Grzesiek Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Witam Mianowicie mam problem z odpalaniem tego silnika .Spędziłem pół dnia w komórce i udało sie odpalic tylko 2 razy.Jest to nowy silnik i paliłem go reką.Moze ktos z was ma jakies sugestje odnośnie tego silnika.
Radek Oleksy Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Sprawdziłeś czy gaźnik pompuje paliwo ? Odpalałem kilka Sv i czasami zdarzało się, że nowy gaźnik miał problemy z pompowaniem paliwa (wlewałem wtedy paliwo w gardziel), druga przyczyna pakiet zasilający zapłon... trzeba go dobrze sprawdzić.
Grzesiek Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 dzisiaj juz było troche lepiej z odpalaniem.Niepokoi mnie tylko to ze silnik nie ma kompresji no chyba ze ja nabywa gdy pracuje i nie osiaga max obrotów pomimo krecenia śrubka H obtoty sa strasznie nierówne (przerywa).Prosze pomóżcie doradzcie co robie nie tak.moze zle podłaczylem zasilanie paliwa poniewaz gaznik ma 2 krućce jeden to zasilanie a drugi przelew z pompki recznej,zmostkowałem je trujnikiem i podlaczyłem do smoka ssącego w zbiorniku a Radku jak sprawdzic czy gaznik pompuje paliwo?
Radek Oleksy Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Trójnik ??? , żadnych trójników ! Odpowietrzenie zostaw nie podłączone , można je też podłączyć do zbiornika, ale ja nigdy tak nie robiłem . Jeżeli przerywa to może być jeszcze sprawa zapłonu, a właściwie kiepskiego pakietu - sprawdź inne pakiety.
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 no i sie zepsulo dzisiaj na ok 1000 kopniec odpalił raz i zgasł i kaplica pry-pry-pry i tyle sie nachodził iskra jest paliwo jak podleje to tylko pry-pry-pry ale nie chodzi gówno nie silnik totalna porazka zniecheciłem sie do niego całkowicie
olo Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 To raczej gaźnik Ci podpadł Gdybym mieszkał bliżej to bym przyjechał i powalczył z tym gaźnikiem
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 nie wiem co padlo ale gaaznik jest jakis dziwny na stronie producenta ten silnik ma gaznik z dwoma przepustnicami ssania i głowna ,u mnie jest tylko jedna głowna i pompka reczna.A moze problem tkwi w module CDI jak go sprawdzic?Iskre daje na swiece.Sprawdzałem kat wyprzedzenia zapłou jest dosc dziwna sytuacja poniewaz tłok jest ok 7mm przed GPZ i wtedy jest iskra dla mnie to dosc zawczesnie przewaznie jest to ok 3mm ale tak fabrycznie jest ustawiony.Panowie specjalisci od "benzyny "pomóżcie wszelkie sugestje rozwaze
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Możesz zamieścić zdjęcia gaznika i sposób podłączenia iskra powinna pojawić się na 28-30 stopni przed górnym położeniem tłoka
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 tak ale jutro bo silnik mam w w garazu ale jesli to cos pomoze to do dolnego plastikowego czarnego podlaczylem zasilanie ze zbiornika a do metalowego przelewowego z recznej pompki przelew do zbiornika
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Zaraz zamieszcze ci taką małą pomoc i zajrzyj na prywatne wiadomości baterka mi padla tu jeszcze masz dokladnie pokazane jak podłaczone sa przewody paliwowe
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 to jest inny gaznik niz mam ja i tez na max obrotach chodzi niezbyt rowno.Ale chcial bym zeby tak mi odpalal.
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 ale wyjscie na podcisnienie do gaznika masz w karterze ,i teraz pytanie czy jest podlaczone do gaznika i czy prawidłowo ,masz gdzies link z twoim gaznikiem?
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 http://www.modelmotor.pl/sv-17-cm3.html to jest ten silnik a gaznik mam taki http://svgroup.en.alibaba.com/productshowimg/51344018-212733682/25_4cc_R_C_Boat_Hobby_Engine.html
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 no to ten czarny przewod idzie do karteru z tyłu silnika a dolny czarny krociec do zasilana paliwa czyli zbiornik tak masz?
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 dokładnie a ten za pompki recznej widoczne w drugim linku to przelew z powrotem do zbiornika tyle ze zbiornik mam otwarty
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Teraz zastanawiam sie czy w tym gazniku zasilenie nie jest podłaczone własnie do tego krocca przy pompce dziwny ten gaznik heh
Grzesiek Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 raczej dobrze jest bo jak pompuje pompka to dolnym czarnym ciagnie a gornym przy pompce przelewa a gaznik swoja droga dziwny nie ma z kad pozyczyc inny zeby potestowac
tomasxxx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 A to tu jest oki ,czyli tak jak przypuszczam kłopot z wyprzedzeniem zapłonu myśle ze po zabiegu z tym kółkiem wszystko będzie dobrze bądzmy dobrej mysli.Znalazłem jeszcze takie coś twój gaznik to najprawdopodobniej produkt firmy ZAMA sprawdz na obudowie a jeśli tak to tu wszystko o ich gaznikach http://www.zamacarb.com/pdfs/TechGuide_2007.pdf
Jedrula Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Ja podłączył bym tak Zasilanie-wiadomo do zbiornika Podciśnienie do silnika Przelew wystawił za model Przd uruchomieniem jak w kosiarce parę razy nacisnąc tą pompke aż paliwo zacznie kapac przez przelew.
Rekomendowane odpowiedzi