Skocz do zawartości

Motoszybowiec do FPV


Simo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuję jakiejś konstrukcji motoszybowca do FPV. Mam kilka wymagań, ponieważ chcę wykorzystać na zloty airsoftowe oraz milsimy do rozpoznania. Fajnie byłoby, gdyby nie potrzeba było dużo miejsca do lądowania. Możliwe hamulce itp. Rozpiętość ok. 2.0m, może być więcej. Możliwość latania w termice z wyposażeniem oraz pomieszczenie wyposażenia wewnątrz. Jeśli chodzi o fpv, to jestem zielony dlatego mogą wam się wydać głupie niektóre pytania, ale prosiłbym o odpowiedź. Jeśli nie trafiony pomysł z motoszybowcem, to ostatecznie mogło by być coś zbliżonego do tego, z wyglądu oczywiście. :Dhttp://pl.wikipedia....=20101102075538

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

ps. Rozważam również skrzydełko, ale jak z długością podejścia? Chciałbym, by można było by lądować tym na małym terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niestety nie mogę edytować. Teraz zastanowiłem się i chyba lepszym wyborem jeśli chodzi o rozpoznanie było by skrzydełko, ale z motoszybowca nie rezygnuję jeśli chodzi o FPV, ponieważ chciałbym pokręcić filmiki z latania w górach (Beskid Sądecki itd.). Myślę o tym skrzydełku. http://abcrc.pl/p/72...i-szybowce.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw, kup sobie zestaw startowy do FPV - nadajnik/odbiornik video, kamera, coś do odbioru obrazu (może być laptop). Może być zestaw budżetowy. Do poważniejszych lotów, będzie potrzebny zestaw OSD/GPS.

 

Potem model wstępny. Ja stawiałem pierwsze kroki na Delcie 120minut :P