pacek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 witam latam elektrykami ale troche zatęskniłem za hałasem spalinki, przymierzam się do czegoś takiego, http://nastik.pl/black-horse-super-p-580.html może ktoś nim latał? jakieś uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Tania chińska zabawka... Ale jako pierwsza spalinka to całkiem dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 dzięki zależy mi na informacjach typu na co zwrócić uwagę, może coś trzeba wzmocnić, wymienić itp może ktoś ma jakieś doświadczenia z eksploatacji tego modelu acha jakie serwa do niego wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Ten model jest dosyć podobny do AT 40-L, które to również miał Stosiek w sprzedaży. Podejrzyj sobie w komentarzach do AT jakie tam były niuanse, może to okaże Ci się pomocne w uruchamianiu nowej zabawki: http://nastik.pl/trener-dolnoplat-at40l-brak-pri-53.html?reviews_id=64 http://nastik.pl/trener-dolnoplat-at40l-brak-pri-53.html?reviews_id=31 http://nastik.pl/trener-dolnoplat-at40l-brak-pri-53.html?reviews_id=32 http://nastik.pl/trener-dolnoplat-at40l-brak-pri-53.html?reviews_id=36 http://nastik.pl/trener-dolnoplat-at40l-brak-pri-53.html?reviews_id=5. Serwa standard, jak to jest podane w opisie modelu na stronie sklepu. Silnik może ten http://nastik.pl/asp-fs61ar-p-454.html . Mała nadwyżka mocy nie powinna zaszkodzić. Henio-Tiger do AT 40-L dał silnik o ile dobrze pamiętam OS-70 4T. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Widzialem AT 40 L osobiście. Faktycznie fajny modelik, mysle, ze jego uzytkownik Grzegorz cos tu wiecej napisze. Z moich obserwacji - mocowanie podwozia w skrzydlach latwo się wyrabiało - skonczylo się przeróbką na 2 koła w kadłubie i kółko ogonowe. modelmaniak, Tania chińska zabawka... - a na cholere mu coś drogiego i markowego jak to też dobrze poleci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwijatkowski Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Mialem..... Przeróbka podwozia rzeczywiscie konieczna bo potem naprawa kesonow w skrzydlach nie nalezy do przyjemnych. Ja zmienilem równiez umiejscowienie serw-szposly na ogon. Po jakims krecie warto raczej odchudzic konstrukcje niz ja wzmacniac-to naprawde wytrzymaly samolot cprzynajmniej moj zbudowany byl z b twardej balsy.... Ogolnie model ciekawy latwy w pilotarzu. Jesli trzeba jest szybki i pozwala na wiele wiecej niz standardowe trenerki. Silnik wiekszy niz 2 takt 7.5 bedzie moim zdaniem przesada. Moj polegl po awarii dzwigni wysokosci przy "kosiaku". :cry: mimo wszystko polecam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbix Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Posiadalem kiedys AT40L. Model lata bardzo poprawnie, mozna nim wykonac znacznie wiecej niz zwyklym gornoplatem. Da sie tym nawet leciec na zyletke oraz wisiec na smigle. Autorotacyjne figury rowniez kreci bardzo ladnie. Silnik Super Tigre 7,5cm3 bardzo odpowiedni do tego modelu. Podwoznie to wg mnie jedyna wada tego modelu. Nalezy zwrocic uwage, czy nie sa zwichrowane powierzchnie sterow, oraz przed przyklejeniem sprawdzic zakres wychylen. Podwizie mocowane jest do malych klockow ktore najlepiej odrazu wyciac i wkleic ponownie ze wzmacniajaca skrzynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Ostatnio mam okazję oglądać SUPER AIR w akcji co wyjazd na lotnisko Model lata szybko i poprawnie lecz co mnie najbardziej zdziwiło to jego wytrzymałość :shock: Co lądowanie pilot popełnia błąd i albo spada przed lotniskiem w krzaki albo zawadza o jakieś drzewa i spada na drogę - zawsze coś. Z wszystkich tych opresji model wychodzi bez większych uszkodzeń a nie jednokrotnie wszyscy już myśleliśmy że model skasowany a tu co najwyżej łatka i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwijatkowski Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 mowilem ze mocny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Ostatnio mam okazję oglądać SUPER AIR w akcji co wyjazd na lotnisko Model lata szybko i poprawnie lecz co mnie najbardziej zdziwiło to jego