pacek Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 witam, mam prośbę może ktoś podzieliłby się ze mną prostym patentem na połączenie serwa z przepustnicą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Jaki silnik, pojemność, żarowy czy benzynowy itd. - chodzi o drgania Ogólnie bodwen z popychaczem albo z drutu albo z linki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 żarowy asp fs61 czterotak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 U mnie jest tak. Dźwignia przepustnicy, do niej plastikowy(zeby nie bylo metalu o metal) snap, który znów jest na żywicę i gwint (bezpieczentawa nigdy za wiele) zamocowany do popychacza idącego przez kadłub w pancerzu plastikowym. Na końcu do ramienia serwa podłączone jest to przez taką okrągłą tulejkę z imbusem w środku. O, coś takiego : http://modele.sklep.pl/images/mbns1017.gif i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Siły są żadne, jest problem drgań. Drgania przy za sztywnym popychaczu powoli niszczą zębatki serwa, a jeśli zębatki są mocne i popychacz sztywny to zmienia się ustawienie przepustnicy i silnik nie równo pracuje na niskich obrotach. Ogólnie rzecz biorąc. 4T trochę "telepie" na niskich ale bez przesady. Ja jestem fanem linek stalowych w pancerzu z rurki "bodwenowej". Możesz też zastosować rurke od paliwa jako tłumik drgań. Przerywasz popychacz za końcem pancerza i łączysz krótkim kawałkiem silikonowej rurki paliwowej ten że popychacz z regulacją na snapie przy serwie gazu, oczywiście nie zadługi odcinek rurki aby nie było wyboczenia. Gdzieś na forum było zdjęcie takiego sposobu ale nie mogę natrafić na to zdjęcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojot Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Jest też patent z dźwignią pośrednią. Dodatkowa dźwigienka jest mocowana do łoża - z jednej strony idzie popychacz do przepustnicy, z drugiej strony do serwa. Taki secik: http://rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=179&products_id=1552&language=en Na stronie schemat działania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 gdzieś widziałem w necie taki patent ze sprężynkami na popychaczu jako amortyzatory ale nie mogę znaleźć tej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Mc Fly Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 gdzieś widziałem w necie taki patent ze sprężynkami na popychaczu jako amortyzatory ale nie mogę znaleźć tej strony To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted August 29, 2007 Author Share Posted August 29, 2007 To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań dzięki właśnie o coś takiego mi chodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
japim Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ja uzywam linki hamulcowej od roweru w pancerzu od bowdena. Na jednej stronie lutuje metalowa regulacje do snapa a na drugiej linka zaciskana jest imbusem jak na rusynku pokazanym przez Anasazi: http://modele.sklep.pl/images/mbns1017.gif W moich kombatach gdzie dostep do serw jest utrudniony preferuje snap od strony serwa a imbus od strony silnika. W przypadku wymiany loza (niechcacy moze sie zmienic troche odleglosc mocowania silnika) pozostaje latwa regulacja przy samym silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Mc Fly Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 To jest strona Tomka "Motylastego" http://www.tbm.lasowice.net/ kopalnia ciekawych rozwiązań dzięki właśnie o coś takiego mi chodziło Nie ma za co :devil: . Podziękowania należą się raczej Tomkowi, bo to on odwalił kawał roboty, a ja to tylko pociągnął :devil: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted August 31, 2007 Author Share Posted August 31, 2007 no to wielkie dzięki dla Tomka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.