Skocz do zawartości

problem z silnikiem SV 17


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Mianowicie mam problem z odpalaniem tego silnika .Spędziłem pół dnia w komórce i udało sie odpalic tylko 2 razy.Jest to nowy silnik i paliłem go reką.Moze ktos z was ma jakies sugestje odnośnie tego silnika.

Opublikowano

Sprawdziłeś czy gaźnik pompuje paliwo ? Odpalałem kilka Sv i czasami zdarzało się, że nowy gaźnik miał problemy z pompowaniem paliwa (wlewałem wtedy paliwo w gardziel), druga przyczyna pakiet zasilający zapłon... trzeba go dobrze sprawdzić.

Opublikowano

dzisiaj juz było troche lepiej z odpalaniem.Niepokoi mnie tylko to ze silnik nie ma kompresji no chyba ze ja nabywa gdy pracuje i nie osiaga max obrotów pomimo krecenia śrubka H obtoty sa strasznie nierówne (przerywa).Prosze pomóżcie doradzcie co robie nie tak.moze zle podłaczylem zasilanie paliwa poniewaz gaznik ma 2 krućce jeden to zasilanie a drugi przelew z pompki recznej,zmostkowałem je trujnikiem i podlaczyłem do smoka ssącego w zbiorniku

a Radku jak sprawdzic czy gaznik pompuje paliwo?

Opublikowano

Trójnik ??? , żadnych trójników !

Odpowietrzenie zostaw nie podłączone , można je też podłączyć do zbiornika, ale ja nigdy tak nie robiłem .

Jeżeli przerywa to może być jeszcze sprawa zapłonu, a właściwie kiepskiego pakietu - sprawdź inne pakiety.

Opublikowano

no i sie zepsulo dzisiaj na ok 1000 kopniec odpalił raz i zgasł i kaplica pry-pry-pry i tyle sie nachodził iskra jest paliwo jak podleje to tylko pry-pry-pry ale nie chodzi gówno nie silnik totalna porazka zniecheciłem sie do niego całkowicie

Opublikowano

nie wiem co padlo ale gaaznik jest jakis dziwny

na stronie producenta ten silnik ma gaznik z dwoma przepustnicami ssania i głowna ,u mnie jest tylko jedna głowna i pompka reczna.A moze problem tkwi w module CDI jak go sprawdzic?Iskre daje na swiece.Sprawdzałem kat wyprzedzenia zapłou jest dosc dziwna sytuacja poniewaz tłok jest ok 7mm przed GPZ i wtedy jest iskra dla mnie to dosc zawczesnie przewaznie jest to ok 3mm ale tak fabrycznie jest ustawiony.Panowie specjalisci od "benzyny "pomóżcie wszelkie sugestje rozwaze

Opublikowano

tak ale jutro bo silnik mam w w garazu ale jesli to cos pomoze to do dolnego plastikowego czarnego podlaczylem zasilanie ze zbiornika a do metalowego przelewowego z recznej pompki przelew do zbiornika

Opublikowano

Zaraz zamieszcze ci taką małą pomoc i zajrzyj na prywatne wiadomości baterka mi padla tu jeszcze masz dokladnie pokazane jak podłaczone sa przewody paliwowe

 

Opublikowano

ale wyjscie na podcisnienie do gaznika masz w karterze ,i teraz pytanie czy jest podlaczone do gaznika i czy prawidłowo ,masz gdzies link z twoim gaznikiem?

Opublikowano

raczej dobrze jest bo jak pompuje pompka to dolnym czarnym ciagnie a gornym przy pompce przelewa a gaznik swoja droga dziwny nie ma z kad pozyczyc inny zeby potestowac

Opublikowano

Ja podłączył bym tak

Zasilanie-wiadomo do zbiornika

Podciśnienie do silnika

Przelew wystawił za model

Przd uruchomieniem jak w kosiarce parę razy nacisnąc tą pompke aż paliwo zacznie kapac przez przelew.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.