mammuth Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 edit W protescie przeciw durnemu zachowaniu Marcina133 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 eze - napisz prosze gdzie masz zamiar pierwszy raz latać i kiedy?? (co bym omijał to miejsce - lubię siebie i samochód też) Jest wiele miejsc gdzie pomoga Ci nauczyć się latać tylko jest jeden warunek musisz umieć słuchać - bez tego nic z tego nie będzie. Jeśli nie potrafisz latać to takim samolotem przewidywany czas lotu około 15s max. I rozbicie to Twoja kasa, ale jak narobisz szkód to też Twoja kasa - bedziesz musiał zapłacic odszkodowanie jesli tylko na nim się skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 w przypadku mojego znajomego, pierwszy lot trenerkiem faster (chyba czeski, bylo to z 10 lat temu) zakonczyl sie kleska, w ktorej efekcie z modelu nie zostalo nic, uszkodzil sie silnik i radio. Jezeli ktos ma pieniadze na wyrzucenie to prosze bardzo, ale zeby komus przy tym nie zrobic krzywdy. Na symulatorze mozna sobie cwiczyc jakie figury, podstawowe odruchy, jendak na żywo lata sie całkiem inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 przekonalem sie na razie do modelu pipera z silnikiem spalinowym.Bede dlubal zobaczymy co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Nie Pipera tylko trenerka. Jak kupisz / zrobisz Pipera to zamienisz trudny model na niemniej trudny . :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 A za cene budowy pipera bedziesz mial gotowego trenera w ktorym start bedzie latwiejszy niz z kólkiem ogonowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregwait Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam przekonalem sie na razie do modelu pipera z silnikiem spalinowym.Bede dlubal zobaczymy co będzie A już myślałem że nasza rozmowa z GG coś dała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Grzegorz widział jak się kończą ciężkie starty modelu piperkowatego ( decathlon ) więc uwierz - miałem, pozbyłem się. Szkoda nerwów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Gregwait, ile waży Twój P51 gotowy do lotu? Jak złożyłem mojego, to mu golenie podwozia same poszły do przodu Mój ma 4,20kg :shock: A co do Mustanga jako trenerka akurat w RCME 3/2007 jest opis jak to miałoby wyglądać: - klapy - hamulce aerodynamiczne na goleniach podwozia (płaskie płytki prostopadle do kierunku lotu) - samo podwozie mocno do przodu (koła przed krawędzią natarcia) - i najważniejsze: nakładki na krawędzi natarcia zwiększające cięciwę i chyba zmieniające profil w zewnętrznych połówkach skrzydeł (nie wiem jak to się nazywa, ale bywa w trenerkach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregwait Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Witam Gregwait, ile waży Twój P51 gotowy do lotu?Jak złożyłem mojego, to mu golenie podwozia same poszły do przodu Mój ma 4,20kg :shock: :shock: Mój ok. 3200-3300g Może waga się popsuła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 No to masz chyba zgodnie z zaleceniami (ja zgubiłem gdzieś instrukcję). Wcześniej też chyba bym się w tym zmieścił, ale w poszukiwaniu mocy wymieniłem zasilanie i regulator na 2x większe (bo to elektyk), w rezultacie wolałem dać oddzielny pakiet do odbiornika i tak się jakoś nazbierało :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 W związku z nieudanym oblotem elektrycznej wersji tego modelu, odświerzę trochę temat Wszystko wskazuje na to, że Mustang FH i Mustang z Hangar9 to identyczne modele. Ten drugi jest ponad 2x droższy, ale za to ma 10x lepszą (dłuższą) instrukcję, którą pozwalam sobie podlinkować: http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/Files/han2375-manual.pdf Moim zdaniem modele są identyczne, natomiast różnica między instrukcjami jest ogromna, a i sama ich treść ma dla mnie znaczenie: w FH położenie SC jest 138mm, a w Hangar9 położenie SC jest 4 3/4" (120mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jestem początkującym modelarzem Bardzo przepraszam za OT, ale nie mogłem sobie odmówić tego cytatu, z racji udzielanych mi fachowych rad i przepowiedni kraksy Texanem przez użytkownika "eze". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jestem początkującym modelarzem Bardzo przepraszam za OT, ale nie mogłem sobie odmówić tego cytatu, z racji udzielanych mi fachowych rad i przepowiedni kraksy Texanem przez użytkownika "eze". Hymm Spójrz na datę kiedy to było 2007 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.