marcin133 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 wyedytował :rotfl: A ciekawe czemu mam edytować.... jakby nie patrzeć dwusuwowe lotnicze silniki to już ostatnie jakie używane są w ogóle z domieszkami oleju rycynowego. O tym aby tego oleju nie stosować do czterosuwów było już dawno wałkowane. Paliwa do silników helikopterowych czy samochodowych już dawno nie posiadają w swoim składzie tego oleju chodź pracują w zdecydowanie gorszych warunkach (temperatury, obroty, zawartość nitrometanu) aniżeli silniki lotnicze - to coś nowego?
MASK Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 No oczywiście że nic nowego, sama prawda :mrgreen:
Kwazio Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Ja tam się nie znam ale wolę bo łatwiej zdjac nagar z rycyny niż z syntetyka w dwusówach.Ja z kolei jestem na tyle zamożny, że niezależnie od rodzaju silnika, to ani rycyny, ani syntetyka z nagaru nie czyszczę. Zawsze do paliwa wlewam nowe... :wink: :rotfl:
armand Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 a ja jestem leniwy i latam na benzynach, gorzej śmierdzą niż na metanolu z rycyną ale da jakoś przeżyć, na elektryki mnie nie stać i nie warczą :wink:
Kwazio Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 W tych 'zdankach' jesteś po prostu mistrzem no nie do pokonania. Nawet nie będę próbował... :rotfl:
armand Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Za szybko się poddajesz. a i tak od dwóch ekranów to same "zdanka"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.