juras_p@op.pl Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Witam. Czy do modelu w skali ESA mogę wstawić zasilanie i napęd od cessny480 op pelikana? Nie mam pojęcia jakiej mocy jest silnik, ale pakiet jest try celowy1500mAh, a aparatura 35MgH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 jeśli silnik jest trójfazowy i jest w stanie uciagnąć model i będziesz nim w stanie walczyc ( o ile chcesz brac udzial w zawodach, do czego serdecznie zapraszam) 5min to nie widze przeszkód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras_p@op.pl Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Maksymalny czas lotu jaki udało mi się wydusić z mojej cessny, to 21minut. Ale było to wyciąganie modelu na silniku maksymalnie wysoko i szybowy lot pod wiatr. I tak kilka razy, co w rezultacie dało taki czas, ale 5minut na pełnych obrotach, to spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 to ok wsadzaj i lataj widzimy się na jakiś zaodach w przyszlym roku ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 a pakiet ?? 1500 chyba za duży na zawody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Mam szybkie pytanie. Czy serwa TP SG 51R 0,6kg wytrzymają na lotkach w modelu? (po jednym serwie na lotkę, jednopłatowiec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Piotrze wytrzymają, ale z tego co słyszałem to są dużo bardziej awaryjne niż zwykłe 9 g. Ale ze 100% pewnością nie powiem, bo ich nie używałem właśnie z tego powodu. Chyba lepiej mieć pewniejsze serwa niż je potem wymieniać, przecież są wklejane na stałe, więc musiał byś uzupełniać gniazdo w skrzydle, a zaoszczędzenie na wadze jest znikome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 samolocik, ja bym nie ryzykował.. jednak w takim modelu dzialaja jakies sily.. a modele są dosyć szybko i przy większych wychyleniach pójdą tryby emem18, moge sie zalozyc ze po paru lotach w ten pakiet nie wejdzie juz te 1500 wystarczy troche wylatac i z pakietu 1500 zrobi sie 1350:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Dzięki za odpowiedź. W takim razie pójdą sobie do innego modelu, który lata bardzo wolno. emem18 - Pakiet 1500 - patrz regulamin ESA. Odpowiedź kolegi, że jest OK nie jest precyzyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 myśle ze na pierwszych zawodach dopuścilibyśmy kolegę z tym pakietem.. i tak wiekszosc modeli wytrzymuje te 5min w powietrzu, a po 5min lądujemy.. ale potem juz radze sie doposażyć w regulaminowe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 @robraf: "myśle ze na pierwszych zawodach dopuścilibyśmy kolegę z tym pakietem.." chyba sobie jaja robisz? Regulamin to regulamin. Nieznajomość przepisów nie oznacza bezkarność i pobłażliwość... szanse muszą być równe dla każdego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Łukasz Tylko że kolega nie pytał się o zawody a o to czy może wsadzić taki napęd.Jak chce to może a potem bić się z kolegami dla treningu .Na zawody wsadzi sobie 1350 bo szybko się przekona że jeden pakiet to mało i kupi następne ale już pod regulamin(jeśli spodoba mu się ESA). Robert pewnie chciał go zachęcić do zawodów no i :ass: Bo to tak jakby na wyścigi Formuła Renault 2.0 przyjechał Kubica też na Renault ale F1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Marian naprawde podziwiam Twoją cierpliwość i stoicki spokój ba nawet Ci zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miqul Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 TooM a w bolidzie to jaka jest pojemność? edytowany... Kiedyś mi sie obiło że ma być właśnie 2.0 ale jest 2.4 a FIA wymyśliła : Zarys: szerokie porozumienie obejmuje: silnik rzędowy o pojemności 1600ccm turbo z doładowaniem 3barów oraz ograniczeniem do 10500 obr/min., o mocy wyjściowej ok. 650kM oraz zintegrowany KERS o mocy dodatkowej ok.150kM, działający przez ok. 30 sekund od momentu uruchomienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.