f-150 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Porób dokładniejsze fotki tego oklejania bo ja nie wierzę, że maska jest oklejonaNie mam statywu,a z bliskiej odległości przeszkadza odblask z lampy i trzęsąca się ręka.Spróbuję przy świetle dziennym.A gdzie taką folie można kupić?W firmie Alugraf.Jest to folia reklamowa. Dziś zważyłem całość 2560g.Nie licząc folii doszły:odbiornik,U-bec,moduł oświetlenia,diody 10mm i 5mm trochę kabli,orczyki i baryłki.Zostało jeszcze oświetlenie skrzydeł i trochę folii na nich oraz zasłonięcie serw białym hipsem 0,25mm. Myślę ze zamknę całość max.w 2600-2650g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Ale bajer ..... Super wygląda oświetlenie a jeszcze lepiej cały oklejony i wykończony kadłub. Aby wydobyć cały urok modelu oblot powinien być w nocy ;D - gratuluje !! ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 oblot powinien być w nocy ;DChyba że ty polecisz Bajery będą jak skończę.Na razie walczę z oświetleniem w skrzydłach.Mam problem z czerwonymi diodami,ponieważ mają napięcie zasilania 12V.Będę musiał kupić inne o mniejszym rozmiarze,a to psuje mi trochę pomysł.Dodatkowo zabawa z upchaniem sześciu kabelków w nacięciu krawędzi natarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Chyba że ty polecisz wiem, że nie jesteś taki odważny i dobrze pamiętasz czym skończył się pierwszy lot Albatrosa :lol2: Jestem pod wrażeniem wilekości i wykończenia tego modelu, niecierpliwie będę czekał na jego start. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Skończyłem walkę z oświetleniem w skrzydłach.Kable poprowadziłem w nacięciu które zrobiłem w krawędzi natarcia. To była prosta operacja.Natomiast problem pojawił się po wyprowadzeniu kabli.Jak połączyć 16 kabli pod skrzydłem gdzie nie ma na to miejsca i dodatkowo mieć rozłączane skrzydła. Posiedziałem ,pomyślałem ,pokombinowałem i stworzyłem takie coś ze starej taśmy komputerowej. Niestety dysponowałem tylko gniazdami ,więc piny musiałem dorobić.Zrobiłem z kawałka bowdena. Przeciąłem jedno gniazdo na pół i wkleiłem w skrzydło. A tak prezentuje się całość w działaniu. Światła lądowania włączają się automatycznie po wypuszczeniu klap. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=bmrrFhFX2Q0 Tak wygląda w całości Pozostało jeszcze zrobienie znaków rejestracyjnych na kadłubie i skrzydłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Rewelacja !! czekamy na poprawę pogody ..... i oblot? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Stroby w nararciu są nienaturalne, powinno tam być światło kołowania i lądowania, w orginale tylko w lewym płacie i jeśli w płacie to nie w owiewce za śmigłem - i na odwrót, beacon tylko na SK ale razem ze strobe, nav i strobe na koncówkach płata bardziej w narożnikach - widoczność z przodu i z boku, i dodatkowo nav białe na końcówce kadłuba pod lotką SK. W twoim przypadku zrezygnowałbym tylko z tych strobów w natarciu, są przekombinowane, reszta może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Wszystko się zgadza co napisałeś,ale nie jest to makieta więc tak pozostanie.W tych miejscach były zaznaczenia na płacie wiec nie chciałem ciąć gdzie indziej.Jedyną zmianą będzie tylko to,że duże diody które świecą stale zostaną podłączone do klap.O ile wytrzyma to moduł.Już napisałem do producenta.Czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Wystarczył mail ,krótka rozmowa telefoniczna i sprawa załatwiona pozytywnie .Ponieważ moduł jest rodzimej produkcji www.airlight.prv.pl muszę go tylko wymontować,wysłać do producenta gdzie zostanie przeprogramowany pod mój model. Zastanawiałem się dlaczego diody są tak słabo widoczne w świetle dziennym.Okazało się że moduł w swojej konstrukcji ma już zastosowane rezystory obniżające prąd,a