Jump to content

Fokker E.III


Irek M

Recommended Posts

Model nie jest nowym dziełem ale przeróbką wersji elektro. Do zmiany zmusiły mnie pakiety, które raczej dokonały żywota swego :cry: Obecny napęd to czeski silnk 2cm GFS. To ...FS nie ma nic wspolnego z 4suwem :jupi: Dedykowane śmigło to 7x4, na którym silnik powinien wykręcić 15 tys. niestety dał tylko 13 tys z haczykiem co stanowi gorszy wynik niż 11300 na APC 8x4 - ponad 650g ciągu przy masie modelu do lotu ok 980g;

fokkereiiispalinahq7.jpg

A tu krotki filmik z testów obu smigieł; w pierwszej części Kavan 7x4 i APC 8x4 w drugiej;

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=-3243758894653316655

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Dziś - nie patrzcie na datę ostatniego wpisu - model został oblatany. Chciałem z ziemi ale raz już kilka miesięcy temu nie udało się dlatego dziś z ręki. Poleciał jak po sznurku - nie przypuszczałem, że będzie tak łatwo. Bałem się płytowego usterzenia ale nie musiałem niczego korygować w locie. Niestety kamerka wyłączyła się po 11sek więc nie ma filmu choć zabrałem ze sobą też kask i gopro... Jutro pewnie kolejny lot, a tak wyglądał po wylądowaniu:

post-14330-0-17054900-1395854846_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak, koła celowo piankowe i jak największe by amortyzowały. Ale niestety - charakterystyczne podwozie modelu E zaczęło rozpadać się po 5 lądowaniach. Dlatego oryginalnych retro nie zakładam.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.