Rekrut:) Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Skoro odpalam z rozrusznika to mam skrzynkę więc co się z tym wiąże??mam normalny najnormalniejszy w świecie klips do żarzenia świecy z normalnego panelu startowego...!Paliwo jakie mam to również popularne paliwo sport.Co robię z silnikiem??Dziwne pytanie...odpalam i docieram :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Skoro odpalam z rozrusznika to mam skrzynkę więc co się z tym wiąże??mam normalny najnormalniejszy w świecie klips do żarzenia świecy z normalnego panelu startowego...!Paliwo jakie mam to również popularne paliwo sport.Co robię z silnikiem??Dziwne pytanie...odpalam i docieram :crazy: Nie napisałeś nic wcześniej po za tym że spaliła Ci się świeca (dwie) a przyczyn jak wiesz może być kilka dlatego powinieneś od razu sprecyzować pytanie i podać możliwie jak najwięcej informacji. W moim rozumieniu wymagasz nie co więcej niż tylko rzetelnej odpowiedzi bowiem wymagasz także co nie co umiejętności "wróżbiarskich" chyba że lubisz jak dyskusja nad niczym ciągnie się w nieskończoność. Z tego co opisałeś wynika jednoznacznie iż nie popełniasz żadnych błędów, robisz wszystko w sposób prawidłowy a dwie przy tym spalone świece zaliczyć możesz jako pech przy pracy do czego tak właściwie sam mogłeś dojść w taki "normalnie najnormalniejszy" sposób :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ...Marcin133 prawdę pisze... Nic nie dzieje się bez przyczyny. Skoro odrzucasz przepalenie świecy porzez "panel startowy", odrzucasz jakość świecy i jako.ść paliwa, to pozostaje "złośliwość przedmiotów martwych" Ale tak poważnie: Miałem też taki silnik i byłem z niego bardzo zadowolony. Palił z palucha natychmiast. Też mnie umęczył z docieraniem. No i muszę cię zmartwić: - wypalony jeden litr paliwa - to skromny początek powoływania silnika do życia. Jeszcze dłuuga droga. Jeśli zaś chodzi o przepalanie świec, to silnik dostaje zbyt bogatą mieszankę... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 "Jeśli zaś chodzi o przepalanie świec, to silnik dostaje zbyt bogatą mieszankę..". ??? :shock: No to cała moja wiedza i praktyka poszła ... się wietrzyć :cry: Zawsze myślałem, że świeca spali się, gdy mieszanka jest zbyt uboga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 marcin133, tez mi ciebie zal silnik kupilem od kolegi z forum. mialem w mdsie wczesniej podkladke i w osmaxie tez mialem. podkladke dalem taka bo nie mialem innej dalem z ciekawosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 :> za dużo będziesz mieszał to całkiem nie dojdziesz do ładu ;D Najpewniej jest dowiedzieć się jak to powinno być prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 to w koncu ma byc tam podkladka czy nie? czy ma ktos jakas instrukcje do tego silnika wogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ..podkładka pod świecę MUSI być. Ale bywają grubsze i cieńsze; dasz grubszą to zmniejszysz stopień sprężania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Pod głowicą Karolu. Jaka jest pod głowicą jeśli jest. Kompletnie nie pamiętam a nie ma mnie w domu bo już dawno bym swoje motury porozbierał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ...głównie, ale gruba podkładka pod świecą też ciut sprężanie zmieni :wink: :oops: teraz doczytałem, że mowa o podkładkach pod głowicę :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 chodzilo mi o podkladke pod swiece no ale wiem ze musi byc, dalem zwykla, ale bede w modelarskim to kupie inna bo nie mam w domu cienkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radga Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam Podkładka pod świecę jest zawsze w komplecie ze świecą ma ona za zadanie zarówno poprawienie przewodzenia prądu (cały silnik jest masą lub jak kto woli "-" bądź co bądź prąd stały) i przede wszystkim uszczelnieniem. Natomiast przepalanie świecy może być spowodowane zbyt ubogą mieszanką bo wówczas rośnie temperatura spalania. Jednak jeżeli osiągasz stabilne obroty przy maksymalnie otwartej przepustnicy (bez falowania) to sprawdził bym napięcie podawane przez panel startowy na świecę. Pozdrawiam Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 chodzilo mi o podkladke pod swiece no ale wiem ze musi byc, dalem zwykla, ale bede w modelarskim to kupie inna bo nie mam w domu cienkich :evil: kolega przed Twoim postem mówił o podkładkach pod głowicą a Twoja wypowiedź była w kontekście jego wypowiedzi. Tak to my sobie pazgrolić jeszcze pół nocy i nic z tego nie będzie! Nie tylko tu chodzi o Ciebie by Ci doradzić ale także o tych którzy będą to czytać by czegoś sensownego się dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 no wiec napisalem o co mi chodzilo, wiec nie rozumiem twojego oburzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Jeszcze się nie oburzyłem - uwierz. A chodzi mi o to że jedna strona bazgrolona jest o niczym! Jednym słowem :ass: ludziom zawracanie i nic więcej dlatego bo komuś się nie chce czytać a komuś pisać!! Tylko Co mu może być?? A co to może powodować?? .... a reszta niech się głowi nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekrut:) Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Dziękuje za odpowiedź.Przy następnej świecy skupię się na dobrym wyregulowaniu i dostarczeniu odpowiedniej ilości paliwa...może miałem złą może nie,nie wiem sam lecz tak czy inaczej coś było nie tak pewnie świeca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 to niech moderator wytnie to co uzna za zbedne w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 sorki za post pod postem ale chce ruszyc jeszcze ten temat. nie moge wyregulowac tego silnika. przy przechodzeniu na wyzsze obroty pracuje nie rowno i gasnie. probowalem odkrecac iglice mieszanki ale nie pomaga. co zrobic? czy znalazla by sie zyczliwa osoba z krakowa lub okolic ( ewentualnie Jaworzno ) i wyregulowala, badz pomogla wyregulowac ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Przejście obrotów reguluje się iglicą wolnych obrotów znajdującą się na przeciw iglicy mieszanki lub w silnikach z tylną regulacją na przeciw króćca doprowadzającego paliwo do gaźnika. (śrubka na mały śrubokręt). Bardzo dobrze ten etap regulacji jest opisany w instrukcji do silników ASP ze sklepu NASTIK. Czytaj punkt: Regulacja składu mieszanki po dotarciu -> Regulacja wolnych obrotów Postępuj zgodnie z tą instrukcją a na pewno sobie poradzisz. Jeśli raz zrobisz to samodzielnie i zrozumiesz zasady nie będziesz miał już kłopotów z żadnym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio98 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam. Mam tytułowego ASP i mój problem wtgląda tak : Silniczek odpala od kopa , pochodzi chwile normalnie i powoli spadają obroty , w końcu gaśnie.Sprawdzałem wszystkie przewody-wszystkie drożne .Do docierania używam śmigła Kavan 11x6 ,do żarzenia używam 2x2500mAh GP , połączonych równolegle i do tego świeca typu "ciepłego" .Pod głowicą mam 2 podkładki i jeszcze jedna ,miedziana pod świecą.Przy odpalaniu ,gaźnik jest otwarty na mniej niż 1/4 .Paliwo to Model Technics z 10% nitro.Iglice wolnych obrotów mam przekręconą o 2,5 obrotu ,tak zaleca instrukcja docierania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.