Pacza Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 No to zaczynamy. Od dawna chciałem polatać... teraz troszkę pieniążków się nazbierało więc postanowiłem plan zrealizować. Przeglądając forum wybór padł na RWD 5 od Skazoo choć mażeniem jest Spitfire - ale on później jak już się nauczę latać górnopłatem. Plany wydrukowane, materiały kupione - za niedługo wrzucę pewnie jakieś fotki do oceny :-) Mam tylko pytanko co do elektroniki bo z tego jestem zielony i prosił bym o pomoc. Po prześledzeniu forum wybrałem coś takiego: Aparatura: RC - Aparatura Rc T6EAP 6CH 2,4GHz Mode 1-LCD lub RC - Aparatura Turnigy 9X - 9CH 2,4GHz Mode 1 - LCD - Turnigy Silnik: Silnik TowerPro 2410-12T-3^ - 1000KV 90W lub Silnik Emax C2822 KV1200 - 170W Regulator: ESC - H20A - Regulator prosty - nieprogramowalny Akumulator: Akumulator 11,1V 1900mAh 25C - KingMax Serwa: Serwo TowerPro SG-90 - 9g - 1,2kg/cm Ładowarka: Ładowarka cyfrowa z Balanserem - IMAX B6 - złącza Tamiya Co o tym myślicie? Jakie śmigło do tego? Co jeszcze warto dokupić? Akumulator jeden czy 2 od razu co by je wymieniać? Jakieś porady i ostrzeżenia przed budową? Czego pilnować w tym modelu i przy depronie (z tym materiałem nigdy nie miałem do czynienia)? Wielkie dzięki za podpowiedzi :-) Wiem co jeszcze. Z tego co widziałem w wersji z lotkami wstawiane są 2 serwa po jednym na każdą lotkę. Nie można by dać jednego serwa do obydwu?
przemo Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Hej sam jestem podczas budowy tego modelu i jest już prawie na półmetku silnik wybrałem właśnie taki sam jak proponujesz czyli Tower Pro ... a co do śmigła to bierz takie jak w specyfikacji silnika sam się uczę i tyle mogę napisać co się sam dowiedziałem jak coś to zaglądnij do mojego tematu jest parę tematów pod Twoim