Skocz do zawartości

Model mustanga FH - P51D Mustang 60 ARF!!!


eze

Rekomendowane odpowiedzi

eze - napisz prosze gdzie masz zamiar pierwszy raz latać i kiedy??

(co bym omijał to miejsce - lubię siebie i samochód też)

 

Jest wiele miejsc gdzie pomoga Ci nauczyć się latać tylko jest jeden warunek musisz umieć słuchać - bez tego nic z tego nie będzie.

Jeśli nie potrafisz latać to takim samolotem przewidywany czas lotu około 15s max.

I rozbicie to Twoja kasa, ale jak narobisz szkód to też Twoja kasa - bedziesz musiał zapłacic odszkodowanie jesli tylko na nim się skończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku mojego znajomego, pierwszy lot trenerkiem faster (chyba czeski, bylo to z 10 lat temu) zakonczyl sie kleska, w ktorej efekcie z modelu nie zostalo nic, uszkodzil sie silnik i radio. Jezeli ktos ma pieniadze na wyrzucenie to prosze bardzo, ale zeby komus przy tym nie zrobic krzywdy. Na symulatorze mozna sobie cwiczyc jakie figury, podstawowe odruchy, jendak na żywo lata sie całkiem inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregwait, ile waży Twój P51 gotowy do lotu?

Jak złożyłem mojego, to mu golenie podwozia same poszły do przodu :lol:

Mój ma 4,20kg :shock:

 

A co do Mustanga jako trenerka akurat w RCME 3/2007 jest opis jak to miałoby wyglądać:

- klapy

- hamulce aerodynamiczne na goleniach podwozia (płaskie płytki prostopadle do kierunku lotu)

- samo podwozie mocno do przodu (koła przed krawędzią natarcia)

- i najważniejsze: nakładki na krawędzi natarcia zwiększające cięciwę i chyba zmieniające profil w zewnętrznych połówkach skrzydeł (nie wiem jak to się nazywa, ale bywa w trenerkach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz chyba zgodnie z zaleceniami (ja zgubiłem gdzieś instrukcję).

Wcześniej też chyba bym się w tym zmieścił, ale w poszukiwaniu mocy wymieniłem zasilanie i regulator na 2x większe (bo to elektyk), w rezultacie wolałem dać oddzielny pakiet do odbiornika i tak się jakoś nazbierało :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W związku z nieudanym oblotem elektrycznej wersji tego modelu, odświerzę trochę temat :D

 

Wszystko wskazuje na to, że Mustang FH i Mustang z Hangar9 to identyczne modele.

Ten drugi jest ponad 2x droższy, ale za to ma 10x lepszą (dłuższą) instrukcję, którą pozwalam sobie podlinkować: http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/Files/han2375-manual.pdf

Moim zdaniem modele są identyczne, natomiast różnica między instrukcjami jest ogromna, a i sama ich treść ma dla mnie znaczenie: w FH położenie SC jest 138mm, a w Hangar9 położenie SC jest 4 3/4" (120mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym modelarzem

 

Bardzo przepraszam za OT, ale nie mogłem sobie odmówić tego cytatu, z racji udzielanych mi fachowych rad i przepowiedni kraksy Texanem przez użytkownika "eze".

 

Hymm Spójrz na datę kiedy to było 2007 rok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.