? I co masz za silnik 23 w benzynie.w tym modelu jest podwozie chowane co do silnika to jeszcze nie mam, ale zastanawiam się nad kupnem tego: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10736&Product_Name=Turnigy_30cc_Gas_engine_w/_CDI_(BlackEdition) TowerPro nie wsadze na stery do tego modelu. Jedynie na przepustnice i podwozie bym sie pokusił bo mam kilka takich 6kg. Na klapy chciałem zastosować Futaba S3010
Marcin Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jak tak dalej bedziesz kupowal, to nigdy tego quada nie zbudujesz
ECO400 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ee tam damy rade :wink: musze sie do końca września wyrobić bo czym bede zdjęcia w Hiszpanii robił :?:
Malker Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Moim zdaniem Hitec 325HB powinny dac sobie radę a jeśli nie to Hitec HS 485 HB Deluxe lub ewentualnie Hitec 635HB <-- Te już ze sporym nadmiarem, mam takie serwo na kierunku i lotkach w Yaku i daje spokojnie radę.
awot Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wygląd modelu psuje nie tylko kołpak ale przede wszystkim karykaturalnie długa osłona chłodnicy. Na tej fotce widać dokładnie o co chodzi. W modelu latającym wygląda tak jak gdyby przed silnikiem rzędowym miał jeszcze drugi silnik gwiazdowy. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie jest to model typowo redukcyjny. Mnie to przeszkadza ale inni mogą przymknąć na to oko i cieszyć się pilotowaniem modelu. Pozdrawiam.
ECO400 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Mnie to przeszkadza ale inni mogą przymknąć na to oko i cieszyć się pilotowaniem modelu. ja chyba do tych należę :wink:
Kwazio Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ... przede wszystkim karykaturalnie długa osłona chłodnicy. ...Więc będzie rył jak nic, zwłaszcza z klapami. Nie mówiąc już o notorycznym łamaniu/gięciu podwozia. Naprawa po każdym lądowaniu.Doradzam skrócić go jak tylko się da.
meteor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Tutaj masz przyzwoite serwa w niskiej cenie.
ECO400 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Extra dzięki A więc serwa mamy z głowy. Teraz pomyślmy o silniku i zasilaniu (jakiś power box: Jeti, Assan?)
ECO400 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Panowie jest mały kłopot bo kupiłem ten model od modelarza mieszkającego pod Warszawą. Skrzydło jest niedzielone i mam kłopot z transportem. Gdyby ktoś chciał to mogę odstąpić ten model w bardzo niskiej cenie. Szczegóły na PW. Jedynym warunkiem jest odbiór osobisty w warszawie lub okolicach. Na wiadomości odpowiem wieczorem.
Slawek_9000 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 nie wygłupiaj się, niech ten kolega modelarz zapakuje skrzydło w styropian i wrzuci do PKSu jadącego do Twojego miasta, ja tak zawsze robiłem z modelami. Za 10-20 zł masz niemal kurierską przesyłkę. Ew do pociągu (tzw przesyłki konduktorskie) to już 100% szans że nikt go nie zmiażdży
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.