Rogus Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Witam. Zakupiłem swój pierwszy model z balsy i mam problem. W instrukcji mam coś takiego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/904bfb27a3f35ab0.html I nie wiem odkąd mam liczyć te 75mm od punktu 1 czy 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/056440f8237a9814.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyrax_ojz Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 odpalę czarodziejską kule zgadule i zaraz ci napiszę albo właściwie mam 50% szans na trafienie to wybieram 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogus Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 To teraz mam iść do konkurencyjnej wróżki potwierdzić wizje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyrax_ojz Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 wujek dobra rada albo babcia paola pomoże konkrety co za model i o jakie punkty chodzi bo do tej pory wiemy ze to p-51 z balsy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogus Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Jakie konkrety podać. Po prostu chodzi mi odkąd mam liczyć te 75mm, czy od samego kadłuba tam gdzie jest tego skrzydła zdeczka wiecej czy tam dalej. Musze gdzieś wsadzić baterie a nie chce zeby lot trwał 3s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Rogus, źle podlinkowałeś obrazki. Nikt nic nie widzi, stąd problemy ze zgadywaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyrax_ojz Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 EzoTV - wróżka, tarot, horoskop, sennik, wróżenie przez Internet http://www.ezotv.pl/ nawet chata maja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cellon Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Najlepiej licz od dziobu :devil: a jeszcze lepiej pokaż skan planów. Z resztą tam powinien być pokazany środek ciężkości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
noker Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Raczej w punkcie 2 http://zapodaj.net/b7b68cf067fa.jpg.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
MironRC Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 od krawędzi natarcia odlicz a nie od spływu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Witam. Zakupiłem swój pierwszy model z balsy i mam problem. W instrukcji mam coś takiego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/904bfb27a3f35ab0.html I nie wiem odkąd mam liczyć te 75mm od punktu 1 czy 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/056440f8237a9814.html Od miejsca obok 1, czyli najbardziej z przodu, bo:- jest to konkretne, charakterystyczne miejsce i pewnie to sobie wymyślili w instrukcji - do oblotu zawsze lepiej za bardzo przedni, niż tylny SC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Poza tym do wczoraj miałem ten model. SC mierz od punktu 1. Do tego ustaw dobrze wychylenia lotek. mój poległ gdyż nie mogłem go wyprowadzić z korka. Przy małej prędkości model jest bardzo ospały i lubi przepadać. Nie montuj podwozia bo rozwalisz skrzydło. No chyba ze umiesz podchodzić do lądowania z dużą prędkością i dysponujesz twardym (asfaltowym) podłożem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Do tego ustaw dobrze wychylenia lotek. mój poległ gdyż nie mogłem go wyprowadzić z korka. Przy małej prędkości model jest bardzo ospały i lubi przepadać.To nie wina wychyleń.Mustang niestety nie lubi latać powoli,o czym i ja się przekonałem.Lata i prowadzi się świetnie ,ale musi mieć prędkość.Cienki profil,mała powierzchnia,duże obciążenie jednostkowe.Jakiej firmy by nie był i nie jest geometrycznie przewymiarowany,taką będzie miał charakterystykę.Tu masz dwa filmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
baxter12 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 wujek dobra rada albo babcia paola pomoże konkrety co za model i o jakie punkty chodzi Ale Ci sie dowcip wostrzył. Żeby tak jeszcze poziom ci się choć do minimum podniósł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Ale akurat w tym modelu(tej firmy) musialem troche rzeźbić w mocowaniu skrzydla w kadlubie. Skrzydlo jest mocowane na 2 śruby. Gniazda śrub sa zbyt blisko dzwigni lotek, co daje max 2-3 mm wychylenie. Dlatego pisze o dobrym ustawieniu tych pow. sterowych. A no i jeszcze do autora wątku. Wzmocnij domek silnika np. trapezem ze sklejki 2mm. Jest bardzo delikatny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogus Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 A na jakim pakiecie latasz? Zalecane jest 1300 lecz nawet jak położe go na silniku to nie jest dobrze wyważony. Dopiero jak połoze 2600 za silnikiem to jest ok. Wydaje mi się, że z tym wiekszym pakietem to cegła będzie straszna. No chyba że źle łapałem za skrzydło ale nie mam mozliwości teraz sprawdzić, nie mam go przy sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 U mnie zalecany był 1600 ,ale żeby się wyważył włożyłem 2250 i 40g ołowiu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 O masakra:d ja mam w nim silnik turbojet z abcrc.pl, taki wiekszy, ciąg 1100g. Na pakiecie 1500mah 3emodel. Pakiet na max przy pierwszej wredze, miedzy wychodzącymi "pinami" domku silnika. Sc tak jak podane w instrukcji jest odpowiednie. Mialem tez w nim 2200 mah 3s i straszna cegla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.