Jump to content

Dyżurny "Stolarz" melduje się ;)


mRqS

Recommended Posts

Hej

 

No to i ja się pojawiam na forum. Witam wszystkich serdecznie.

 

Nie obiecuję, że będę się odzywał systematycznie ... bo nie będę :)

Kiedyś trzeba te wszystkie tartaki lepić, nie? ;)

Spacewalker skończony, więc pora dokończyć Corsaira albo... wziąć się za coś innego...

Zobaczymy.. planów ci u mnie trochę leży.....

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Hej Hubert.

 

Powiem tak: Kadłub gotowy a reszta.. hmmm.. czeka na wolne moce przerobowe albo odpowiednio delikatny napęd :)

Silnik, który mam (jedyna bezszczotka jak na razie) Mustanga (80cm) ciągał pionowo w górę jak funfly więc za mocny... :) hehe

Tak czy tak... poczekam chyba na długie, zimowe wieczory.

Póki co mam do skończenia Corsaira, do zaczęcia Extrima3D oraz Su26mx (z planów z www.geocities.com/rcsu26mx/ ) i BF109 (z planów z http://www.tdmsoftware.com/tdmmodels/ )

Link to comment
Share on other sites

Witam mój autorytet na właściwym forum. :lol: Stałeś się nim po poogladaniu całego procesu lepienia i latania Bristolkiem F2B. Mam do niego już nawet te plany wprost z pudełka, ale trudno na ich podstawie ulepić ten piękny modelik... :x Może coś byś mi w tym temacie poradził?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za miłe słowa ;)

Marku, Tak jak Irek wspomniał, Bristolek lata już pod stołecznym niebem :)

Niestety, nawet planów już nie mam.

Masz rację - nie da się z nich ulepić tego modelu, ponieważ brakuje rysunków przekrojów itp.

Wogóle te plany są dość nietypowe :)

 

Pegaz... aleś mi teraz tutaj.. zdemaskowałeś mnie ;) hihi

A Spacewalker naprawiony. Jak sam widziałeś - uszkodzenie żadne - puściło klejenie na sterze kierunku. Śmigło też już nowe :)

Link to comment
Share on other sites

Pegaz... aleś mi teraz tutaj.. zdemaskowałeś mnie ;) hihi

A Spacewalker naprawiony. Jak sam widziałeś - uszkodzenie żadne - puściło klejenie na sterze kierunku. Śmigło też już nowe :)

 

Hehehehehe ... nie żebym był świnia ... ale i mistrzom zdarza sie lądować awaryjnie z wiatrem w głębokiej trawie :). Aż tyle tajemnic to chyba nie zdradziłem :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.