marcel_Kaszëbë Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 pierwsze odpalenie z palca jest wręcz niemożliweCzasami wyjątek może stanowić pierwsze uruchomienie, ale potem mocno unikam rozruszników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 W całym swoim chyba sześcioletnim okresie odpalania silników nie miałem rozrusznika i nadal nie mam Tylko palec czy za kołpak z odbicia Silniki od 2,5 do 20 czy 15 stki 4T . Mam wszystkie palce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Mam wszystkie palceJa też jak na razie mam wszystkie palce... a silniki odpalają o "kopa" palcowego aż miło. DA SIĘ, moi drodzy DA SIĘ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam. Przeczytałem cały temat w nadziei że coś mi rozjaśni, a on mi tylko zaciemnił. Mam małe doświadczenie puki co jakimś cudem daje rade zapanować (po problemach z odpaleniem) nad os max 10 czy 15 LA nie pamiętam który to. Zatem czy ktoś byłby na tyle uprzejmy by napisać mi co zrobić żeby odpalić silnik ASP 61 A i ASP 21 A oba są nowe. I żeby dotrzeć je tak aby wytrzymały chociaż ze 2 sezony ?? Dodam że nie rozkręcałem silnika i boje się tego mogę odkręcić dekiel, świece, gaźnik i wyczyścić jeśli gdzieś znajdę opiłki ale dalej boje się zaglądać. Dodatkowo chciałbym upewnić się na 100% narazie jestem pewny na 99,99%. Czy regulacja wysokich obrotów to ta długa masywna śrubka, a wolnych to ta w asp 21a na sprężynce, w asp61A zakontrowana nakrętką i do czego jest w asp21a ta dróga śrubka na gaźniku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 marcel3miasto. Gdy odpalasz silnik z palca to nie kręć za lewą łopatę w dół tylko za prawą do góry bo na lotnisku gdy silnik będzie w modelu będziesz uderzał e ziemię. Można złamać palce. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jambarn Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Witam nie chcę zakładać nowego tematu mam problem przy wyciągnięciu cylindra z silnika ASP40 tam jest jakieś zabezpieczanie ? Mocno siedzi i da się go ledwo ruszyć w górę, ale już dalej nie idzie. Muszę wymienić łożysko i jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Na pewno nie ma. Włóż pasek skóry w okno wydechowe i tłokiem wypchniesz tuleję delikatnie kręcąc wałem po zamocowaniu śmigła... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarobest Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Podgrzej dobrze i wyjdzie . To samo później z łożyskami, jak podgrzejesz to powinny prawie same wypaść. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi