Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam kolejne pytanie z serii banalnych: czy silikonowy deflektor wydechowy może być zastosowany w silniku benzynowym? Muszę przedłużyć wydech w FG-20 w nowo składanym Christen Eagle firmy Seagull by zmieścił się pod maską. Może jakieś inne sposoby?

Opublikowano

Myślisz o tym silikonie do tłumików żarowych? Nie wiem czy akurat on reaguje z benzyną - wężyki silikonowe do żarowych pęczniały. Ma za to o wiele mniejsza średnicę niż końcówka tłumika benzynowego. Jesli jakimś cudem nałożysz - a chyba nie ( :?: ) to mała średnica wewn. stłumi obroty silnika. Tak miałem w moim 22cm i 26cm ale z rurką większej średnicy niż ta, o którą pytasz.

Opublikowano

Nie na temat modelarstwa ale ...

mam przyjaciela w DE -startuje w klasie TOP FUEL na motocyklu na 400m (1/4 mili)

nie stosują nic silikonowego i gumowego bo to reaguje z nitrometanem ! oba tworzywa powodowały nagary ma silnikach

 

 

tam spalają nawet 70L czystego nitro ! w w 8-9 sekund

 

przepraszam ze nie na temat ........

 

może komuś się przyda

 

jeśli ktoś ;pojedzie na tor "zielone piekło " to proponuje ę siadać wyżej niż 5 rząd na trybunach ,,,,dowiecie się dlaczego na miejscu ... obserwujcie pośladki tych z dołu !

Opublikowano

A ja latam na benzynie ASPEN i nawet przewody paliwowe mam silikonowe

Ale przecież mówimy o tym by zastosować zwykłe przewody silikonowe do benzyny. Znaczy nie, że zwykłe z modelarskiego tylko te "zwykłe" kupowane w sklepach motoryzacyjnych - 5- 10zł za 100cm - :mrgreen:

Opublikowano

Witam

 

W moim Chipmunku z benzyną 32cc mam założone silikonowe węże przedłużające końcówki wydechu tak by wystawały za maskę , po kilku lotach nic się z nimi nie dzieje nie puchną nie topią się myślę że spokojnie wytrzymają ..

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Opublikowano

W takiej konfiguracji w benzynie to musi to byc jedynie olejoodporne i temperaturowo troche. Co innego przewody paliwowe kiedy są cały czas z paliwem, to normalne ze silikon w benzynie się zacznie rozwalac i odwrotnie. Jesli przedłuzenie wydechu, to dobry jest grubościenny wysoko temperaturowy , albo teflonowy, ale jak wyprowadzenei spalin jak na foto wyzej - wystarczy taki jak na foto.

Opublikowano

W moim Chipmunku z benzyną 32cc mam

A co Maciek powiesz o wyłączniku, który masz założony, też o nim myślałem. Też mam Chipmunka, ale jeszcze w pudełku. Mam do niego OS 160FX, ale z tego co słyszałem on potrzebuje sporo ciężaru na przód.

Opublikowano

jeśli chodzi o włącznik działa ok , klucz magnetyczny trzeba przyłożyć w odpowiedniej orientacji więc nawet przypadkowe przyłożenie magnesu nie rozłączy zasilania , diody faktycznie bardzo mocne i przy niskich przelotach widoczne - jedyny minus można zapomnieć zabrać na lotnisko klucz magnetyczny co mi się raz przytrafiło no i wtedy kicha :shock: (naszczęście zadziałał magnesik z kabinki parkflyera którym ktoś latał )

 

Jeśli chodzi o chipmunka to jest o nim wątek http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=25501&sid=053393b9e3c7dd3ecd4de0155544680b

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.