marek rokowski Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 aa! no i najważniejsze: równolegle z propotypem Mirka, w "fabryce" powstawał brat-bliźniak mój Ił poleciał dzisiaj rano! ))) niestety - na szybko - bo przed pracą - wiec brak dokumentacji powiem tylko tyle... WOOOOW! ten nowy profil to jest to! srednica pętli: może 2-3m bardzo ostre zakręty- super zachowuje sie w spirali a co najważnijesze: na małych prędkościach jest b. stabilny i sterowny miałem mała przygodę z silnikiem - normalnie skończyło by się korkeim i kretem a tu - spokojny lot szybowy szacun dla Iliuszyna! ponadto stwierdziłem że nie będę się juz męczył z "pustym " kanałem którym ciągle mieszam i potem czekam na reakcję której nie ma... -tak więc kolejny mój modle został zaopatrzony w ster kierunku po południu wstawię zdjęcia "golca" malowanie pstyknę po wekeendzie:)
mirolek Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Gratulacje Marku za udany oblot Ja wożę model w bagażniku i najpierw była mgła a dziś rano kiedy wreszcie mogłem zobaczyć sąsiedni dom na ulicy okazało się, że wieje i z oblotu też nic nie wyszło. Jak z prędkością Twojego modelu? Tzn jak oceniasz ją względem innych konstrukcji. Jaką masz wagę przed malowaniem? Ja wykonam zimowe jak ostatnio - czyli błękit spray-em od spodu i same czerwone gwiazdki górą. "Jedynkę" na ogonie mogę odstąpić - oblatałeś model wcześniej :lol2: Pewnie namaluje mu trzynastkę. ms
marek rokowski Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 waga 374gr jest szybki! ale sam wiesz: dopeiro na tle innych modeli wyjdzie jak bardzo zreszta dziaij przezbroję go na emaxa bo czrny dzwonek mialem wadliwy i się ne iwiedziec czemu sfajczył!:/ mlaowanie: jak to ja... hehehe bedzie w barwach kamuflazowych jednego z bohateów CCCP postzreloy skończył taranując samolotem czołg... ale o tym przy okazji prezentacji tego co powstanie;) nomen omen - samolot ma żółtą dwójkę! chacha no i czekam neicierpliwie na oblot Twojej sztuki i wrażenia z lotu...
grzegorz12 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Marku, a jak ty zamontowałeś serwa do lotek.Liczę że zobaczę te modele za niedługo w walce mikołajkowej.
robertus Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Czy o tym piszesz Marku? http://www.modelhobbies.co.uk/shop/images/AMLD72023-b1.jpg
mirolek Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Powyżej wersja jednomiejscowa ... nie wiem czy Marek miał tą wersję na myśli skoro w temacie jest ił-2 M3. Dziś mimo mgły w której biały model szybko znikał, oblatałem ił-a Precyzja lotu i zachwyt nad stabilnością modelu przy wyjściu ze skrętów to odczucie z pierwszej minuty a dalej było jeszcze lepiej. Delikatne trymowanie na lotkach i wypuściłem model nieco dalej pozwalając sobie na pełny zakres ewolucji - REWELACJA!!! Model za każdym razem był tam gdzie się go spodziewałem, nie wchodzi w korek i można go bezkarnie wywracać kilka raz przez skrzydło. Ciasna i równa pętla (ok 5) mimo mocno ograniczonych wychyleń SW. Model nie zadziera do góry (silnik osadzony na zero na wrędze bez żadnych podkładek) i nie zarzuca ogonem. Prędkość więcej niż zadowalająca a w locie swobodnym łagodnie opada przy niewielkim zaciągnięciu SW. IŁ-2 M3 to godny naśladowca mojej poprzedniej wersji a może nawet lepszy gdyż bardziej stabilny przy mniejszej prędkości. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że to najlepszy model Marka jakim miałem sposobność latać. Nie mam tu na myśli jakiejś reklamy ale wrażenia z lotu tym modelem są niesamowite !! Mgła a model w szybkim przelocie 2 m nad ziemią, chwilę cieszę oczy jego sylwetką a model znika i słychać tylko silnik. Troszkę zdumiony tą sytuacją zaciągam go do góry i kładę w skręt zupełnie na wyczucie ...... a model znów wyłania się z mgły zmierzając w moją stronę - coś pięknego ms
