robertus Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Wiosenne wietrzenie hangaru http://youtu.be/sMTzdIgML3Y
robertus Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ultimate ciągle w służbie. 1
robertus Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 Zrobiłem pomiary poboru prądu w locie. Silnik emax cf2822, śmigło APC10x5E
Masło Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja również rozpocząłem budowę Ultimate 30. Robię go w całości z EPP, w wersji park flyer. Podczas budowy na pewno natkę się na pewne problemy. Dlatego, idąc za radą Roberta podpinam się pod temat, żeby go na pw nie zamęczyć . Wszystkie elementy z EPP mam już wycięte, jak robota ruszy dalej to dam zdjęcia. Uprzedzam, że prace mogą się trochę ślimaczyć ze względu na brak czasu, mam nadzieję, że ta relacja trochę pogoni mnie do roboty. Będzie to moja pierwsza relacja, więc mnie nie bijcie, za błędy które na pewno gdzieś popełnię. Liczę na Waszą pomoc i konstruktywną krytykę.
robertus Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Dobrze. Mój Ultimate tez w sumie jest w połowie EPP. Kadłub mam z EPP a skrzydła z depronu.
Masło Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Prace troszkę ruszyły. Odciąłem i z ukosowałem lotki oraz stery. Zawiasy usterzenia wykonane są UHU por'em, niestety kleju brakło i zawiasy lotek zrobię dopiero jutro. W skrzydła planuję dać po jednym pręcie węglowym. Czy to wystarczy?
Masło Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Ozawiasowałem już (dopiero) lotki, za chwilę będę wklejał wzmocnienia w płaty. Przymierzam się do klejenia kadłuba. Robercie jak rozwiązane jest u Ciebie mocowanie podwozia? Serwo lotek masz skierowanie do dołu? Chcę dziś i jutro jak najwięcej zrobić, bo w poniedziałek jadę do szpitala i ucieknie mi część ferii. Mam nadzieję, że uda mi się skończyć Ultimate przed ich końcem.
robertus Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Drut stalowy 2mm przyszyty drutem do kawałka sklejki, a szycie zalane żywicą. Płytka sklejki przyklejona na tasmę dwustronną do skrzydła. Podwozie miało być na tymczas i miało odpadać w razie niefortunnego lądowania w trawie, jednak okazało się na tyle udane a taśma dwustronna na tyle mocna, że zostało docelowo i idealnie spełnia swoje zadanie.
Masło Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Dziękuję. A serwo lotek gdzie jest umieszczone? Widzę je tylko na jednym zdjęciu. Domyślam się, że w dolnym, bo górne lotki miałeś spięte i unieruchomione do oblotu, dobrze widzę? A popychaczy w ogóle nie mogę znaleźć. Są wpuszczone w płat?
robertus Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Tak, serwo jest w skrzydle dolnym, a potem nałożony na to kadłub, ze jest schowane. Mechanizm jest podobny do tego.
olo Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Robertus masz chyba odwrotnie wklejone skrzydła ? Piszę chyba bo to jednak to na filmach lata. Chyba w piankolotach wszystko jest możliwe
robertus Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 To są tylko zaślepki na końcach skrzydeł. Nie mają nic wspólnego z profilem skrzydła, kfm4
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 DSCF7353a.jpg Robertus masz chyba odwrotnie wklejone skrzydła ?... To są tylko zaślepki... A już cudem zalatywało .
olo Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Czyli zaślepka mnie zaślepiła i jeszcze pomagała Ultimate latać Skuteczny wynalazek
robertus Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 ech, a mogłem Wam kity powciskać, taka okazja 1
robertus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zdemontowałem Ultimate, bo i tak leżał nie latany od jakiegoś czasu.Tak wygląda mechanizm lotek w dolnym skrzydle. Dla niedowiarków, taki jest profil skrzydła po odcięciu zaślepki. Natarcie z balsy, dźwigar z listwy sosnowej 4x4 bodajże.
Rekomendowane odpowiedzi