Lucjan Opublikowano Wtorek o 16:40 Autor Opublikowano Wtorek o 16:40 Tak powstawał "domek" dla silnika. 4
Lucjan Opublikowano Środa o 17:08 Autor Opublikowano Środa o 17:08 Nadszedł czas aby przymierzyć silnik. 3 1
Janusz Opublikowano Środa o 17:41 Opublikowano Środa o 17:41 Witaj Super konwersja nie będzie problemów z gaśnięciem silnika w newralgicznej fazie lotu, Pozdrawiam
robas69 Opublikowano Środa o 18:13 Opublikowano Środa o 18:13 Lucjan. Jak z montażem tego silnika. Widać, ze obrys korpusu zasłania miejsca montażu w krzyżaku. Da się użyć normalnego wkrętaka prostopadle do krzyżaka żeby go dokręcić?
Lucjan Opublikowano Środa o 19:06 Autor Opublikowano Środa o 19:06 49 minut temu, robas69 napisał: Lucjan. Jak z montażem tego silnika. Widać, ze obrys korpusu zasłania miejsca montażu w krzyżaku. Da się użyć normalnego wkrętaka prostopadle do krzyżaka żeby go dokręcić? Sprawa jest prosta Robercie , z boku krzyżaka są cztery śruby imbusowe M-4 którymi montujesz silnik do wcześniej przykręconego do wręgi krzyżaka . Przy najbliższej okazji pokażę to na zdjęciach.
robas69 Opublikowano Środa o 20:20 Opublikowano Środa o 20:20 Dziękuję Lucjan. Właśnie teraz widzę otwory w skośnych ściankach krzyżaka. Pewnie to jest to.
Lucjan Opublikowano Czwartek o 13:42 Autor Opublikowano Czwartek o 13:42 17 godzin temu, robas69 napisał: Dziękuję Lucjan. Właśnie teraz widzę otwory w skośnych ściankach krzyżaka. Pewnie to jest to. Tak wygląda montaż silnika na zdjęciach. 1 1
Rekomendowane odpowiedzi