piotras Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam, chciałbym przedstawić model samolotu S.E. 5a, jest to zestaw ARF zakupiony o tutaj :wink: Dane techniczne: Rozpiętość skrzydeł: 1408mm Długość: 1118mm Waga 2300g Powierzchnia nośna: 46,83 dm2 Obciążenie powierzchni: 53,4g/dm2 Silnik: możemy zastosować 2T od 6,5 cm3 do 7,5cm3, 4T od 8,5 cm3 do 10cm3 jak i silnik elektryczny. Prace przy modelu powoli ruszyły , dziś udało mi sie zmontować skrzydło i zabieram się za dopasowanie dolnego centropłata do kadłuba, aby po wstępnym montażu można było sprawdzić poprawność wzniosów i kątów zaklinowania skrzydeł. CDN...
merlin1212 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 piotras, modelik ładny i ładnie się prezentuje. Napisz proszę przy okazji coś o jakości wykonania (zastosowane materiały,klejenie, oklejenie folią -rodzaj folii). Oczywiście zgłaszam się jako pierwszy kibic. EDIT: Zamawiałeś z Hongkongu czy z Niemiec. Tak patrzę na opakowanie tego modelu i aż dziw bierze że przeżył drogę z Hongkongu bez szwanku.
piotras Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 piotras, modelik ładny i ładnie się prezentuje. Napisz proszę przy okazji coś o jakości wykonania (zastosowane materiały,klejenie, oklejenie folią -rodzaj folii). Oczywiście zgłaszam się jako pierwszy kibic. EDIT: Zamawiałeś z Hongkongu czy z Niemiec. Tak patrzę na opakowanie tego modelu i aż dziw bierze że przeżył drogę z Hongkongu bez szwanku. Witam, Wykonanie modelu nie budzi większych zastrzeżeń, oklejony jest starannie, ładnie ponaciągany, a zastosowana folia to chyba solarfilm, wiadomo że przy zestawach trzeba zwrócić uwagę na połączenia i miejscami dolać kleju, w moim jedno co zauważyłem że trzeba dopracować dolny centropłat, bo nie chce za bardzo pasować do kadłuba a to dlatego że są źle wklejone kołki do mocowania, druga sprawa to źle obsadzone zawiasy od lotek, ale są to drobnostki, które można poprawić, wiadomo że jest to produkcja masowa i idą na ilość, a nie na jakość, moim zdaniem za te pieniądze jest warty grzechu ;-). Zamawiałem z Hongkongu, był jeszcze zapakowany w jeden karton, z tym się postarali :wink: .
Gość horn3t Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ładna maszyna Wstawisz spalinę czy elektrownie?
piotras Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Ładna maszyna Wstawisz spalinę czy elektrownie? Docelowo mam być ASP 2T 7,5 cm3 ale myślę intensywnie nad czterotaktem :wink:
ECO400 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 4t only do takiego modelu Paczka trafiła na cło?
piotras Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Paczka trafiła na cło? Obyło się bez dodatkowych opłat :wink:
Major Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Załatwiałem koledze replike S.E 5A 2030m 7,25kg z pełnym systemem sterowania za pomoca linek. Kiedys taki zestaw był robiony przez Duncan Hutson, jedyna wersja która nie była zrobiona na CLARk-u tylko na org profillu. Jest jedne taki zestaw "tartaczek" w warszawie, ma to ktos do sprzedania ale za cięzkie piniadze.
mirolek Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Sympatyczny ten model ale czy nie powinien trafić do działu modeli elektrycznych lub spalinowych w zależności od wybranego przez Ciebie rodzaju napędu. Makiety czy półmakiety to raczej miejsce na modele wykonywane własnoręcznie z planów a nie zestawy ARF. W składaniu takich zestawów gdzieś zatraca się idea modelarstwa tj.budowania a może nawet tworzenia ..... na rzecz samej frajdy z latania. - życzę udanych lotów, model ładniutki i na pewno będzie się pięknie prezentował w powietrzu. Forumowy "mmm" lata mniejszą wersją tego modelu i jest na co popatrzeć ms
Way Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Nie, tylko nie ASP.... Mialem takiego 4 takta w Bristolu. Jak jest pod kołpakiem to doslownie silnik puchł z braku chłodzenia...
piotras Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Nie, tylko nie ASP.... Mialem takiego 4 takta w Bristolu. Jak jest pod kołpakiem to doslownie silnik puchł z braku chłodzenia... Maciej, dlaczego nie ASP? poddany odpowiedniej regulacji musi działać, łaski nie robi :wink: , a maska będzie z atrapą chłodnicy i nie będzie problemu z przewietrzaniem.
Irek M Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Na dwa jakie posiadam ASP 4suwy i 61 i 80 pracują bez zarzutów.
Way Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Ja mialem jeden i wiecej mieć nie będę. Szajs jakich mało. Kiedy oblot? Z kamerą wpadnę
pacek Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Jak jest pod kołpakiem to doslownie silnik puchł z braku chłodzenia... sam sobie odpowiedziałeś, bez chłodzenia to nawet "ERA" nie da rady
Way Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Arku, zgadza się. Ale jak wstawiłem O.S 'a to problemów nie było Koniec OT.
piotras Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Kiedy oblot? Z kamerą wpadnę Maciej, z oblotem to jeszcze trzeba będzie zaczekać, na dzień dzisiejszy model jest po wstępnym montażu i zaczyna się zabawa z ustawianiem kątów zaklinowania skrzydeł.
Way Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Piotras, zreszta pogoda w weekend nie bedzie najlepsza wiec spoko
Irek M Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Czy te golenie podwozia to już jest wszystko :?: :!: Sorki ale nie możesz tego tak zostawić, to nie do pomyślenia. Model nie będzie latał.
piotras Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Czy te golenie podwozia to już jest wszystko :?: :!: Sorki ale nie możesz tego tak zostawić, to nie do pomyślenia. Model nie będzie latał. To podwozie to ma tak wyglądać jak na zdjęciu
Irek M Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 To podwozie to ma tak wyglądać jak na zdjęciu Ja wiem doskonale jak ma wyglądać :mrgreen: Ponieważ po oczach kolnęło to co widać więc zapytałem czy to jakaś uproszczona wersja :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.