Skocz do zawartości

Co do modelu ESA?


juras_p@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Maksymalny czas lotu jaki udało mi się wydusić z mojej cessny, to 21minut. Ale było to wyciąganie modelu na silniku maksymalnie wysoko i szybowy lot pod wiatr. I tak kilka razy, co w rezultacie dało taki czas, ale 5minut na pełnych obrotach, to spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze wytrzymają, ale z tego co słyszałem to są dużo bardziej awaryjne niż zwykłe 9 g. Ale ze 100% pewnością nie powiem, bo ich nie używałem właśnie z tego powodu. Chyba lepiej mieć pewniejsze serwa niż je potem wymieniać, przecież są wklejane na stałe, więc musiał byś uzupełniać gniazdo w skrzydle, a zaoszczędzenie na wadze jest znikome.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolocik, ja bym nie ryzykował.. jednak w takim modelu dzialaja jakies sily.. a modele są dosyć szybko i przy większych wychyleniach pójdą tryby

 

emem18, moge sie zalozyc ze po paru lotach w ten pakiet nie wejdzie juz te 1500

 

wystarczy troche wylatac i z pakietu 1500 zrobi sie 1350:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robraf: "myśle ze na pierwszych zawodach dopuścilibyśmy kolegę z tym pakietem.."

 

chyba sobie jaja robisz? Regulamin to regulamin. Nieznajomość przepisów nie oznacza bezkarność i pobłażliwość... szanse muszą być równe dla każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz

Tylko że kolega nie pytał się o zawody a o to czy może wsadzić taki napęd.Jak chce to może a potem bić się z kolegami dla treningu .Na zawody wsadzi sobie 1350 bo szybko się przekona że jeden pakiet to mało i kupi następne ale już pod regulamin(jeśli spodoba mu się ESA).

 

Robert pewnie chciał go zachęcić do zawodów no i :ass: Bo to tak jakby na wyścigi Formuła Renault 2.0 przyjechał Kubica też na Renault ale F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TooM a w bolidzie to jaka jest pojemność?

 

edytowany...

 

Kiedyś mi sie obiło że ma być właśnie 2.0

ale jest 2.4 a FIA wymyśliła :

Zarys: szerokie porozumienie obejmuje: silnik rzędowy o pojemności 1600ccm turbo z doładowaniem 3barów oraz ograniczeniem do 10500 obr/min., o mocy wyjściowej ok. 650kM oraz zintegrowany KERS o mocy dodatkowej ok.150kM, działający przez ok. 30 sekund od momentu uruchomienia.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.