Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam modelik prawie gotowy do lotu z podkreśleniem na prawie :D zapomniałem zamówić przewód paliwowy :oops:

Z wyważeniem nie było większego kłopotu obie baterie powędrowały na sam przód jak dojdzie kołpak to jedna powędruje do tyłu odbyło się też oficjalne ważenie synowie nadzorowali waga pokazała 4960gram bez przewodów paliwowych i bez kołpaka z ośmioma serwami na pokładzie tak więc 5kg rozmieni.

Co do wyposażenia bateria na zapłon pakiet nimh 1300mAh z włącznikiem PROFI do zasilania serw pakiet LG Li-Ion2800mAh bezpośrednio do odbiornika podłączony w kanał gear i gniazdo batt ,odbiornik AR600 na razie tymczasowy docelowo będzie AR9200 dlatego nie montuję żadnego włącznika. Cała galanteria z zestawu oprócz zawiasów do reszty nie miałem zastrzeżeń .

Teraz czekam na przewód paliwowy na majówkę jadę do kraju i mam cały tydzień wolne więc odbędzie się oblot oczywiście jak pogoda pozwoli :D

Tu mała porcja fotek:

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A tu przyszli piloci :D

Na razie ćwiczą na symulatorze

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie mogłem się powstrzymać i wrzuciłem jeszcze jedną fotkę :D

Dołączona grafika

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Jak na razie model jeszcze nie poleciał :( ,teraz mam dwa tygodnie urlopu więc jak pogoda pozwoli to może się uda :)

Chcę jeszcze zamontować kill switcha ale brakuje Mi kanałów w radiu wszystkie zajęte, jedyna opcja to serwa wysokości na jednym kanale teraz mam na dwóch osobnych wygodniej wyregulować . Mam pytanie odnośnie programowania serw jak przeprogramuję rewers i end pointy czy zdarza się że serwo się samo rozprogramuje ? Dochodzę do wniosku że trzeba będzie zainwestować w nowe radio :)

Opublikowano

Mam T10C i nigdy mi się nic nie rozprogramowało. Dość często mam rewers na serwach. W Minimoa 3,4m mam chyba 3 szt. na rewersach i lata od pół roku bez problemów. Serwa to Savoxy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zamontowane linki

Dołączona grafika

 

Końcowe wyważanie i tu się bardzo zdziwiłem kiedyś sprawdzałem i miało być bez doważania przodu

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

musiałem coś pomylić jak kiedyś sprawdzałem wyważenie 252 gramy to sporo. Waga do lotu z ołowiem wyszła 5320gram wczoraj odbył się oblot udany oczywiście :D

Tuż przed startem

Dołączona grafika

 

Muszę z tuningować gaźnik na ziemi silnik chodzi ładnie ale w powietrzu bardzo nie równo film z oblotu jest ale bardzo kiepskiej jakości żona nie ustawiła ostrości w aparacie generalnie jestem bardzo zadowolony model bardzo stabilny lądowanie bez problemowe wykonałem tylko dwa loty po 5 minut pogoda nie pozwoliła na więcej ledwo zdążyłem model spakować przed ulewą. Tak na przyszłość gdyby ktoś składał taki sam model to na wysokości jedno serwo i z wyważeniem nie będzie problemu u Siebie przerobię

Opublikowano

Gratuluje oblotu.

Koniecznie daj filmik. Model musi sie pięknie prezentować na niebie.

Co do wyważenia i Twojego pomysłu żeby dać jedno serwo to jestem odrobinę zdziwiony.

Opublikowano

Witam

Coś tam skleiłem nie wiele widać ale zawsze coś ,nagrywane było nowym aparatem full-hd i nie ustawiłem ostrości na automatyczny tryb dlatego taki efekt przy zumie wszystko się rozjechało trza było przestudiować instrukcję ale po fakcie . Zaraz po przyjeździe podłączyłem pod telewizor aby obejrzeć i prawie mnie krew zalała :( następne będą ostre.

Opublikowano

Silnik na filmie nawet na ziemi wydaje się wyraźnie przelany, czy robiłeś modyfikację z wyprowadzeniem kompensacji ciśnienia do wnętrza kadłuba?

 

Tak przy okazji, jesteś z Gniewina pod Wejherowem?

 

M.

Opublikowano

modyfikacji jeszcze nie robiłem , dokładnie tak jak piszesz odrazu po założeniu maski chodził nie równo z maską odpaliłem go na lotnisku nie miałem czasu go regulować bo pogoda mnie goniła :) ,na lotnisko mam 30km więc to był ostatni moment na start

Tak z tego Gniewina

Opublikowano

Witam

Zastanawiam się czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby przesuniecie silnika do przodu gdzieś o 10mm teraz wygląda to tak :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

W sam raz dla oka tylko.... generalnie przyjrzyj sie wszystkim (prawdziwym, nie modelm) samolotom akrobacyjnym z okragla maska- ze wzgledu na sprawnosc smiglo umiejscowione jest dosc daleko od maski.

 

Jak kolega Boogie zauważył tak byłoby nawet lepiej może nie wizualnie ale technicznie nie uśmiecha Mi się wożenie zbędnego balastu a serwa na wysokości jednak wolałbym mieć dwa, zawsze bezpieczniej jak jedno padnie. Zastanawiam się ile balastu zgubię po takim zabiegu na razie nie mogę sprawdzić gdyż w domu będę dopiero za miesiąc ,ach te delegacje :( . Myślę że jak przesunę o te 10 mm 1100gram to może pozbędę się całkiem ołowiu ?

Co sądzicie o takim rozwiązaniu ?

Opublikowano

Myślę, że to dobry pomysł. Wizualnie nie pogorszy ładnego wyglądu a wywalenie ołowiu zawsze dobrze robi modelowi. :)

Z dwóch serw na ogonie bym nie rezygnował, to jest już ciężki model i może zrobić niezłego bałaganu. Oby nie.

Myślę, że to przesunięcie o te 10mm zrekompensuje spokojnie wagę obu serw na ogonie. W Pittsie dołożyłem na przód domka skleję o grubości 4mm. Chciałem go wzmocnić bo był lichy. Jakie było moje zdziwienie jak SC przesunął mi się o ponad 1,5cm

Opublikowano

W takich modelach, gdzie opór czołowy jest duży (Pitts,Yak,Sukhoi) im dalej wysunięty jest silnik a raczej śmigło, tym lepiej :)

Przyjrzyj się, jak to wygląda w prawdziwych samolotach :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Darek modelik fajny ale...nie ryzykuj tak. Odpalasz na ziemi a model nie umocowany. Nie chcę pouczać ale na własnej skórze doświadczyłem czym to grozi. 26 calowa bambula pękła na moim ramieniu po bardzo podobnej akcji z odpaleniem takiej jaka jest na Twoim filmie.Taka 30 też może narozrabiać. Pozdrawiam

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.