Skocz do zawartości

Pomoc w silniku ASP 7,5 ccm


modelarzkobi

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro odpalam z rozrusznika to mam skrzynkę więc co się z tym wiąże??mam normalny najnormalniejszy w świecie klips do żarzenia świecy z normalnego panelu startowego...!Paliwo jakie mam to również popularne paliwo sport.Co robię z silnikiem??Dziwne pytanie...odpalam i docieram :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Skoro odpalam z rozrusznika to mam skrzynkę więc co się z tym wiąże??mam normalny najnormalniejszy w świecie klips do żarzenia świecy z normalnego panelu startowego...!Paliwo jakie mam to również popularne paliwo sport.Co robię z silnikiem??Dziwne pytanie...odpalam i docieram :crazy:

 

Nie napisałeś nic wcześniej po za tym że spaliła Ci się świeca (dwie) a przyczyn jak wiesz może być kilka dlatego powinieneś od razu sprecyzować pytanie i podać możliwie jak najwięcej informacji. W moim rozumieniu wymagasz nie co więcej niż tylko rzetelnej odpowiedzi bowiem wymagasz także co nie co umiejętności "wróżbiarskich" chyba że lubisz jak dyskusja nad niczym ciągnie się w nieskończoność.

 

Z tego co opisałeś wynika jednoznacznie iż nie popełniasz żadnych błędów, robisz wszystko w sposób prawidłowy a dwie przy tym spalone świece zaliczyć możesz jako pech przy pracy do czego tak właściwie sam mogłeś dojść w taki "normalnie najnormalniejszy" sposób :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Marcin133 prawdę pisze... Nic nie dzieje się bez przyczyny. Skoro odrzucasz przepalenie świecy porzez "panel startowy", odrzucasz jakość świecy i jako.ść paliwa, to pozostaje "złośliwość przedmiotów martwych" :)

 

Ale tak poważnie: Miałem też taki silnik i byłem z niego bardzo zadowolony. Palił z palucha natychmiast. Też mnie umęczył z docieraniem. No i muszę cię zmartwić: - wypalony jeden litr paliwa - to skromny początek powoływania silnika do życia. Jeszcze dłuuga droga.

 

Jeśli zaś chodzi o przepalanie świec, to silnik dostaje zbyt bogatą mieszankę...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podkładka pod świecę jest zawsze w komplecie ze świecą ma ona za zadanie zarówno poprawienie przewodzenia prądu (cały silnik jest masą lub jak kto woli "-" bądź co bądź prąd stały) i przede wszystkim uszczelnieniem. Natomiast przepalanie świecy może być spowodowane zbyt ubogą mieszanką bo wówczas rośnie temperatura spalania.

Jednak jeżeli osiągasz stabilne obroty przy maksymalnie otwartej przepustnicy (bez falowania) to sprawdził bym napięcie podawane przez panel startowy na świecę.

Pozdrawiam Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o podkladke pod swiece :D no ale wiem ze musi byc, dalem zwykla, ale bede w modelarskim to kupie inna bo nie mam w domu cienkich

 

:evil: kolega przed Twoim postem mówił o podkładkach pod głowicą a Twoja wypowiedź była w kontekście jego wypowiedzi. Tak to my sobie pazgrolić jeszcze pół nocy i nic z tego nie będzie! Nie tylko tu chodzi o Ciebie by Ci doradzić ale także o tych którzy będą to czytać by czegoś sensownego się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się nie oburzyłem - uwierz.

 

A chodzi mi o to że jedna strona bazgrolona jest o niczym! Jednym słowem :ass: ludziom zawracanie i nic więcej dlatego bo komuś się nie chce czytać a komuś pisać!! Tylko Co mu może być?? A co to może powodować?? .... a reszta niech się głowi nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

sorki za post pod postem ale chce ruszyc jeszcze ten temat. nie moge wyregulowac tego silnika. przy przechodzeniu na wyzsze obroty pracuje nie rowno i gasnie. probowalem odkrecac iglice mieszanki ale nie pomaga. co zrobic? czy znalazla by sie zyczliwa osoba z krakowa lub okolic ( ewentualnie Jaworzno ) i wyregulowala, badz pomogla wyregulowac ten silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejście obrotów reguluje się iglicą wolnych obrotów znajdującą się na przeciw iglicy mieszanki lub w silnikach z tylną regulacją na przeciw króćca doprowadzającego paliwo do gaźnika. (śrubka na mały śrubokręt).

 

Bardzo dobrze ten etap regulacji jest opisany w instrukcji do silników ASP ze sklepu NASTIK.

 

Czytaj punkt: Regulacja składu mieszanki po dotarciu -> Regulacja wolnych obrotów

 

Postępuj zgodnie z tą instrukcją a na pewno sobie poradzisz. Jeśli raz zrobisz to samodzielnie i zrozumiesz zasady nie będziesz miał już kłopotów z żadnym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Mam tytułowego ASP i mój problem wtgląda tak :

Silniczek odpala od kopa , pochodzi chwile normalnie i powoli spadają obroty , w końcu gaśnie.Sprawdzałem wszystkie przewody-wszystkie drożne .Do docierania używam śmigła Kavan 11x6 ,do żarzenia używam 2x2500mAh GP , połączonych równolegle i do tego świeca typu "ciepłego" .Pod głowicą mam 2 podkładki i jeszcze jedna ,miedziana pod świecą.Przy odpalaniu ,gaźnik jest otwarty na mniej niż 1/4 .Paliwo to Model Technics z 10% nitro.Iglice wolnych obrotów mam przekręconą o 2,5 obrotu ,tak zaleca instrukcja docierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.