ja nie wiedząc o tym dodatkowo zastosowałem rezystor na każdej.Teraz czekając na przeprogramowanie będę miał czas na pousuwanie tych zbędnych rezystorów co spowoduje zwiększenie jasności świecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cracoos Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem Twojej pracy. Zwłaszcza precyzji oklejania skomplikowanych elementów - jak maska. Aż wierzyć się nie chce, że jest oklejona a nie pomalowana :!: :!: Chciałbym mieć taki know-how :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Zamontowałem spowalniacz na klapach,dzięki temu że ma wbudowany mixer zaoszczędziłem jeden kanał który wykorzystałem do oświetlenia.Moduł już powrócił z programowania,a właściwie to przyszedł nowy,ponieważ mój spodobał się komuś na poczcie.Teraz po włączeniu zasilania zapalają się tylko pozycyjne na skrzydłach,po przełączeniu hebla włączają się beacony i stroby.Po włączeniu klap zapalają się swiatła lądowania w masce i na skrzydłach.Dorobiłem numery rejestracyjne i jeszcze anteny na centropłacie oraz parę detali żeby pilot wiedział gdzie ma nalać paliwo i olej , w jakiej ilości :wink: a hołota pod hangarem wiedziała czego nie dotykać. A tak wygląda w całości Muszę jeszcze kupić laminatowe kapcie na koła.Oryginalne niestety nie dają się dopasować do większych kół. Pozostaje oczekiwać na bezwietrzną i ciepłą pogodę ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Śliczna!!! Podaj całkowity koszt tego cacuszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Około 850-900 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Muszę przyznać, że model jest PIĘKNIE dopieszczony pod każdym względem GRATULACJE :!: Z pewnością będzie latał, jak wygląda :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Wojtek, jaki spowalniacz ruchu klap z wbudowanym mixerem zastosowałeś? W swoim FunCubie mam włączony pomiędzy jedno serwo klap a kabel ,,Y,, takie coś http://www.nastik.pl/rewers-ruchu-serwa-nfinv2-p-2086.html (serwa klap w tym modelu są montowane w lustrzanym odbiciu i nie chciałem przerabiać gniazd) . Klapy mam podłączone pod przełącznik trójpozycyjny SW-4 (Optic 6), daje to możliwość zaprogramowania innych wychyleń klap do startu i lądowania. Ale po włączeniu klap ruch jest gwałtowny a powinien być powolny aby nie zakłócić lotu. Jeżeli teraz pomiędzy kabel ,,Y,, a odbiornik włączę to http://www.nastik.pl/spowalniacz-ruchu-serwa-nfsd2-p-2085.html czy cały układ będzie pracował tak jak u ciebie? Całość chcę przetestować w FunCubie aby potem zainstalować w tej Cessnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Adam.Zastosowałem spowalniacz z HK.Obsługuje do trzech serw na raz(więc nie potrzeba Y kabla) oraz dodatkowo na 3 "kanale" można zmieniać rewers więc nie potrzeba przerabiać zasilania serw na odwrotne.Można regulować osobno prędkość opuszczania i podnoszenia.O śmiesznej cenie ok.8$ nie wspomnę. Chyba jestem :crazy: .Dziś za trzy laminatowe kapcie na koła zapłaciłem 90zł.Ale czego się nie robi dla wyglądu. Mam nadzieje że będzie latać tak jak wygląda. Przydało by się jeszcze trójłopatowe śmigło,ale na razie zamówiłem w HK drewniane z wiśni.Oryginalny kołpak też pewnie pójdzie do kosza i kupię porządny aluminiowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Hej, Nie mogę znaleźć w HK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8863 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_skot Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Gratuluję modelu. Wykonanie, jak to zwykle u Ciebie, wręcz powala precyzją. A to oklejanie... Brak słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Prace zakończone.Myślę że już wystarczy,bo jeszcze trochę i zacznę pruć kabinę :mrgreen: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.