Skocz do zawartości

opór przy kręceniu wałem i docieranie ASP 40 A II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W całym swoim chyba sześcioletnim okresie odpalania silników nie miałem rozrusznika i nadal nie mam :) Tylko palec czy za kołpak z odbicia :) Silniki od 2,5 do 20 czy 15 stki 4T . Mam wszystkie palce ;)

Opublikowano

Witam.

Przeczytałem cały temat w nadziei że coś mi rozjaśni, a on mi tylko zaciemnił.

Mam małe doświadczenie puki co jakimś cudem daje rade zapanować (po problemach z odpaleniem) nad os max 10 czy 15 LA nie pamiętam który to.

Zatem czy ktoś byłby na tyle uprzejmy by napisać mi co zrobić żeby odpalić silnik ASP 61 A i ASP 21 A oba są nowe.

I żeby dotrzeć je tak aby wytrzymały chociaż ze 2 sezony ??

Dodam że nie rozkręcałem silnika i boje się tego mogę odkręcić dekiel, świece, gaźnik i wyczyścić jeśli gdzieś znajdę opiłki ale dalej boje się zaglądać.

Dodatkowo chciałbym upewnić się na 100% narazie jestem pewny na 99,99%. Czy regulacja wysokich obrotów to ta długa masywna śrubka, a wolnych to ta w asp 21a na sprężynce, w asp61A zakontrowana nakrętką i do czego jest w asp21a ta dróga śrubka na gaźniku ??

Opublikowano

marcel3miasto.

Gdy odpalasz silnik z palca to nie kręć za lewą łopatę w dół tylko za prawą do góry bo na lotnisku gdy silnik będzie w modelu będziesz uderzał e ziemię. Można złamać palce.

Pozdrawiam.

  • 8 lat później...
Opublikowano

Witam nie chcę zakładać nowego tematu mam problem przy wyciągnięciu cylindra z silnika ASP40 tam jest jakieś zabezpieczanie ? Mocno siedzi i da się go ledwo ruszyć w górę, ale już dalej nie idzie. Muszę wymienić łożysko i jest problem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.