Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów modelarzy , zacząłem ten nowy post ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi , a mianowicie mam mały dylemat jak zamienić śmigła dwułopatowe na trzyłopatowe, co ująć a co dodać jeśli chodzi o rozmiary za pomoc z góry dziękuję . pozdrawiam

Opublikowano

Witam kolegów modelarzy , zacząłem ten nowy post ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi , a mianowicie mam mały dylemat jak zamienić śmigła dwułopatowe na trzyłopatowe, co ująć a co dodać jeśli chodzi o rozmiary za pomoc z góry dziękuję . pozdrawiam

 

Przy zmianie na 3 lopaty zmienia sie srednice i skok smigla.Srednice w 3-lopatach zmniejsza sie o 1",a skok zwieksza sie o 1".

Przyklad:

Silnik 10ccm

2-lopaty:11x7" (28x19cm)

3-lopaty:10x8" (25x20cm)

Opublikowano

a czy tak samo jest w silnikach benzynowych? i czy są różnice w zaleznosci od modelu trenerek, akrobat?

 

Na tej stronie :http://www.airworld.online.de sa np. silniki Moki ,przy kazdym podaja wymiary smigiel.

Nie bardzo rozumiem drugiej czesci pytania?Smigla dobiera sie do silnika.

Opublikowano

Tak są różnice. Do medeli "akrobatek" stosuje sie śmigła o mniejszym skoku aby szybciej się wkręcały na obroty. Do trenerka dobiera się w zależności od upodobań jak lepiej się lata. Oczywiście w granicach jakie silnik lubi.

  • 3 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.