Skocz do zawartości

Model mustanga FH - P51D Mustang 60 ARF!!!


eze

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym modelarzem i mam zamiar złożyc model mustanga w wersji arf

Mam zamiar włożyć do niego 4 suw.

 

Aparatura do obsługi modelu to hitec eclipse + standardowe serva zawarte w zestawie aparatury.

 

Niestety nie wiem jaki silnik wstawic i o jakiej mocy.

 

Z tego co sie zdążylem zorientowac to silnik 90 bedzie min. do tego modelu.

 

Prosze jeszcze o informacje ile będzie palil taki silnik i jaki bedzie przyblizony koszt paliwa dop tego modelu.

 

Prosze jeszcze raz o pomoc .

 

Z gory dziekuje.

Pozdrawiam.

 

Edit:

 

Aha zapomnialem dodac :Parametry modelu

# rozpiętość skrzydeł: 1664mm

# powierzchnia skrzydeł: 48.1 dm2

# długość: 1420mm

# waga do lotu: 3540g

# zalecane silniki: 2-t 0.60-0.70, 4-t 0.91

# nadajnik, serwa: 5 kanałów, 6 serw

 

Link do zestawu;

http://nastik.pl/p51d-mustang-brak-p-61.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Hm....

Początkujący modelarz i ta maszyna .

Już wiem = wielka kraksa ! :P

 

Dobry ze mnie matematyk ??

 

A poważnie to model jak najbardziej latający i przy 15cm3 silniku 4-takcie będzie latać aż miło.

Pewnie 18 czy 12 cm3 2-takt tez by go ładnie pogonił.

 

5 litrowy zbiornik paliwa za 60zł starczy na około 20 -25 lotów.

Jednak na pewno nie jest to model na 1 czy 2 lot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak na pewno nie jest to model na 1 czy 2 lot.
Mylisz się Tomku. Dla początkującego modelarza jest to idealny model właśnie na 1 lot (zwykle bardzo krótki) :lol:

 

Zacznij Kolego od czegoś łatwiejszego i wolniejszego. Masz w Nastiku jakieś trenerki w układzie górnopłata, którymi będziesz miał szansę się nauczyć latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach