jez86 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jestem początkującym modelarzem i zainteresowałem się właśnie modelem Bobolinka. Chyba jest jeden z najtańszych modeli jak i łatwym w pilotażu i w sam raz nadaje się do nauki latania. Przeglądając forum znalazłem informację, że Bobolink jest świetny na zbocza ale na pola, gdzie jest równo jak stół to nie za bardzo. Loty nie będą długie i w sumie jest więcej rzucania niż latania. Czy dobry model wybrałem jako pierwszy DLG, jeśli nie to co polecacie? Czy racja jest że na polu nie polata za długo, bo jest za mały żeby wzbijał się pod wpływem termiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ten model jest za ciężki na termikę na polu. zresztą na początki dlg też. Jeśli zaczynać przygodę z dlg to tylko na modelach 1,5 metrowych zrobionych w odpowiedniej technologi. Wtedy waga model jest również odpowiednia i można coś poszaleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFlyer Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 e tam wcale nie jest taki zly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Każdym modelem polatasz na termice. Nie tak dawno na jesieni moja siostra latała ponad pół godziny w termice Betą 1400 Pelikana. Jeśli jednak ma to być faktycznie do latania DLG, to szału z Bobolinka nie będzie. Da się rzucić i polecieć, ale to jednak nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jez86 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Co wybrać zamiast bobolinka, żeby była szał z latania jak również łatwy do nauki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...