Skocz do zawartości

Ki84 (ESM)


kankrz

Rekomendowane odpowiedzi

WItam Wszystkich po przerwie

 

Model przyszedl jakis tydzien temu. Bardzo solidne wykonanie jak na Chiny.

ARF ale w tym przypadku, znając swoje tempo prac to prędko nie poleci.

Niczym (moze z wyjątkiem wagi) model nie ustępuje kyosho. Wybrałem go z uwagi na bardzo ladną sylwetke

i ogromne biało-czerowne znaki roxzpoznawcze. Spitfire gubił mi się na tle lasu :)

Ze wstępnych przymiarek wychodzi ze saito 170R3 sie zmieści.

Jest moze troche za długi ale juz nic nie poradze ,

moze kołpak coś poradzi.

Zastanawiam sie nad podwoziem. Mam pneumatyczne, wyglada bardzo bardzo

ale nie jestem przekonany. Perspektywa zabierania na lotnisko kolejnego klamota w postaci pompki z manometrem,

pilnowanie czy powietrze nie ucieka, ladowanie dodatkowego kompletu baterii do pompki

jakoś mnie nie zachęca.Wydaje mi sie ze ciągla będą z tym klopoty.

Wzdycham do aktuatorów LADO ale ta ich cena :(. Może ktoś z Was przekona mnie

do pneumatycznego ? Niech ktoś opowie z praktyki jak to jest.

Acha zostały mi tylko 3.5kG serva - mogą być ?

W dalszej perspektywie wyjdzie problem tylnego koła tj jak go schować w miarę lekko i pewnie.

Model pewnie znany wiec w skrocie :

rozpietosc : 180cm

waga do lotu : 6-7 kg

 

pozdrawiam - KK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam po przerwie,

 

ki84 wyszedl z pudla. Zaczynam od zamocowania silnika i maski - juz prawie , prawie.

Musze od nowa skompletowac warsztat. Poradzcie gdzie kupic jakiegos fajnego dremela lub cos podobnego. Acha , pogubilem wszystkie wkrety i gumki do serw (hitec rozmiary mini i strandard) , podpowiecie gdzie to kupic wysylkowo ? Nie chce tych zelaziakow z castoramy wkrecac. Szukam tez po necie zlaczek EC3 (JR) ale najblizej w US znalazlem.

pozdrawiam - Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajka z pierwszego linku jest do bani. Ta sprezynke w srodku nie sposob pewnie zalozyc. Kiedys kupilem takie fajki i wywalilem do kosza bo byly do niczego. Ta z drugiego linku , nic o niej nie wiadomo , co w srodku, jak dziala. Ale dzieki za chec pomocy.

KK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Yaku mialem ladnie silnik schowany pod maską. Zażenie na krokodylkach do akumulatora(mozna zastąpić każda wtyczka, mi tak bylo wygodniej) do świecy bylo przykrecone przez kostkę elektryczna. Sam ten element mosiężny z parą śrubek. Masa gdzies na śrubie przy silniku. U mnie swietnie dawało rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie gdzie mozna kupic jakies sprytne fajki na swiece ? Do klipsow typu 'krokodyl' jakos nie jestem przekonany..

Obawiam się, że te fajki, które podał Rob Mc Fly, na niewiele się zdadzą, świeca w 4t jest umieszczona trochę głębiej i często pod kątem dlatego ciężko zapiąć taką fajkę (przerabiałem to z os 91 surpass) a nawet jeśli uda się założyć to nie wzbudza to zaufania.

Wkładki z kostek (odpowiedniej średnicy) powinny być ok i zapewnić dobry kontakt elektryczny. (pewnie dużo lepszy niż te fajki) Dla jakiejś złudnej ochrony przed zabrudzeniem, zaolejeniem możesz zacisnąć na złączu rurkę termokurczliwą, tak głęboko jak wejdzie na bolec świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kostka elektryczna wydaje sie byc swietnym pomyslem. Tym bardziej ze sprawdzonym.

Co do odpalania z nadajnika, to mialem taki modul w Spicie. Fajne to bylo ale zarzyl nieporownanie gorzej niz aku bezposrednio. Dlatego teraz zarzenie bedzie z aku na pokladzie i podwojny wylacznik (odb + zarzenie) i dwa gniazda do ladowania.

 

dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.