Adrian Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam! Czy posiada ktoś taki model silnika - (BEZSZCZOTKOWY) A28-14-06 "welgarda" http://www.majsterklepka.prv.pl/ Jesli tak to podpowiedzcie mi czy warto w ten silnik inwestować, tzn. czy parametry silnika są bliskie temu jakie podaje producent? (do motoszybowca 2m, 700g)[/code]
leszek-bart Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Witam . Silnik Welgarda 28-14-06 waży 100 g i pobiera do 40 Amper dając ciąg do 2500 g .Ja w motoszybowcu 820 g , rozpiętości 2 metry używam silnika Welgard 22-12-10 o wadze 47 g i poborze prądu do 16 A. Szybowiec wznosi się pod kątem około 45 * i to spokojnie wystarcza , a pakiet 2200 mAh wystacza na kilkukrotne wywindowanie się wysoko . Śmigło 8/6 . Jest jeszcze silnik Welgarda 22-17 z nim pewnie twój szybowiec wznosił by się pionowo . Ale pobór prądu ponad 20 Amper . Pozdrawiam .
Adrian Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dzięki za podpowiedz. Widze że przesadziłbym z tym silnikiem. wybiore cos słabszego. Ale ogólnie nie sprawia Ci problemów, silnik tej firmy? A regulator myśle zakupić sobie Dynama 30 A. Słyszałem że dobra firma. Pozdrawiam.
Pawel_W Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Mam regulator Dynam 30A plus Welgard A22-12-15 w Wildze. Jak chcesz dokładne dane silnika, zadzwoń do Grześka z Majsterklepki, bo na stronie sklepu jest bardzo skromny opis - on ma u siebie sporo obszerniejszy, łacznie z prądami na różnych śmigłach i informacją, czy silnik się grzeje czy też nie Silnik jest moim zdaniem wart swojej ceny - ma niezłe osiągi, jest bardzo dobrze wykonany, mam tylko zastrzeżenia co do piasty - jest zaprojektowana jakoś dziwnie i jest czasem problem z wycentrowaniem na niej śmigła. Co do regla - również jestem zadowolony, zero problemów i wszystko gra jak powinno.
Adrian Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 No już nie długo wybieram sie do Lublina na dłuższy czas (studia), więc u Majsterklepki będe chyba co tydzień . No ale wracając do tematu. (dodam może że latam jak na razie na motoszybowcu z napędem spalinowym, więc elektryki niejako są mi obce). Jeszcze jedna sprawa (tak myśle) by pozostała. a mianowicie - jaki pakiet dobrać? Co mam wziąć pod uwagę przy jego doborze? Nie bardzo się oriętuje co i do czego lepsze, mam na myśli Li-Pole czy NiCd?
marcel_Kaszëbë Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Posiadam silnik Welgard A22/12/10 mam go w extrimie, na śmigle APC 8*6 i masie modelu 690g niesie go do góry praktycznie pionowo. Co do silnika to miałem z nim kłopot. Po uderzeniu zgiął się wałek silnika i podczas próby wyjecia go zerwałem "łepek" śrubki mocującej wałek w "dzwonku". Musiałem rozwiercać śrubkę, gwintować dzwonek na gwint m3 i tworzyć zamiennik. Operacja się udała, silnik dalej pracuje bez problemów.
leszek-bart Opublikowano 10 Września 2007 Opublikowano 10 Września 2007 Witam . Polecam LiPole . Waga o połowę mniejsza . Ceny pakietów porównywalne . Pakiet dobierasz pod zapotrzebowanie prądowe silnika . Jeśli silnik pobiera np . 16 Amper to i pakiet musi mieć możliwość tyle oddać . Pojemność pakietu decyduje o długości czasu latania . To tyle w skrócie . Leszek B.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.