wytrzymałość :shock: Co lądowanie pilot popełnia błąd i albo spada przed lotniskiem w krzaki albo zawadza o jakieś drzewa i spada na drogę - zawsze coś. Z wszystkich tych opresji model wychodzi bez większych uszkodzeń a nie jednokrotnie wszyscy już myśleliśmy że model skasowany a tu co najwyżej łatka i wio Więc tak od razu odradzę zakup tego modelu. O ile lata on ładnie i poprawnie to nie jest na pewno taki trwały. Miałem styczność z dwoma Super Air i Tornado (i jeszcze inne modele tej firmy o podobnej wytrzymałości). Modele różnią się w zasadzie tylko kadłubem i pokryciem, tak z grubsza. W SA bezwzględnie należy wylaminować przód - wręgę silnikową. W dwóch egzemplarzach widziałem jak w pierwszym locie wręga ta odpada. Listewki w wielu miejscach są klejone na styk. Połówki skrzydeł się czasami różnią, itp. Generalnie odradzam. W tej cenie lub niewiele większej można kupić coś lepszego jak np. wspomniany AT, z którym też miałem styczność. A najlepiej kupić sobie sobie kit - no chyba, że zawsze Ci wszystko wychodzi, silnik nie zamierzenie nie gaśnie, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 jeden model i dwie skrajne opinnie i małe pytanko czy AT40 ma profil symetryczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Rzeczywiście dwie skrajne opinie Ja miałem okazje oglądać jeden egzemplarz za to w najdziwniejszych sytuacjach - nie wiem czy właściciel coś zmieniał, doklejał. AT-40L o ile pamiętam nie ma profilu symetrycznego - to trenerek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 i co tu robić, bo owszem to będzie pierwsza spalina ale co nie co już latam i nie chciałbym po kilku lotach stwierdzić że czegoś mi brakuje, generalnie szukam akrobata a może by coś z f3a. i podwozie odpowiednie bo mam możliwość startu jedynie z trawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 i co tu robić, bo owszem to będzie pierwsza spalina ale co nie co już latam i nie chciałbym po kilku lotach stwierdzić że czegoś mi brakuje, generalnie szukam akrobata a może by coś z f3a. :shock: :devil: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 to znaczy moje rozważania są spowodowane kosztami. jak rok temu zacząlem zabawę to miała to być tania zabawa alternatywa dla mojej drugiej pasji enduro i motocrosu. ale tanie to może być tylko ....... . a żonę mam niestety nie blondynkę i potrafi się już zorientować że to nie przemalowany poprzedni model :shock: itp a i czsem jakiś paragon jej w ręce wpadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 AT-40L to nie F3A Chodź sama cena modelu jest bardzo interesująca. Cała masa ludzi go chwali i jak wiadomo można nim pokręcić podstawowe figury akrobacyjne. Typowe F3A lub akrobat może być trudny na pierwszy model spalinowy i zbyt szybko zakończyć swój żywot. Wbrew pozorom latanie modelem spalinowym jest o wiele bardziej wymagające aniżeli lot niewielkimi modelami elektrycznymi. Tutaj już w zasadzie powinieneś sam podjąć decyzję - znając swoje możliwości. Tutaj AT-40L w roli holownika. http://video.google.com/videoplay?docid=-5499366562824432764&hl=en Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 no właśnie generalnie chodzi mi oto aby nie przegiąć w zadną stronę, dlatego wyeliminowałem górnopłaty, no i zacząłem szukać dolnopłata pozostanę chyba przy moim pierwotnym wyborze tzn. super air (ma podwozie z kólkiem ogonowym) jeszcze tylko wybór silnika myślałem o 2t asp46 wiadomo koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No to jak koszty to pozostaje wybór pomiędzy ASP i SUPER TIGRE silnik 46 lub 51. (ta sama waga silnika co 40) moc większa. Osobiście skłaniałbym się ku ST ale to już indywidualna sprawa. Zdania w tym temacie są mocno podzielone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 a gdybym chciał zaszaleć (bez przesady oczywiście) to jaki silnik wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Myślę Super Tigre G51 Ring do tego modelu byłby odpowiedni. Można wybrać coś z OS ale cena 100% wyższa heh (oczywiście pomijając wersje LA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.