mkrawcz1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jestem "zielony", a Pałacowa to rzut beretem ode mnie. W związku z tym pytanie: czy lotnisko jest jakoś zorganizowane (zrzuta na koszenie, "czyn społeczny" itp.)? Nie chciałbym się wbijać "na krzywy ryj", a chętnie polatałbym tam spalinowym trenerkiem (jak już wzleci :-)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 czy lotnisko jest jakoś zorganizowane (zrzuta na koszenie, "czyn społeczny" itp.)? Chodzę tam zawsze w lato i jeszcze nic nie płaciłem więc zapraszam - lotnisko dla każdego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Z tego co się orientuję, to po prostu "dzikie" pole. Bylebyś nie niszczył terenu. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Bylebyś nie niszczył terenu. :wink: Mam nadzieję, że w pierwszym samodzielnym locie nie zniszczę trawy 'kretem' ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alyan Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zrzutka na koszenie. Zapraszam. Poletko nie jest "dzikie". Wszystkie takie miejsca w tej okolicy mają swojego właściciela , niestety. Wskazane żeby nie niszczyć tego miejsca np nie śmiecić itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zrzutka na koszenie. Zapraszam.Dzięki za info, odezwę się na PM bliżej wiosny.Wskazane żeby nie niszczyć tego miejsca np nie śmiecić itd.No to chyba "by default"... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...