Skocz do zawartości

Piasta śmigła do silnika elektrycznego.


kaczma2

Rekomendowane odpowiedzi

Poleci, poleci. Całość o rozpiętości 965 waży 400g. W pon. powinny dotrzeć serwa i piasta. Po zamontowaniu powinien być gotowy do lotu i czekać na odpowiednią pogodę.

 

Teraz wygląda tak:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jeszcze tylko zmienię śmigło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze raz pomierzyłem piastę, tą z początku tematu i jest możliwość skrócenia do długości osi w takich silnikach jak Emax czy Tower Pro Bm.

Poruszałem nie bardzo udane wyprowadzenie przewodów z serw, bez odzewu. Obecne, jest dobre do lotek a do kadłubów powinny być z innym wyprowadzeniem.

Inną zmianą w tym żółtym modelu jest położenie serw. Ustawienie dźwigni w tym samym kierunku nie było możliwe bo bowden jednego z nich był wygięty na wrędze. Zastosowałem proste rozwiązanie. Podniosłem jedno serwo 4 mm podkładkami. Dźwignie mają swobodny ruch.

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o mijanie się orczyków, przecież widzę. A nie widzicie, ze one są za długie? Po prostu, nie ma sensu tak obciążać tak słabego serwa długą dźwignią. A później czytamy, że wiele serw jest do niczego, bo wyłamują się ząbki w zębatkach. Lekkie uderzenie modelu o ziemię i po ząbkach. Jaki ruch mają wykonywać stery w tak małym modelu? Wygląda na to, że skoro fabryka zrobiła takie długie, to takie zostały wykorzystane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu, nie ma sensu tak obciążać tak słabego serwa długą dźwignią. A później czytamy, że wiele serw jest do niczego, bo wyłamują się ząbki w zębatkach.

A wiesz co jest po drugiej stronie ?? Poczytaj wątek o Velox'ie 58' - tam małe szkolenie o "przełożeniu" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwazio napisał będzie cacy. Dzisiaj zrobiłem pierwszy lot i było cacy. Więcej, było cudnie. Wystartował z ziemi na 3/4 gazu i potem latałem na 1/2 na tej samej wysokości. Spokojny, relaksacyjny lot. Bez poprawek. No gdybym chciał poszaleć na pełnych obrotach to bym musiał go przydusić trymerkiem. Pogoda w Bydgoszczy była piękna, chwilami lekki powiew, ciepło. Było dużo modelarzy. Jedni odjeżdżali po lotach inni przyjeżdżali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.