wiatrak Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 I tak Wasp będzie za słaby do tego modelu. Miałeś przecież kupić Horneta. Z moim próbowałem około pół godziny aż wyczerpała się grzałka (była i tak prawie całkiem rozładowana) Dziś przez noc ładuję grzałkę i jutro powinien odpalić. Ile ty próbowałeś kręcić swojego waspa? Czy rozbierałeś go i wyczyściłeś przed próbą? Mój miał pełno opiłków i różnego syfu- jakbym nie wyczyścił to by się zatarł od kręcenia palcem. Narazie mogę Ci tylko powiedzieć że: -Bardzo łatwo go zalać a wtedy nie odpali i trzeba go "przedmuchać" -Lepiej mu szło to "pierdzenie" bez tłumika (już prawie odpalał ale jest tak ciasny na górze, że jeszcze nie ma siły działać dłużej jak 1s. -Musi mieć bardzo mocne zasilanie świecy (grzałka naładowana na full albo dwie nowe alkaliczne baterie "D" ) CDN :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 I tak Wasp będzie za słaby do tego modelu. Miałeś przecież kupić Horneta. Z moim próbowałem około pół godziny aż wyczerpała się grzałka (była i tak prawie całkiem rozładowana) Dziś przez noc ładuję grzałkę i jutro powinien odpalić. Ile ty próbowałeś kręcić swojego waspa? Czy rozbierałeś go i wyczyściłeś przed próbą? Mój miał pełno opiłków i różnego syfu- jakbym nie wyczyścił to by się zatarł od kręcenia palcem. Narazie mogę Ci tylko powiedzieć że: -Bardzo łatwo go zalać a wtedy nie odpali i trzeba go "przedmuchać" -Lepiej mu szło to "pierdzenie" bez tłumika (już prawie odpalał ale jest tak ciasny na górze, że jeszcze nie ma siły działać dłużej jak 1s. -Musi mieć bardzo mocne zasilanie świecy (grzałka naładowana na full albo dwie nowe alkaliczne baterie "D" ) CDN :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Waspa kupiłem bo większego silnika nie da się dać do tego modelu bo waga wzrosła by do niebezpiecznego poziomu, wynosiła by około 1200g ze wszystkim a to jest stanowczo za dużo. Z waspem waga oscylowała w granicach 1 kg A Wasp dałby radę bo ma większą moc od aktualnego emax o 40W a ten doskonale sobie radził z rwd w przeszłości, można było kręcić pętle bez problemu. Waspa kręciłem około godzinę palcami i koło dwóch godzin wkrętarką. Odkręcany był parę razy i przedmuchiwany. Przeciekał w okolicach wału. Pomimo dawania mu paliwa bezpośrednio na głowicę i tak się nie odzywał. I widzisz, jak ciężko go odpalić, pomyś sobie pół godziny go odpalałeś i nic z tego. Gdybym przed każdym lotem miał pół godziny go odpalać to dziękuję bardzo. Nie wiem co jest z tym silnikiem ale na przyszłość już wiem, asp od 4ccm w górę a mniejsze to OS MAX- y . Po tych bojach z tym silnikiem przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Waspa kupiłem bo większego silnika nie da się dać do tego modelu bo waga wzrosła by do niebezpiecznego poziomu, wynosiła by około 1200g ze wszystkim a to jest stanowczo za dużo. Z waspem waga oscylowała w granicach 1 kg A Wasp dałby radę bo ma większą moc od aktualnego emax o 40W a ten doskonale sobie radził z rwd w przeszłości, można było kręcić pętle bez problemu. Waspa kręciłem około godzinę palcami i koło dwóch godzin wkrętarką. Odkręcany był parę razy i przedmuchiwany. Przeciekał w okolicach wału. Pomimo dawania mu paliwa bezpośrednio na głowicę i tak się nie odzywał. I widzisz, jak ciężko go odpalić, pomyś sobie pół godziny go odpalałeś i nic z tego. Gdybym przed każdym lotem miał pół godziny go odpalać to dziękuję bardzo. Nie wiem co jest z tym silnikiem ale na przyszłość już wiem, asp od 4ccm w górę a mniejsze to OS MAX- y . Po tych bojach z tym silnikiem przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów i bez duszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów i bez duszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Bez duszy to prawda i to właśnie przemawia we mnie, że i tak do drugiego modelu włożę silnik spalinowy tylko większy i wtedy nie będzie takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Bez duszy to prawda i to właśnie przemawia we mnie, że i tak do drugiego modelu włożę silnik spalinowy tylko większy i wtedy nie będzie takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 i koło dwóch godzin wkrętarką. Wkrętarką odpalać silnik ? Ja pi^$%^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 i koło dwóch godzin wkrętarką. Wkrętarką odpalać silnik ? Ja pi^$%^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie masz się do czego przyczepić? Proszę podaj argumenty dlaczego wkrętarką nie można odpalać, czekam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie masz się do czego przyczepić? Proszę podaj argumenty dlaczego wkrętarką nie można odpalać, czekam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Silnik Ci się "popsuł" ciekawe dlaczego? Wkrętarka ma 600obr/min ,silnik można w bardzo prosty sposób uszkodzić. Edit ,pasuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Silnik Ci się "popsuł" ciekawe dlaczego? Wkrętarka ma 600obr/min ,silnik można w bardzo prosty sposób uszkodzić. Edit ,pasuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Wkrętarka ma 60tyś obrotów/min Niezła wyobraźnia Teraz lepiej to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Wkrętarka ma 60tyś obrotów/min Niezła wyobraźnia Teraz lepiej to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Cooo!! Co ty piszesz? 60 tys. obrotów/ min ma wkrętarka! :rotfl: 30 tys. to ma wiertarka górno wrzecionowa a silnik ma przetwornicę. Ja w naszej firmie stolarskiej pracuję i chciałbym mieć takie 60 tys. to śrubki wkręcał bym z prędkościom światła - ale by szła robota! Utrzymał byś coś jedną ręką wirujące z taką prędkością? Silniczek był odpalany tą wkrętarką: http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_578_mode_proddet.html Poczytaj sobie parametry! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Cooo!! Co ty piszesz? 60 tys. obrotów/ min ma wkrętarka! :rotfl: 30 tys. to ma wiertarka górno wrzecionowa a silnik ma przetwornicę. Ja w naszej firmie stolarskiej pracuję i chciałbym mieć takie 60 tys. to śrubki wkręcał bym z prędkościom światła - ale by szła robota! Utrzymał byś coś jedną ręką wirujące z taką prędkością? Silniczek był odpalany tą wkrętarką: http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_578_mode_proddet.html Poczytaj sobie parametry! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Kręcąc śmigłem Waspa nie odpalisz.Zbyt mala waga zespołu korbowo- tłokowego.Ja swojego odpalałem mocnym uderzeniem w śmigło.Zaskakiwał bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Kręcąc śmigłem Waspa nie odpalisz.Zbyt mala waga zespołu korbowo- tłokowego.Ja swojego odpalałem mocnym uderzeniem w śmigło.Zaskakiwał bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi