Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 No właśnie mało doświadczeń co do sporu między DA a DL, wiadomo który jest lepszy DL też bedzie chodził , ale jak długo na pewno nie wychodzi tyle co DA, trzeba ich z 5 sztuk żeby dorównał pracy DA, czyli cena mówi za siebie , przykładowo za DA płacąc 2200zł kupujesz na lata, DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu, także nie ma co porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu Borys wyjasnij mi prosze skad masz takie dane?? testowales moze obydwa silniki, jesli tak to napisz moze cos bardziej szczegolowego, czy to sa tylko Twoje przypuszczenia?? Mysle ze wiele osob byloby zainteresowanych porownaniem trwalosci tych dwoch silnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Używam tego silnika od dłuższego czasu i wiem dużo na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 DA czy DL ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Jednego i drugiego, dlaczego upierasz sie przy swej tezie z DL , wiesz że nie masz racji, nawet nie ma co tego porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Mam o wiele większe doświadczenie niż ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Łukasz a czy mógłbyś nagrać film z dobrej jakości dźwiękiem na którym ustawisz minimalne obroty silnika po czym dasz pełny gaz? Potem ustaw 3/4 obrotów i również daj pełny gaz. Oczywiście mówię o wyregulowanym silniku. wcześniej ileś tam edycji temu;) pisałeś, że utarło sie, ze wszystko co droższe jest lepsze. Ja kieruje sie zasadą: chcesz kupić silnik tani i dobry? to kup dwa- jeden tani drugi dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Lukasz ma racje posłuchaj go , a dobrze zrobisz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Borys kazdy ma prawo upierac sie przy swojej tezie, ale Ty nie masz zadnego prawa ani podstawy aby oceniac moja wiedze techniczna po jednej wypowiedzi. Forum jest od tego zeby przeczytac opinie roznych osob i z tego wyciagnac wnioski Twoje słowa: Mam o wiele większe doświadczenie niż ty utwierdzily mnie w przekonaniu ze nie mam o czy z Toba dyskutowac, ale skoro użytkujesz obydwa silniki, to napisz o nich cos wiecej, wiele osob chetnie to poczyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 czy możesz wstawić filmik ze swych lotó i pokazać wszystkim co potrafisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 jesli chodzi o latanie to jestem cienki bolek ale dzieki Twojemu filmikowi przynajmniej wiem ze jak zgasnie silnik to lepiej nie zakrecac ciezkim modelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 a kto powiedział że jest ciężki. to był oblot modelu a nie kolejny lot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Borys jesli wiesz cos wiecej dokladnie o eksploatacji, parametrach DL w odniesieniu do DA to napisz, sam chetnie poczytam. Nikt naprawde tego tematu nie ruszal, masz wiedze to sie podziel Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Łukasz a czy mógłbyś nagrać film z dobrej jakości dźwiękiem na którym ustawisz minimalne obroty silnika po czym dasz pełny gaz? Potem ustaw 3/4 obrotów i również daj pełny gaz. Oczywiście mówię o wyregulowanym silniku. Łukasz sugerujesz że DL ma dziurę w obrotach przy przejściu z 3/4 na pełen gaz? To bardzo ciekawa informacja dla ew. użytkowników DL tylko trzeba ją jeszcze potwierdzić przez jakiegoś użytkownika tego silnika {bo sam masz ZDZ ?] ps. Mnie też to interesuje i skoro Łukasz i Borys mają taką możliwość to morze w końcu napiszą coś konkretnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Nic nie sugeruje;) Poprostu mnie to ciekawi. Jak sam napisałeś posiadam ZDZ i nie mam możliwości przetestować DL. Ale Łukasz ma taką możliwość, dlatego go o to