ahaweto Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Po dzisiejszym ciepełku, śniegu zostało niewiele i pozostał start tylko z ręki. Start ze śniegu z brzucha jak njbardziej możliwy. Po wcześniejszych lotach zauważyłem że model po wyjściu z zakrętu bardzo szybko ostro nabiera wysokości. Początkowo zamierzałem dociążyć przód, ale miałem taką samą przypadłość w MiniMagu i pomogło podłożenie podkładki 3mm pod krawędź spływu. Tutaj zrobiłem to samo. Zmienił się kąt zaklinowania skrzydła. Pomogło Model równiej lata. Nie trzeba doważać przodu. Teraz tylko równiej podocinam i przykleję do kadłuba depron i tak zostanie.
wicher123 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 A podpowiedzcie mi koledzy.Kupiłem dziś używany Twinstar II.W nim standardowe silniki szczotkowe.Będę chciał latać na pakiecie 3S 2200mah ale chcę też nanrywać GoPro Hero filmy. Jak sądzicie,koniecznie muszę zmienić te silniki na bezszczotki,czy dam radę udźwignąć GoPro na standardowych silnikach szczotkowych?
Dj. Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Będę chciał latać na pakiecie 3S 2200mah Witam, z pewnoscią poleci, ale klasyczne "szczotki" zasilane 3S zbyt długo nie pożyją . Lepiej zastosuj napęd bardziej wydajny, to bezpieczniej - nadmiar mocy zawsze sie przyda...
szpieg Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ja latałem od zawsze na 2 silnikach szcotkowych permax 400 na 3 celowych lipolach i latam do tej pory i nigdy jeszcze nie siadly
adamiusz Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Witam serdecznie Forumowiczow ja mam pytanie co do watku , niedawno stalem sie posiadaczem tegoz modelu ale , wyposarzylem go w: 1. silniki Emaxa BL 2210/30 szt dwie :-) 2. regle redoxa 30 3 . Serwa kierunku TG9 , 3 HS 81 na lotki i wysokosc . moje pytanie raczej brzmi czy regle trzeba jakos zsynchronizowac z soba zeby oba silniki sie krecily tak samo w sesie jeden w lewo drugi w prawo ale o tej samej predkosci ? , poprostu gdy jade wajcha do gory silniki nie startuja w tym samym momencie ,czy to wina regulatorow ,silnikow czy synchronizacji ? Elektryka . podpiołem i razem na jeden kanał oraz i na osobnych oba zachowuja sie inaczej przy starcie :-( jakas porada ?
JacekK Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 ADAMIUSZ - oba regle trzeba podpiąć osobno po kolei przed spięciem razem i zaprogramować zakres przepustnicy ( zwykle włączasz model z przepustnicą na max, czekasz aż zapipczy i gaz na zero ) Potem z jednego z regli wyjmujesz kabel plusowy i podłączasz już normalnie. To przy założeniu że zasilasz odbiornik z regla, nie z zewnętrznego BEC-a.
adamiusz Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 mam tak podpięte ze oba regle jeden do ch3 , a drugi do ch8 , wlasnie analizowalem tego Ubec -a posiadam odbiornik i10 i kurcze, nie sadzilem ze tak mozna poprostu mam male doswiadczenie z reglami albo maszynami dwusilnikowymi :-) ale dziekuje za pomoc obacze za chwile bo dopiero co z pracy wszedlem, a jeszcze czyli mozna zasilic sam odbiornik z zewnetrzego ubec-a ? tylko czym to sie je bec a ubec ? oraz skoro zasilam z zewnetrznego to i serwa sie nie odetna po spadku napiecia na głownym tak mam to rozumiec ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.