Skocz do zawartości

ASP FS61AR zbyt wysokie niskie obroty


mayo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A może przy tej tu okazji ktoś by mi wytłumaczył dlaczego (i czy to poprawnie) kompresja (zwłaszcza szczelność) przy kręceniu śmigłem 'do tyłu' jest o niebo lepsza, niż przy kręceniu 'do przodu'?

Mam tak od nowości w OS FSα56, ASP FS120AR i w SAITO FA-150S GK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przy tej tu okazji ktoś by mi wytłumaczył dlaczego (i czy to poprawnie) kompresja (zwłaszcza szczelność) przy kręceniu śmigłem 'do tyłu' jest o niebo lepsza, niż przy kręceniu 'do przodu'?

A proszę bardzo, ale aby nie zaśmiecać tego wątku opiszę to tutaj:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=37713

gdzie problem już zaznaczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie do użytkowników w jakim przedziale macie ustawione niskie obroty w swoich silnikach?

Saito FA-91, śmigło APC 15x4W, paliwo MT Contest 10, świeca Fox Miracle: stabilne - 1800 rpm, minimalne jakie udało mi się osiągnąć na tym śmigle to 1300 rpm. Silnik jest zamontowany głowicą do dołu.

Enya 46-4C, śmigło APC 11x7, paliwo MT Contest 10, świeca Enya #3: stabilne - 2600 rpm.

Jak chcesz Mayo poeksperymentować ze śmigłami, to staraj się obciążać silnik tak, aby pracował kilka setek poniżej 10k rpm (na ziemi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pracuje zaskakująco dobrze, tylko ma 'zbyt wysokie niskie obroty'... :devil:

Panowie, bo się może w ogóle nie rozumiemy - na ucho ma chodzić na dobre 5x niższych. Nie możesz zejść z nimi niżej? Co jest tu ważne - musi być cacy rozgrzany, bo przecież nie ma ssania, a wszystko regulujemy 'do pracy'...

We środę się spodziewam paliwa, to skręcę i załączę tu mego FS120...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pracuje zaskakująco dobrze, tylko ma 'zbyt wysokie niskie obroty'...

No własnie, akurat nie wziąłem ze sobą obrotomierza ale moim zdaniem były jeszcze za wysokie niskie obroty. Może dlatego, że nie słyszałem od roku warkotu silnika ale wydawało mi się, że max też jakies nie ten teges chociaz na filmie słychać jak wzrastają gdy reguluję kucajac przy nim.

Niższych już nie udało się ustawić przepustnicą bo gasł - nie pamiętam też czy coś z igłą wolnych robiłem - może tu należy nieznacznie. Na filmie nie widać ale cały bok modelu tuż przy wydechu jest zaolejony jak przy 2suwie, ilosc dymu też może sugerować zbyt bogatą mieszankę( :?: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.