pacek Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 zweryfikujemy na mikołajkach :mrgreen:
marek rokowski Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 słusznie Mirek zauwazył że moja wersjs iła to wersja ił2m3 więc malowanie musi być zgodne z epoką i typem;) co do własnosci lotnych .. sam ne ichciałęm az tak mocn sie zachwycać żeby nie wyjść na samochwałę )) ale dopiero prawdziwy bój zweryfikuje co nowe ptaszysko jest warte;) serwa mam zamontowane podobnei jak w Jaku: wkeljone na płasko, dwigienki od dołu prezd róznymi "co nieco" chronione są pośrednio przez gondole podwozia
mirolek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Wietrzna ostatnio pogoda uziemiła modele, był zatem czas na ostateczne wykończenie. http://www.pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7512 ms
pacek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 przeoczyłeś jeden ważny szczegół tylny strzelec jest bezbronny, tak więc będzie można swobodnie ogonek obrabiać :mrgreen:
mirolek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Nieprawda .... od samego początku jest umocowany karabin. Specjalnie dla tych co będą chcieli "obrobic ogonek" załaduję dodatkowy komplet amunicji :rotfl: ms
pacek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 no to nie pozostało nic innego tylko sprawdzić na zawodach tylnego strzelca, czy jest wstrzelany :mrgreen:
mirolek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Dla zniechęcenia ataku "od tyłu" na mojego ił-a, wklejam zdjęcie detalu montażu kabiny na którym doskonale się prezentuje karabin tylnego strzelca :lol2: http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7513 Dziś po pracy zaliczyłem jeszcze trzy testowe loty. Stabilność to duży atut tego modelu ale w porównaniu z me-109 jest jednak wolniejszy. Nie latałem nim jeszcze w walce z kolegami z Eskadry zatem trudno to dokładnie ocenić ale biorąc model po modelu, różnicę da się zauważyć. Spróbuję zmienić silnik na Emax-a BL2210/30 .... Hellcat który korzystał z tego napędu, po ostatnim terningu jest w dziewięciu częściach :lol2: ms
pacek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Dla zniechęcenia ataku "od tyłu" na mojego ił-a, wklejam zdjęcie detalu montażu kabiny na którym doskonale się prezentuje karabin tylnego strzelca Bździnka taka, ten karabin, :mrgreen: spodziewałem się bardziej konkretnej lufy a kogo ty tam pozdrawiasz :?:
mirolek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 "PRIWIET" .... aaaa masz oryginał http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7514 ms
marek rokowski Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 no cóż.. zanim poleci do dziewiczej walki na "śmierć i tasiemki" kilka fotek niszczyciela czołgów... UUURRRAAA!
tofikwroc Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 WITAM P. Marku istnieje może możliwośc zamówienia u pana tego modelu ,prezentuje się rewelacyjnie.
marek rokowski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 witaj Marku pierwszy "klucz' będzie gotowy na poczatku tygodnia cena maszyny - będzie taka jak Spotfire -sporo wchodzi materiału-ale jeszcze wiecej czasu ciecia:) zamówienie tradycyjnie : via e-mail;)
tofikwroc Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 DZIĘKUJE P. Marku za odpowiedz poczekam ,puki co rozsądek namówił mnie na pana Ansaldo Balille.
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Marku, Mirolku ! Ił przeszedł dziewicze walki na śmierć i tasiemki ? Prędkość zweryfikowana ? Na jakim napędzie ? Jakie wrażenia z walki tym modelem ? Można go polecić młodym, początkującym pilotom ESA ? Pozdrawiam - Jurek
Rekomendowane odpowiedzi