pacek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 witam, mam prośbę może ktoś podzieliłby się ze mną prostym patentem na połączenie serwa z przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jaki silnik, pojemność, żarowy czy benzynowy itd. - chodzi o drgania Ogólnie bodwen z popychaczem albo z drutu albo z linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 żarowy asp fs61 czterotak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 U mnie jest tak. Dźwignia przepustnicy, do niej plastikowy(zeby nie bylo metalu o metal) snap, który znów jest na żywicę i gwint (bezpieczentawa nigdy za wiele) zamocowany do popychacza idącego przez kadłub w pancerzu plastikowym. Na końcu do ramienia serwa podłączone jest to przez taką okrągłą tulejkę z imbusem w środku. O, coś takiego : http://modele.sklep.pl/images/mbns1017.gif i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Siły są żadne, jest problem drgań. Drgania przy za sztywnym popychaczu powoli niszczą zębatki serwa, a jeśli zębatki są mocne i popychacz sztywny to zmienia się ustawienie przepustnicy i silnik nie równo pracuje na niskich obrotach. Ogólnie rzecz biorąc. 4T trochę "telepie" na niskich ale bez przesady. Ja jestem fanem linek stalowych w pancerzu z rurki "bodwenowej". Możesz też zastosować rurke od paliwa jako tłumik drgań. Przerywasz popychacz za końcem pancerza i łączysz krótkim kawałkiem silikonowej rurki paliwowej ten że popychacz z regulacją na snapie przy serwie gazu, oczywiście nie zadługi odcinek rurki aby nie było wyboczenia. Gdzieś na forum było zdjęcie takiego sposobu ale nie mogę natrafić na to zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jest też patent z dźwignią pośrednią. Dodatkowa dźwigienka jest mocowana do łoża - z jednej strony idzie popychacz do przepustnicy, z drugiej strony do serwa. Taki secik: http://rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=179&products_id=1552&language=en Na stronie schemat działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 gdzieś widziałem w necie taki patent ze sprężynkami na popychaczu jako amortyzatory ale nie mogę znaleźć tej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 gdzieś widziałem w necie taki patent ze sprężynkami na popychaczu jako amortyzatory ale nie mogę znaleźć tej strony To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań dzięki właśnie o coś takiego mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ja uzywam linki hamulcowej od roweru w pancerzu od bowdena. Na jednej stronie lutuje metalowa regulacje do snapa a na drugiej linka zaciskana jest imbusem jak na rusynku pokazanym przez Anasazi: http://modele.sklep.pl/images/mbns1017.gif W moich kombatach gdzie dostep do serw jest utrudniony preferuje snap od strony serwa a imbus od strony silnika. W przypadku wymiany loza (niechcacy moze sie zmienic troche odleglosc mocowania silnika) pozostaje latwa regulacja przy samym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań dzięki właśnie o coś takiego mi chodziło Nie ma za co :devil: . Podziękowania należą się raczej Tomkowi, bo to on odwalił kawał roboty, a ja to tylko pociągnął :devil: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 no to wielkie dzięki dla Tomka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.