Ramzex Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam.Wie ktoś może jak przygotować plany w moim wypadku rwd-5 150% pod laser lub frez (czy jakoś tak) bo z planów w pdf-ie chyba nie zrobi nikt? Jesli ktoś może wytłumaczyć żółtodziobowi lub dać gotowca to proszę napisać Z góry dzięki... P.S Za wmiare małą kwotę da się wykombinować takie urządzenie do domu? Np do cięcia depronu lub miękkich i cienkich materiałów/desek?
dziobak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Do depronu istyropianu masz tu http://www.motylasty.pl/warszt_3.html#warsztat8
Ramzex Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 Chodziło mi o coś bardziej automatycznemu.Czy w przeciętnym budżecie ( ok 2000 ZŁ) da się coś wykombinować? Najlepiej gotowe lub coś do złożenie. Jestem zielony w tym temacie a miłoby zaoszczędzić sobie czasu na wycinanie elementów.
Gość Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=18&t=57 tu o przygotowaniu plików pod laser, a tu o frezowaniu zamiast lasera http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=18&t=91 . Co do zrobienia frezarki czy lasera w kwocie do 2000zł to raczej awykonalne jeżeli pole robocze ma być na długośc deski balsowej czyli 1m nie wspomnę o szerokości pola roboczego.