rkajor Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam Jak myslicie rozwiazanie z takim kolpakiem na stalej piascie ma szanse przetrwac - powiedzmy w lotach rekraacyjnych - bo na polu walki to raczej na pewno nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 modelik śliczny kołpak... hmmm... z tym gorzej - bo ejst ciężki - i przy lądowaniach są tenedencje do gięcia osi które w tych silnikach nie grzeszą nadmierną twardością jeśli chcesz kolpaczek - to pomyśl o składanym śmigle ale przede wszystkim skróć ośkę ile się da -tak żeby piasta opierała się o wirnik a jak masz dostęp do hartowanych osi - to zrób podmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 skróć ośkę ile się da -tak żeby piasta opierała się o wirnik Jak chcesz latać z kołpakiem to zastosuj się do rady Marka - koniecznie! Ja latałem z jeszcze większym kołpakiem Me-109 i nic się nie działo z wałem silnika do czasu ostrego kreta :-) Nawet jak piasta będzie dotykać silnika to wał wygnie przy pierwszej okazji dlatego staraj się by ich nie było bo model świetnie wygląda. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 A nie można założyć na ośkę miedzy wirnikiem a obsadą śmigła, dobrze dopasowanej tulejki aby "pogrubić" ośkę? Będzie ona wtedy dużo sztywniejsza i będzie ją trudnej zgiąć, a nie zamkniemy sobie możliwości innych zastosowań naszego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Twierdzisz, że np 6mm ośki nie można skrzywić. Zdziwiłbyś się :devil: Nie wiem czy ta tulejka cokolwiek zmieni/utwardzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 czemu 6 a nie 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Jak założysz szeroki i ciężki pierścień to silnik może mieć problem z synchronizacją i wcale nie masz pewności czy ta masa jest rozłożona proporcjonalnie i nie będzie powodować wibracji. Najlepiej zrób jak uważasz i podziel się swoim doświadczeniem po pierwszym konkretnym kretowaniu. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.