tomnow95 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Ja tak miałem z silnikiem do EDF wysokoobrotowym (5800kv) i musiałem zmienić regiel. Dopiro na trzecim działał poprawnie. Mimo kombinacji z ustawieniami.
GiulioN Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 No to kicha. Nie stać mnie chwilowo na nowy, jeśli mam skończyć Pitts'a na wiosnę :cry:
Arni Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Giulion widzę że masz regulator skywing radze go zmienić są jakieś do :ass: miałem taki sam i te same problemy co twoje z resztą temat opisany na forum szkoda modelu jak regiel z bec padnie .Pozdrawiam i czekam na oblot .
GiulioN Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 Oj to poczekasz na oblot, muszę uzbierać kasę na nowy regiel, niby starczyłoby mi nawet na Jeti Spin55, ale tak, jak pisałem wyżej, mam do wyposażenia Pitts'a. Co sądzicie o tych reglach? http://www.nastik.pl/dualsky-60a-v2-p-1228.html http://www.nastik.pl/emax-60a-p-3330.html http://www.nastik.pl/ripmax-dragon-p-3391.html Ewentualnie ma ktoś jakieś propozycje do 250zł?
GiulioN Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 W każdym temacie piszę, że nie zamierzam stamtąd nic ściągać, raz nie napisałem i już taka propozycja A na poważnie: znajdzie się coś dobrego za około 250zł poza HK/HC, koniecznie w Polsce?
pawel66 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Wiesz mam taki regulator , hobbyking coś tam, za 200zł może być twój :lol2: :rotfl:
Malker Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Pawel, sprzedaj mu turnigy 60A bez koszulki i powiedz ze to pulso albo dualsky. I tak nie poczuje roznicy ;D
tomnow95 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Można wiedzieć czemu nie chcesz od nich ściągać? Zostawiłem u nich grubo ponad 10k$ i nie miałem problemu. No może raz zapomnieli wysłać ale wysłali troszke później i dostałem zadośćuczynienie w formie 50$ na konto Hobbyking. Sorki za offtopa.
samolocik Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Oj to poczekasz na oblot, muszę uzbierać kasę na nowy regiel, niby starczyłoby mi nawet na Jeti Spin55, ale tak, jak pisałem wyżej, mam do wyposażenia Pitts'a. Co sądzicie o tych reglach? http://www.nastik.pl/dualsky-60a-v2-p-1228.html http://www.nastik.pl/emax-60a-p-3330.html http://www.nastik.pl/ripmax-dragon-p-3391.html Ewentualnie ma ktoś jakieś propozycje do 250zł? Pytaj w Nastiku, Dualsky sprzedają bardzo długo. Ja używam tylko wersji 18 oraz 25A i na razie sprawują się dobrze, nie przepadam za programowaniem drążkiem gazu więc od razu zakupiłem kartę programowania.
GiulioN Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ja też używam czasem Dualsky, miałem 12A, 18A i teraz mam 30A w innych modelach, tylko chciałem się dowiedzieć, czy z 60A nie ma żadnych problemów
hubert_tata Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Miałem Dualsky 60A z kartą, nie było problemów. Ale generalnie używam bardzo wielu Turnigy Plush i nie zauważyłem różnicy w stosunku do powyższych. Nigdy mnie nie zawiodły, a mniej lub bardziej markowe miały swoje wybryki Koniecznie kupuj coś z kartą, jest o wiele wygodniej i masz pewność co i jak (zwłaszcza przy różnych silnikach i wielocelowych pakietach trzeba czasami pokombinować ustawienia). Te regulatory są/były w polskich sklepach dostępne, a już na pewno na Allegro.
