Skocz do zawartości

Piasta śmigła do silnika elektrycznego.


kaczma2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poleci, poleci. Całość o rozpiętości 965 waży 400g. W pon. powinny dotrzeć serwa i piasta. Po zamontowaniu powinien być gotowy do lotu i czekać na odpowiednią pogodę.

 

Teraz wygląda tak:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jeszcze tylko zmienię śmigło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeszcze raz pomierzyłem piastę, tą z początku tematu i jest możliwość skrócenia do długości osi w takich silnikach jak Emax czy Tower Pro Bm.

Poruszałem nie bardzo udane wyprowadzenie przewodów z serw, bez odzewu. Obecne, jest dobre do lotek a do kadłubów powinny być z innym wyprowadzeniem.

Inną zmianą w tym żółtym modelu jest położenie serw. Ustawienie dźwigni w tym samym kierunku nie było możliwe bo bowden jednego z nich był wygięty na wrędze. Zastosowałem proste rozwiązanie. Podniosłem jedno serwo 4 mm podkładkami. Dźwignie mają swobodny ruch.

Dołączona grafika

Opublikowano

Skróć orzczyki na serwach. Masz trochę za długie. Popychacze mogą być założone na drugą dziurkę, licząć od osi serwa. W tym modelu w zupełności wystarczy.

Opublikowano

Nie chodzi mi o mijanie się orczyków, przecież widzę. A nie widzicie, ze one są za długie? Po prostu, nie ma sensu tak obciążać tak słabego serwa długą dźwignią. A później czytamy, że wiele serw jest do niczego, bo wyłamują się ząbki w zębatkach. Lekkie uderzenie modelu o ziemię i po ząbkach. Jaki ruch mają wykonywać stery w tak małym modelu? Wygląda na to, że skoro fabryka zrobiła takie długie, to takie zostały wykorzystane.

Opublikowano

Po prostu, nie ma sensu tak obciążać tak słabego serwa długą dźwignią. A później czytamy, że wiele serw jest do niczego, bo wyłamują się ząbki w zębatkach.

A wiesz co jest po drugiej stronie ?? Poczytaj wątek o Velox'ie 58' - tam małe szkolenie o "przełożeniu" ...

Opublikowano

Kwazio napisał będzie cacy. Dzisiaj zrobiłem pierwszy lot i było cacy. Więcej, było cudnie. Wystartował z ziemi na 3/4 gazu i potem latałem na 1/2 na tej samej wysokości. Spokojny, relaksacyjny lot. Bez poprawek. No gdybym chciał poszaleć na pełnych obrotach to bym musiał go przydusić trymerkiem. Pogoda w Bydgoszczy była piękna, chwilami lekki powiew, ciepło. Było dużo modelarzy. Jedni odjeżdżali po lotach inni przyjeżdżali.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.