darek_op Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zainspirowany TYM wątkiem postanowiłem zbudowac coś innego niz dotychczas. Tak naprawde to budowa zajeła kilka wieczorów, plany sa przygotowane perfekcyjnie, wszystko idealnie do siebie pasuje. Zobaczymy jak to bedzie latało. Gotowy do lotu wazy dokładnie 300g.
darek_op Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2012 Dlaczego tak twierdzisz? ;D
robertus Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jakbyś schował serwa od środka to ładniej by wyglądało. Mniej by wystawały.
madrian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Cieszę się, że komuś się moje wypociny przydały. Powodzenia w lotach. I czekamy na filmy. :wink:
darek_op Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 Dzisiaj próbowałem ciągu na zamontowanym juz silniku i wygląda to cieniutko. :x Silniczek ma tylko 1200kV i przy takim śmigle 6x4 nie ma rewelacji. Mam jeszcze inny silnik z kV 1400 i spróbuje z nim powinno być chyba lepiej , albo spróbuje kupić śmigiełko 6x5 , albo może trzyłopatowe
madrian Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 W planach jest zalecany Emax 2805 2800kv z zasilaniem 3S. W czasie prób korzystałem też z Emaxa 2812 1500kv z zasilaniem 3S. Śmigło 6x5,5. Ten drugi silnik dawał ciąg ok 1:1. Model ważył jednak ok 280g. E2805 wykazywał lepsze przyśpieszenie, ale z powodu kłopotów z odbiornikiem, model się rozbił, nim zdążyłem zrobić poważniejsze testy wznoszenia pionowego. Do tego modelu i śmigła jest potrzebny silniczek o ciągu co najmniej 350g i kv > 2000 przy zasilaniu 3S.
polpakpol Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Witam mógłbym poprosić o plany tego modelu?? Wydaje się być prosty w budowie.
przemo Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 http://www.parkjets.com/tomhe-mig-29/ pod tym adresem znajdziesz plany do ściągnięcia
Rekomendowane odpowiedzi