Jedrula Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ponieważ specjalnie nie znam się na syroduże mam pytanie czy któryś z tych stroduruwów podanych w linku nadaje się na modele. http://www.oriko.pl/sklep/?styrodur-polistyren-xps,31 Edit. Mam jeszcze pytanie z czego zrobić kształtkę do wycinania w styro drutem oporowym. Myślałem o sklejce ale chyba jest ryzyko że spali się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Nie spali się, chyba, że "owocówka". Wielowarstwowa lotnicza wytrzyma, ale należy dobrze wyszlifować krawędzie, bo zawadzający o nierówności drut bedzie wytapiał "progi". Zwróć większą uwagę na ortografię, OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ok, już poprawiam. Mam tylko problem jak odmienić styrodur. Pozostaje jeszcze kwestia styroduru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Generalnie każdy styrodur się nadaje. Basf jest sprawdzony przeze mnie jaki i amerykanie się w nim lubują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Używam zielonego firmy BASF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Nie znam wszystkich z tych które przedstawiłeś, ale generalnie nie nadają się te z gładką powierzchnią. Po wycięciu jednej strony wyginają się. Ta gładka powłoka działa jak napięty dźwigar powierzchniowy. No może gdyby je pod prasą "obskurować"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...