Irek M Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 Model nie jest nowym dziełem ale przeróbką wersji elektro. Do zmiany zmusiły mnie pakiety, które raczej dokonały żywota swego :cry: Obecny napęd to czeski silnk 2cm GFS. To ...FS nie ma nic wspolnego z 4suwem :jupi: Dedykowane śmigło to 7x4, na którym silnik powinien wykręcić 15 tys. niestety dał tylko 13 tys z haczykiem co stanowi gorszy wynik niż 11300 na APC 8x4 - ponad 650g ciągu przy masie modelu do lotu ok 980g; A tu krotki filmik z testów obu smigieł; w pierwszej części Kavan 7x4 i APC 8x4 w drugiej; http://video.google.pl/videoplay?docid=-3243758894653316655
marcin133 Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 No to lepsze niż ten dzwoneczek :twisted: skąd wytargałeś taki silnik? latałeś już na nim?
Irek M Opublikowano 29 Września 2007 Autor Opublikowano 29 Września 2007 Silnik obsługiwał :jupi: wczesniej motoszybowiec o rozp. 200cm i wadze ok 1,3kg, a kupiony był pod Wicherka 15
Irek M Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Dziś - nie patrzcie na datę ostatniego wpisu - model został oblatany. Chciałem z ziemi ale raz już kilka miesięcy temu nie udało się dlatego dziś z ręki. Poleciał jak po sznurku - nie przypuszczałem, że będzie tak łatwo. Bałem się płytowego usterzenia ale nie musiałem niczego korygować w locie. Niestety kamerka wyłączyła się po 11sek więc nie ma filmu choć zabrałem ze sobą też kask i gopro... Jutro pewnie kolejny lot, a tak wyglądał po wylądowaniu:
pacek Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 oj chyba do lotu założyłeś kółka od piperka
Irek M Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Tak, koła celowo piankowe i jak największe by amortyzowały. Ale niestety - charakterystyczne podwozie modelu E zaczęło rozpadać się po 5 lądowaniach. Dlatego oryginalnych retro nie zakładam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.