Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem posiadaczem silnika spalinowego Meteop 2,5 (jeśli dobrze odczytałem ;) ).

Otóż, oryginalna świeca została niestety spalona i dlatego byłem zmuszony dokupić następną uniwersalną do silników lotniczych o poj. 2,11 -3,ccm. W związku z tym, że nie posiadam grzałki do świec to musiałem wykonać instalację z akumulatorka 2700mA. Świeca moim zdaniem grzeje prawidłowo. Paliwo jakiego używam to :

http://www.modele.sklep.pl/Katalog/PALIWA-I-DODATKI/MECCAMO-EXCEL-FUEL-10-1L.html?pa=2

jak widać to paliwo ma 10% zawartości nitrometanu. Niestety pomimo moich starań silnik nie chce się uruchomić. Co proponujecie, co mogę zrobić, aby silnik zadziałał ?

pozdrawiam ROOS

Opublikowano

Rozumiem ze ma świece dajesz napięcie 1.2V. Sprawdz instalację paliwowa. Czy wszystkie rurki sa prawidlowo połączone. Jak wszystko dobrze to pozostaje krecic śmigłem

Opublikowano

Tak daję 1.2V. Instalacja jest ok, ale nadal nic pomimo "kręcenia śmigłem". Może to być problem wysokości zbiornika paliwa nad silnikiem?

Opublikowano

Kup w aptece olej rycynowy i dodaj do litra tego paliwa co najmniej setkę oleju rycynowego. Śmigło 8x4, jeśli jest kompresja i żarzenie, to powinien zagadać. To stary ruski i nie najlepiej wykonany silnik.

Opublikowano

Próbowałem wiertarką ze specjalną końcówką, ale nadal nic :/

 

Te próby robiłeś już po dolaniu oleju rycynowego jak doradzał MASK i silnik wogóle nawet nie "zapyrkał"?

Widzę że jesteśmy z tej samej miejscowości to najwyżej daj znać na PW to podjadę ze swoim wyposażeniem startowym i coś spróbujemy z tym powalczyć.

Opublikowano

Świeca na pewno żarzy, z olejem rycynowym jeszcze nie próbowałem, a co do pracy silnika to kilka razy tak jakby już miał zaraz odpalić, ale nic z tego. WOJ-TECH popróbuję jeszcze zgodnie z zaleceniami a jakby to nic nie dało to dam znać...

Opublikowano

W związku z tym, że nie posiadam grzałki do świec to musiałem wykonać instalację z akumulatorka 2700mA.

 

To pojedyńczy "paluszek" AA? Co to za świeca?

Opublikowano

Ja bym wywalił ten silnik do kosza... Nawet gdy go odpalisz będziesz miał przez niego kłopoty. A na koniec koncertowego kreta.

Ta technologia jest z czasów produkcji T-34. I żadna rycyna tego nie zmieni...

Opublikowano

Ty może tak,kolega ROOS jak widzisz nie.Nikt tu nie pisze o lataniu,jedynie o uruchomieniu,Następny post w innym temacie i znów mylisz pojęcia.Poczytaj co oznacza słowo technologia.

Opublikowano

Dokładnie, silnika nie chcę wyrzucać...

Tak, to jest jeden paluszek AA; jeśli chodzi o świecę to jest to świeca uniwersalna do silników lotniczych o pojemności od 2,11ccm do 3ccm.

Dodam jeszcze, że świeca bardzo dobrze żarzy i nie ma z nią żadnych problemów.

Opublikowano

Jezeli silnik pryka tak jak by juz chcial zaskoczyć to pozostaje ci krecic do skutku. Jezeli masz dostęp to podłącz żarke z panelu startowego i ustaw prąd ok 3A . Musi zaskoczyć! Niedawno walczylem z rosyjskim AMD chyba 1ccm i dal rade na paliwie z 5%nitro. Tobie tez musi sie udać!

Opublikowano

Wczoraj, po raz pierwszy udało mi się go uruchomić, lecz na drodze stanął ten sam problem, czyli że silnik nie ciągnie paliwa. bzik4 co do podanego przez Ciebie tematu to wielkie dzięki, bardzo mi się przyda, ale według opinii mojego znajomego to silnik trzeba jeszcze prawidłowo wyregulować iglicą. Mógłby ktoś mi powiedzieć ile trzeba razy przekręcić tą iglicę, aby silnik chodził prawidłowo ?

Opublikowano

Około 2,5 do 3 obrotów. Jak odpalisz silnik to daj na pełny gaz wolno, tak żeby nie zgasł i dokręcaj powoli iglicę, aż będziesz słyszał, że śmigło wydaje taki charakterystyczny odgłos i obroty będą naprawdę wysokie.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.