Jump to content

Foka z kolpakiem ......


rkajor

Recommended Posts

modelik śliczny

kołpak... hmmm... z tym gorzej - bo ejst ciężki - i przy lądowaniach są tenedencje do gięcia osi które w tych silnikach nie grzeszą nadmierną twardością

jeśli chcesz kolpaczek - to pomyśl o składanym śmigle

ale przede wszystkim skróć ośkę ile się da -tak żeby piasta opierała się o wirnik

a jak masz dostęp do hartowanych osi - to zrób podmianę ;)

Link to comment
Share on other sites

skróć ośkę ile się da -tak żeby piasta opierała się o wirnik

Jak chcesz latać z kołpakiem to zastosuj się do rady Marka - koniecznie!

Ja latałem z jeszcze większym kołpakiem Me-109 i nic się nie działo z wałem silnika do czasu ostrego kreta :-)

Nawet jak piasta będzie dotykać silnika to wał wygnie przy pierwszej okazji dlatego staraj się by ich nie było bo model świetnie wygląda.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

A nie można założyć na ośkę miedzy wirnikiem a obsadą śmigła, dobrze dopasowanej tulejki aby "pogrubić" ośkę?

Będzie ona wtedy dużo sztywniejsza i będzie ją trudnej zgiąć, a nie zamkniemy sobie możliwości innych zastosowań naszego silnika.

Link to comment
Share on other sites

Jak założysz szeroki i ciężki pierścień to silnik może mieć problem z synchronizacją i wcale nie masz pewności czy ta masa jest rozłożona proporcjonalnie i nie będzie powodować wibracji.

 

Najlepiej zrób jak uważasz i podziel się swoim doświadczeniem po pierwszym konkretnym kretowaniu.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.