Jump to content

P-38 lightning 1,4m epo


cinekjo11

Recommended Posts

Jeżeli już to daruj sobie jakiekolwiek akumulatory Turnigy a tym bardziej Nano.Kup Zippy lub ew.Flightmax.

Po za tym rozmiar to nie wszystko,ważna jest waga.Tutaj nie masz możliwości przesuwania pakietem a pakiet jest w dziobie.

Link to comment
Share on other sites

Weź pakiety o tej samej wydajności i pojemności ,załóż do modelu ,ustaw timer i poleć.Będziesz wiedział.

Właśnie w ten sposób testowaliśmy te baterie w Funjecie kolegi i przewaga zarówno mocy i czasu była drastyczna.

 

A jeśli masz odmienne zdanie to zapraszam Cię do tematu o pakietach Nano. Będziesz pierwszym który oficjalnie zaneguje ich przewagę.

Link to comment
Share on other sites

Weź pakiety o tej samej wydajności i pojemności ,załóż do modelu ,ustaw timer i poleć.Będziesz wiedział.

Pewnie nanotechy będą działały krócej ale za to model będzie żywszy, bo mają bardziej płaską charakterystykę rozładowania i nie mają takich spadków napięć pod obciążeniem...
Link to comment
Share on other sites

Marcin(Cinejko11) czy ja piszę drutem kolczastym czy po chińsku.Nie zmieści się żaden inny niż 3S 2200.Mam ten model i zastosowanie np.2700 powoduje problemy z wyważeniem,ponieważ nie ma gdzie go przesunąć.Nie wiem dla czego uparłeś się na 4S,nie wiem czy regulatory i silniki są do tego przystosowane.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Wygląda pięknie!! :) Mam wrażenie, że bardzo stabilnie. Czy jest trudny w pilotarzu? Ja mam w sumie wylatane ok 15h (większość na Focusie, trochę FunCub, a dwa pakiety może na combacie) i nie wiem czy sobie z takim poradzę.

 

I jeszcze jedno - latam na trawiastym lotnisku (równym i koszonym, ale zawsze to trawa) - czy podwozie wytrzyma?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.