Pablo_433 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 jak nisko można zamocować zbiornik paliwa -benzyna- od osi gażnika walbro -różnica miedzy osią gażnika i osią zbiornika np.w centymatrach ile może być poniżej zamontowany zbiornik
Pablo_433 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 jak nisko można zamocować zbiornik paliwa -benzyna- od osi gażnika walbro -różnica miedzy osią gażnika i osią zbiornika np.w centymatrach ile może być poniżej zamontowany zbiornik
Irek M Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Silnik benzynowy ma pompę paliwa więc różnica paru cm nie ma znaczenia. Gdy odpalałem swoje to np. zawieszone były na bramie jakieś 1m nad ziemią, a zbiornik - butelka stała na ziemi. Po zassaniu pracował i pracował ... ;D
Irek M Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Silnik benzynowy ma pompę paliwa więc różnica paru cm nie ma znaczenia. Gdy odpalałem swoje to np. zawieszone były na bramie jakieś 1m nad ziemią, a zbiornik - butelka stała na ziemi. Po zassaniu pracował i pracował ... ;D
Nielot Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Silnik benzynowy ma pompę paliwa więc różnica paru cm nie ma znaczenia. Gdy odpalałem swoje to np. zawieszone były na bramie jakieś 1m nad ziemią, a zbiornik - butelka stała na ziemi. Po zassaniu pracował i pracował ... ;DDokładnie jest tak jak Irek pisze ale...jak masz ZDZ-ta to może być problem z zassaniem z dużej odległości (przynajmniej w moich 2 szt. tak jest), nisko położonego zbiornika.Te silniki mają rozrząd dyskiem i na zimno i sucho mają małą szczelność skrzyni korbowej czyli małe pod i nadciśnienie do napędu pompy w gaźniku i jak daleko i nisko jest zbiornik to się trzeba namachać aby zassać.Potem to już jest bez problemu.Pozdrawiam
Nielot Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Silnik benzynowy ma pompę paliwa więc różnica paru cm nie ma znaczenia. Gdy odpalałem swoje to np. zawieszone były na bramie jakieś 1m nad ziemią, a zbiornik - butelka stała na ziemi. Po zassaniu pracował i pracował ... ;DDokładnie jest tak jak Irek pisze ale...jak masz ZDZ-ta to może być problem z zassaniem z dużej odległości (przynajmniej w moich 2 szt. tak jest), nisko położonego zbiornika.Te silniki mają rozrząd dyskiem i na zimno i sucho mają małą szczelność skrzyni korbowej czyli małe pod i nadciśnienie do napędu pompy w gaźniku i jak daleko i nisko jest zbiornik to się trzeba namachać aby zassać.Potem to już jest bez problemu.Pozdrawiam
Irek M Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Ale ten 1m to tylko obrazowo, w modelu będzie o wiele mniej :rotfl: Dodam jeszcze , że silniki odpalałem rozrusznikiem bo ręką faktycznie za małe ssanie.
Irek M Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Ale ten 1m to tylko obrazowo, w modelu będzie o wiele mniej :rotfl: Dodam jeszcze , że silniki odpalałem rozrusznikiem bo ręką faktycznie za małe ssanie.
ZARZU Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Dodam jeszcze , że silniki odpalałem rozrusznikiem bo ręką faktycznie za małe ssanie.????????????????????????????????????????????????
ZARZU Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Dodam jeszcze , że silniki odpalałem rozrusznikiem bo ręką faktycznie za małe ssanie.????????????????????????????????????????????????
karlem Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Pewnie Irkowi chodzi o to, że przy rozruchu ręcznym są za małe obroty, żeby zassać paliwo Taki skrót.
karlem Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Pewnie Irkowi chodzi o to, że przy rozruchu ręcznym są za małe obroty, żeby zassać paliwo Taki skrót.
Rekomendowane odpowiedzi