poprosiłem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ja jak na razie caly czas siedze w warszawie, dwie uczelnie pochlaniaja tyle czasu ze w domu jestem tylko gosciem, ale jak tylko bede mial okazje zrobie probe opisana przez Łukasza. Ciekawy jestem rezultatu, wiec moze Borys dal by rade to sprawdzic szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 No właśnie mało doświadczeńco do sporu między DA a DL, wiadomo który jest lepszy DL też bedzie chodził , ale jak długo na pewno nie wychodzi tyle co DA, trzeba ich z 5 sztuk żeby dorównał pracy DA, czyli cena mówi za siebie , przykładowo za DA płacąc 2200zł kupujesz na lata, DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu, także nie ma co porównywać. ...... Używam tego silnika od dłuższego czasu i wiem dużo na ten temat. .... Jednego i drugiego, dlaczego upierasz sie przy swej tezie z DL , wiesz że nie masz racji, nawet nie ma co tego porównywać ...... Mam o wiele większe doświadczenie niż ty ...... czy możesz wstawić filmik ze swych lotó i pokazać wszystkim co potrafisz Piszesz iż masz doświadczenie, używasz obu silników ale jeszcze NIC nie napisałeś konkretnego na temat ;D Praktycznie to nic a mało tego każesz innym coś "udowadniać" Sorry ale co to jest?? Jesteś tu moderatorem (chodź bez twarzy :evil:) to do czegoś zobowiązuje. Nie wszyscy Cię znają i mają chęć wiary Tobie na słowo (notabene - nawet gdybyś był naprawdę kimś wielkim - zdanie jednej osoby cudów nie czyni). Prawda jest taka iż ważny jest stosunek ceny do jakości - silniki DL nie są jeszcze zbyt popularne czy też "wykańczane do granic możliwości (czas pracy)" więc zdecydowanie nie bardzo jest jeszcze co gdybać baaa... nawet o czym gadać. W historii producentów napędów podobne opinie zawsze towarzyszą nowemu taniemu produktowi - pytanie tylko który się sprawdził? Jednym słowem weź się w garść i zacznij pisać konkretnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Prawda jest taka iż ważny jest stosunek ceny do jakości Marcin ,czasami jednak nie ma kompromisów. Jak pakujesz w model 15-20 tysięcy to oszczędzanie kilkuset zł na sercu modelu ,to nie najlepszy pomysł. Krzysiek (Borys) lata drogimi modelami i wie ile takie oszczędności później kosztują, stąd zapewne tak jednoznaczny ton wypowiedzi. Inna sprawa, że w modelach w których możliwość zgaśnięcia silnika nie jest taka ważna (nie oznacza natychmiastowego rozbicia modelu tak jak to się dzieje w modelach 3dD), poszukiwanie tańszych alternatyw jest jak najbardziej wskazane. P.S. Zdjęcie Krzyśka przeleżało u mnie trochę ,ale dziś odesłałem je do Qpy i już teraz będzie na swoim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Tomek, ale silnika klasy 50 nie pakujemy do modelu za 15000 czy 20000 zł, tylko do modelu za gora 3000-4000 zł, a tutaj 1000zł róznicy to już jest dużo. Zreszta sporo dyskusji jest na flyinggiants, rcgroups, jak ktos chce to niech tam sobie poczyta o silnikach DL, ja tu nie bede przytaczal fragmentow i faktów z nich bo znow moj post wyląduje w koszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Krzysiek (Borys) lata drogimi modelami i wie ile takie oszczędności później kosztują, stąd zapewne tak jednoznaczny ton wypowiedzi.Chętnie dowiem się jaki drogi model wyposażony był w DL. Jakie problemy eksploatacyjne wystąpiły? Co się posypało i po jakim czasie?. Zdawkowe wypowiedzi Borysa tak naprawdę nic nie wniosły do tematu i nie przystoją Moderatorowi. A perfekcyjne umiejętności pilotażu nie zawsze idą w parze z wiedzą techniczną, dotyczączą eksploatacji silników. Być może Borys jest również ekspertem w dziedzinie silników. Tym chętniej wysłuchamy rzeczowych opinii i wskazówek dotyczących eksploatacji tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.