sławek Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Spód zakleiłem taśmą klejącą i lekko przygrzałem ją do depronu żelazkiem. Mocowanie sterolotek wykonałem z rurki mosiężnej (aluminiowej nie miałem) o średnicy wew. 3,2 mm a osie sterów z węgielka 3mm (ten sam co na skrzydłach) ,Rozmieszczenie tego na szkicu poniżej -taki na szybko wykonany mam nadzieje że wyjaśni co i jak . Dodam tylko że rurka pod "dyszą" jest sklejona z węglem dzięki czemu nie tylko chodzi razem ze sterem ale i "zatrzasnęło" stery przed przesuwaniem się . Może jeszcze dziś dam kilka fotek. EDIT W rurkach przeznaczonych dla "dysz" wypiłowałem otwory do zalania prętów węglowych klejem ,wbrew temu co pisałem wyżej nie skleiłem tego tylko zagniotłem rurki by mieć możliwość na pierwszym locie wytrymować model TYLKO wektorem (po ustaleniu kąta "dysz" zaleje to klejem) dzięki czemu stery zostaną neutralne dla modelu.Stery wytrymuje dla lotu szybowego (jeśli bedzie chciał szybować ) Orczyki przyklejone do balsy która usztywnia ster i rozkłada siłę orczyka na większą powierzchnie .balsa nasączona CA dla jej wzmocnienia (stąd biały nalot) i żywicą złapane do niej pręty Same pręty w sterach wklejone na żywice w wyżłobionych wcześniej w depronie wnękach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Co słychać Sławku? Poleciał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Leży gotowy ale pusty,pochłonął mną SE5A i Mig czeka aż do niego wrócę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Odgrzewam temat ale wypada go zakończyć i na dodatek optymistycznie Mig lata jak po sznurku! na śmigle SF 7x5 ciąg mam 1/1 do wagi modelu (na świeżym pakiecie ponad wagę).Jest zwrotny na tyle by nie skrępowanie cieszyć się "jetem" ale nie na tyle by się pogubić podczas manewrów, prędkość zadowalająca ,brak efektu przechyłu od śmigła !! (ustawienie silnika 0/0 ) Okazał się być dosyć odporny na zmiany SC -zmiana pakietu na większy nie zrobiła na nim różnicy .Szybuje !- mając niemal płaskie skrzydła ( KFM- 2) ??!! Ogólnie super-dziś ulotniłem kilka zakurzonych projektów ale Mig królował . Niestety gorzej z filmem-"operatorzy" mnie zawiedli ale może coś wycisne z ich telefonów i dam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 A oto i wyczekiwany film. Było na co popatrzeć. http://www.youtube.com/watch?v=eWA48wKZZjE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Hej Sławku tak troszkę odświeżę temat ... po pierwsze gratuluje wspaniałego modelu a po drugie z czystej ciekawości zapytam jaka wyszła waga do lotu ? Jaki silnik zamontowałeś ? I co do malownia modelu to jakoś zabezpieczałeś depron przed malowaniem czy tak od razu poszedł pod spray ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi