Skocz do zawartości

Proszę o poradę, pierwszy model spalinowy...


wicher123

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,jeśli chodzi o modelarstwo jestem bardzo początkujący.Głównie proszę o pomoc kolegów,doświadczonych modelarzy.Latam 1 sezon, tylko i wył. elektrykami.Mam motoszybowiec 2m i on daje mi bardzo dużo frajdy oraz posiadam Combata Mustang z EPP i nim się uczyłem podstaw.Jeśli chodzi o latanie to właśnie.... nie sprawiają mi problemy tzw. plecki,pętle, podstawy już opanowałem.Teraz ćwiczę na symulatorze latanie 3D , zawis itp, i to już troszkę problemów mi przyprawia ale do sedna....

No właśnie jako, że nie jestem zaawansowanym "pilotem" możecie mi polecić model do kwoty ok 1tyś może być ciut więcej(jesli to możliwe ) którym spokojnie mogę polatać ale również porobić tzw "plecki" czy pętle.

Bardzo mnie się podoba ten model lub w tym stylu:

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zaznaczyć muszę , że chcę model nie z EPP czy pianki ale nie wiem,Balsa,laminat wchodzi w grę,chciałbym już coś takiego ładnego ;)

Możecie mi polecić modele spalinowe tego typu?Przeglądam trochę sklepów ale tam mi ciężko jest wybrać,gdyż wiele modeli jest dla bardzo zaawansowanych modelarzy,mało dla początkujących.Nie chciałbym kupić model i go z miejsca rozbić bo okaże się że to typowy jest do 3D. Chyba mniej więcej opisałem o co mi chodzi ;)

Dziękuję za pomoc i poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Model ze zdjęcia to Ansaldo Balila - pewnie kombat. to jest przykład konkretnego, który chciałbyś czy przykład dwupłata? Może jednak zacznij od trochę prostszego powiedzmy górnopłata. Jesli to coś ma być jeszcze z I wojny to wybór bardzo ogranicza się bo takich modeli nie ma za dużo w handlu. Może zestaw ELDER 40 firmy Top Flite ? Oczywiście 2płaty też można trafić ale to już większe pieniądze - trochę ponad 1000zł i balsa np Fokker D.VII. Ale i w tym przypadku powinno się polatać czymś przejściowym.