GiulioN Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 A jeszcze dostałem ofertę od pewnego użytkownika Pulso DL60 za 120zł (nowy). Co o tym regulatorze myślicie?
f-150 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Droższa wersja robi wszystko oprócz............. http://www.rcmatsu.pl/Products-87925864-9869-Regulator_do_silnikow_bezszczotkowych_rcMATSU_60A.aspx Tańsza alternatywa to wersja "beginer" 70A z BEC za 73 zł
GiulioN Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Funjet dostał regiel!! 80A HobbyKing, dostałem propozycję wzięcia go od pewnej osoby, za co jestem niezmiernie wdzięczny. Niby to HobbyKing, ale darowanemu regulatorowi w scalaki się nie zagląda. Poza tym, działa bardzo dobrze, mimo, iż nie rozkręcalem silnika powyżej polowy obrotów ze względu na sąsiadów, gdyż silnik nieźle świszczy :jupi: Ciąg jest niesamowity nawet na ? mocy, model by poszedł w pionie, a jeszcze nastąpi zmiana śmigła na kwadratowe 4.7x4.7, czyli o większym skoku, co da jeszcze większą moc :jupi: Jeszcze tylko zamówić kabinkę i w powietrze. To, co na zdjęciu (model, nie biurko) waży 911.3g, czyli waga modelu nieznacznie przekracza to, co deklaruje producent, z tym, że ja zastosowałem pakiet 4S: Za tydzień-dwa spodziewajcie się relacji z oblotu i ew. kretobicia :twisted: chociaż postaram się go nie rozbić
GiulioN Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 :jupi: Dzisiaj na modelarni wystrugałem na szybko kabinkę z jakiejś, bliżej nieokreślonej pianki, przymocowałem do kadłuba i odbył się "oblot", jeśli tak to można nazwać, bo jeszcze nigdy takich problemów nie miałem. Przypomniałem sobie zasady startu pylonem: pełny gaz, Dual Rate na duże wychylenia, ster wysokości do góry, gaz na maksa i wyrzut pod kątem 20-30 stopni do góry. Pierwsza próba: model przeleciał koło 3m i wbił się solidnie dziobem w ziemię na głębokość ponad 5cm. Cały? Cały. Wyczyściłem go z ziemi, zamocowałem kabinkę z powrotem. Druga próba: mocniejszy wyrzut pod większym kątem, ustawione wychylenia EPA 125%, Dual Rate na 125% i 35%, oczywiście opcja pierwsza wybrana do startu. Przed wyrzutem sprawdzenie rewersów. Rzut, a następnie model przelatuje około 10m, kabinka odpada, akumulator wypada, ale wszystko cale, bez najmniejszego draśnięcia. Ogółem drugi lot był dużo lepszy :wink: Trzeci lot: nareszcie leci :jupi: ... nie leci Model przeleciał z 15m, już prawie się poderwał do góry, ale zarył dziobem w ziemię, akumulator przeleciał większą drogę odbijając się od ziemi po przywaleniu modelu, niż cały model przeleciał :rotfl: Model cały, ale muszę jeszcze pokombinować z ŚC, chyba był za bardzo z przodu (wpadłem na to, jak wróciłem do modelarni), mimo, iż był ustawiony tak, jak zaleca producent. Na dzisiaj tyle, jutro idę go ubijać ponownie
f-150 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dual Rate na duże wychylenia, ster wysokości do góry, gaz na maksa i wyrzut pod kątem 20-30 stopni do górA kto cie tak uczył?Ten model że by leciał musi nabrać prędkości.Żadnych wychyleń na 500%.Zaciągnięcie przy starcie kończy się tak jak u ciebie.Płasko lub ew.5 stopni do góry model przepadnie delikatnie dopóki się nie rozpędzi..Powinien iść bez problemu,chyba że utopiony silnik nie działa poprawnie lub niewłaściwie dobrane śmigło.SC określone przez producenta jest właściwe. Niestety Ultra lata według mnie gorzej niż zwykły Funjet.
GiulioN Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Wyczytałem gdzieś w necie. Jutro spróbuję tak, jak ty radzisz. Silnik działa poprawnie, żadnego przerywania, grzania.
f-150 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Silnik działa poprawnie, żadnego przerywania, grzania.Jakie masz śmigło?Już sprawdziłem 4,75 i kv 3500.No to szału nie będzie.Na początek wystarczy.
GiulioN Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Na razie śmigło mam 4,6x3, ale docelowo będzie 4,75x4,75. Silnik ma 3500kv, pakiet 4-celowy. Jak dla mnie ma na razie polecieć i trochę pośmigać, potem się zajmię biciem rekordów :wink:
Rekomendowane odpowiedzi