Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

aa! no i najważniejsze:

równolegle z propotypem Mirka, w "fabryce" powstawał brat-bliźniak :)

 

mój Ił poleciał dzisiaj rano! :))))

niestety - na szybko - bo przed pracą - wiec brak dokumentacji

powiem tylko tyle... WOOOOW! :)

ten nowy profil to jest to!

srednica pętli: może 2-3m

bardzo ostre zakręty- super zachowuje sie w spirali

a co najważnijesze: na małych prędkościach jest b. stabilny i sterowny

miałem mała przygodę z silnikiem - normalnie skończyło by się korkeim i kretem a tu - spokojny lot szybowy :)

 

szacun dla Iliuszyna! :)

 

ponadto stwierdziłem że nie będę się juz męczył z "pustym " kanałem którym ciągle mieszam i potem czekam na reakcję której nie ma...

-tak więc kolejny mój modle został zaopatrzony w ster kierunku :)

 

po południu wstawię zdjęcia "golca"

malowanie pstyknę po wekeendzie:)

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gratulacje Marku za udany oblot :)

Ja wożę model w bagażniku i najpierw była mgła a dziś rano kiedy wreszcie mogłem zobaczyć sąsiedni dom na ulicy okazało się, że wieje i z oblotu też nic nie wyszło.

 

Jak z prędkością Twojego modelu? Tzn jak oceniasz ją względem innych konstrukcji.

Jaką masz wagę przed malowaniem?

 

Ja wykonam zimowe jak ostatnio - czyli błękit spray-em od spodu i same czerwone gwiazdki górą. "Jedynkę" na ogonie mogę odstąpić - oblatałeś model wcześniej :lol2:

Pewnie namaluje mu trzynastkę.

 

ms

Opublikowano

waga 374gr

jest szybki!:)

ale sam wiesz: dopeiro na tle innych modeli wyjdzie jak bardzo

zreszta dziaij przezbroję go na emaxa bo czrny dzwonek mialem wadliwy i się ne iwiedziec czemu sfajczył!:/

 

 

mlaowanie: jak to ja...

hehehe

bedzie w barwach kamuflazowych jednego z bohateów CCCP :)

postzreloy skończył taranując samolotem czołg...

 

ale o tym przy okazji prezentacji tego co powstanie;)

 

nomen omen - samolot ma żółtą dwójkę:)! chacha

 

no i czekam neicierpliwie na oblot Twojej sztuki i wrażenia z lotu... :)

Opublikowano

Powyżej wersja jednomiejscowa ... nie wiem czy Marek miał tą wersję na myśli skoro w temacie jest ił-2 M3.

 

Dziś mimo mgły w której biały model szybko znikał, oblatałem ił-a :)

Precyzja lotu i zachwyt nad stabilnością modelu przy wyjściu ze skrętów to odczucie z pierwszej minuty a dalej było jeszcze lepiej.

Delikatne trymowanie na lotkach i wypuściłem model nieco dalej pozwalając sobie na pełny zakres ewolucji - REWELACJA!!!

Model za każdym razem był tam gdzie się go spodziewałem, nie wchodzi w korek i można go bezkarnie wywracać kilka raz przez skrzydło. Ciasna i równa pętla (ok 5) mimo mocno ograniczonych wychyleń SW. Model nie zadziera do góry (silnik osadzony na zero na wrędze bez żadnych podkładek) i nie zarzuca ogonem.

Prędkość więcej niż zadowalająca a w locie swobodnym łagodnie opada przy niewielkim zaciągnięciu SW.

 

 

IŁ-2 M3 to godny naśladowca mojej poprzedniej wersji a może nawet lepszy gdyż bardziej stabilny przy mniejszej prędkości.

Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że to najlepszy model Marka jakim miałem sposobność latać. Nie mam tu na myśli jakiejś reklamy ale wrażenia z lotu tym modelem są niesamowite !!

Mgła a model w szybkim przelocie 2 m nad ziemią, chwilę cieszę oczy jego sylwetką a model znika i słychać tylko silnik. Troszkę zdumiony tą sytuacją zaciągam go do góry i kładę w skręt zupełnie na wyczucie ...... a model znów wyłania się z mgły zmierzając w moją stronę - coś pięknego :D:D

 

ms

Opublikowano

Dołączona grafika

słusznie Mirek zauwazył że moja wersjs iła to wersja ił2m3 :P

więc malowanie musi być zgodne z epoką i typem;)

 

 

co do własnosci lotnych .. sam ne ichciałęm az tak mocn sie zachwycać żeby nie wyjść na samochwałę :)))

ale dopiero prawdziwy bój zweryfikuje co nowe ptaszysko jest warte;)

 

 

serwa mam zamontowane podobnei jak w Jaku: wkeljone na płasko, dwigienki od dołu

prezd róznymi "co nieco" chronione są pośrednio przez gondole podwozia

Opublikowano

Nieprawda .... od samego początku jest umocowany karabin.

 

Specjalnie dla tych co będą chcieli "obrobic ogonek" załaduję dodatkowy komplet amunicji :rotfl:

 

ms

Opublikowano

Dla zniechęcenia ataku "od tyłu" na mojego ił-a, wklejam zdjęcie detalu montażu kabiny na którym doskonale się prezentuje karabin tylnego strzelca :lol2:

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7513

 

Dziś po pracy zaliczyłem jeszcze trzy testowe loty. Stabilność to duży atut tego modelu ale w porównaniu z me-109 jest jednak wolniejszy.

Nie latałem nim jeszcze w walce z kolegami z Eskadry zatem trudno to dokładnie ocenić ale biorąc model po modelu, różnicę da się zauważyć.

Spróbuję zmienić silnik na Emax-a BL2210/30 .... Hellcat który korzystał z tego napędu, po ostatnim terningu jest w dziewięciu częściach :lol2:

 

ms

Opublikowano

Dla zniechęcenia ataku "od tyłu" na mojego ił-a, wklejam zdjęcie detalu montażu kabiny na którym doskonale się prezentuje karabin tylnego strzelca

Bździnka taka, ten karabin, :mrgreen: spodziewałem się bardziej konkretnej lufy :)

 

a kogo ty tam pozdrawiasz :?: :)

Opublikowano

witaj Marku

 

pierwszy "klucz' będzie gotowy na poczatku tygodnia

cena maszyny - będzie taka jak Spotfire -sporo wchodzi materiału-ale jeszcze wiecej czasu ciecia:)

zamówienie tradycyjnie : via e-mail;)

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Marku, Mirolku !

Ił przeszedł dziewicze walki na śmierć i tasiemki ? Prędkość zweryfikowana ? Na jakim napędzie ? Jakie wrażenia z walki tym modelem ? Można go polecić młodym, początkującym pilotom ESA ?

Pozdrawiam - Jurek

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.