Depesz Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Witam. Mam kolejne pytanie z serii banalnych: czy silikonowy deflektor wydechowy może być zastosowany w silniku benzynowym? Muszę przedłużyć wydech w FG-20 w nowo składanym Christen Eagle firmy Seagull by zmieścił się pod maską. Może jakieś inne sposoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Myślisz o tym silikonie do tłumików żarowych? Nie wiem czy akurat on reaguje z benzyną - wężyki silikonowe do żarowych pęczniały. Ma za to o wiele mniejsza średnicę niż końcówka tłumika benzynowego. Jesli jakimś cudem nałożysz - a chyba nie ( :?: ) to mała średnica wewn. stłumi obroty silnika. Tak miałem w moim 22cm i 26cm ale z rurką większej średnicy niż ta, o którą pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Nie na temat modelarstwa ale ... mam przyjaciela w DE -startuje w klasie TOP FUEL na motocyklu na 400m (1/4 mili) nie stosują nic silikonowego i gumowego bo to reaguje z nitrometanem ! oba tworzywa powodowały nagary ma silnikach tam spalają nawet 70L czystego nitro ! w w 8-9 sekund przepraszam ze nie na temat ........ może komuś się przyda jeśli ktoś ;pojedzie na tor "zielone piekło " to proponuje ę siadać wyżej niż 5 rząd na trybunach ,,,,dowiecie się dlaczego na miejscu ... obserwujcie pośladki tych z dołu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Proponuje przewód do paliwa i olei dostępny w wielu średnicach w każdym motoryzacyjnym i kosztuje grosze. U mnie sie sprawdziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 A ja latam na benzynie ASPEN i nawet przewody paliwowe mam silikonowe. Zero smrodu ( klasycznego benzynowego ) i zadnych problemow z silikonami . http://www.aspen.se/Aspen_(eng)/Consumer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 A ja latam na benzynie ASPEN i nawet przewody paliwowe mam silikonowe Ale przecież mówimy o tym by zastosować zwykłe przewody silikonowe do benzyny. Znaczy nie, że zwykłe z modelarskiego tylko te "zwykłe" kupowane w sklepach motoryzacyjnych - 5- 10zł za 100cm - :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Witam W moim Chipmunku z benzyną 32cc mam założone silikonowe węże przedłużające końcówki wydechu tak by wystawały za maskę , po kilku lotach nic się z nimi nie dzieje nie puchną nie topią się myślę że spokojnie wytrzymają .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 W takiej konfiguracji w benzynie to musi to byc jedynie olejoodporne i temperaturowo troche. Co innego przewody paliwowe kiedy są cały czas z paliwem, to normalne ze silikon w benzynie się zacznie rozwalac i odwrotnie. Jesli przedłuzenie wydechu, to dobry jest grubościenny wysoko temperaturowy , albo teflonowy, ale jak wyprowadzenei spalin jak na foto wyzej - wystarczy taki jak na foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 W moim Chipmunku z benzyną 32cc mam A co Maciek powiesz o wyłączniku, który masz założony, też o nim myślałem. Też mam Chipmunka, ale jeszcze w pudełku. Mam do niego OS 160FX, ale z tego co słyszałem on potrzebuje sporo ciężaru na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Kolega ma tego JETi-ego SWITCHa II i całkiem fajnie to działa. Chwile trzeba magnes przytrzymac by zaskoczył, z daleka widac dobrze diody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 jeśli chodzi o włącznik działa ok , klucz magnetyczny trzeba przyłożyć w odpowiedniej orientacji więc nawet przypadkowe przyłożenie magnesu nie rozłączy zasilania , diody faktycznie bardzo mocne i przy niskich przelotach widoczne - jedyny minus można zapomnieć zabrać na lotnisko klucz magnetyczny co mi się raz przytrafiło no i wtedy kicha :shock: (naszczęście zadziałał magnesik z kabinki parkflyera którym ktoś latał ) Jeśli chodzi o chipmunka to jest o nim wątek http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=25501&sid=053393b9e3c7dd3ecd4de0155544680b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Link nie dziala, a o "zapominaniu" to mozna i paliwa nie zabrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi