Skocz do zawartości

MVVS 35CCM IFS/ICU-L


Arek Pniewski

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Plan jest po zestawie Sig-a .Owiewka to wytłoczka i na planie nie ma jej wszystkich przekrojów.Rozpiętości dokładnie teraz nie podam ale jutro to i owszem. :D

Opublikowano

...boczny rzut i szerokosc od gory wydaje mi sie wystarczajaca aby wykonac kopyto

gore mam wiec cos z tego bym sklecil....napisalem ci na PW nie bede zasmiecal forum

reszte omowimy na PW...

 

dzieki z gory

Opublikowano
owiewke sillnika musze zrobic nowa ...tylko nie mam planow do niego ....i nie mam jak zrobic kopyta....stara jest tak wyciata ze tylko gorna czesc pozostala dolu i bolow nie ma wogole
Zaklej wszystkie dziury byle czym, zaszpachluj i będziesz miał dobre kopyto na formę do nowej owiewki. Zawsze to łatwiej niż robić od podstaw.
Opublikowano

W taki sposób,wykorzystując orginalną wytłoczkę owiewki silnika zrobiłem kopyto do laminatowej owiewki silnika w swoim Decathlonie.Zakleiłem otwory z przodu wręgę silnkową zabezpieczyłem folją i przykręciłem owiewkę do kadłuba i wtedy środek wypełniłem pianą montażową.Wypełniałem na raty żeby mieć pewność że puchnąca piana nie rozedmie mi owiewki.Gdy piana zastygła to obciołem to co wystawało i dalej do już szpachlowanie,szlifowanie i malowanie żeby to przygotować do zrobienia formy.

Moja owiewka jest większa i dlatego ją wypełniłem pianką ,przy mniejszym rozmiarze pewnie nie trzeba robić .Rozwiązań możliwych jest wiele :D

Opublikowano

...swietne rozwiazanie ...jezeli sa jeszcze dolne i boczne scianki zachowane......u mnie ich nie ma tylko gora pozostala, reszta byla mocowana albo do silnika albo do loza ....

moge sie tylko domyslac....

Opublikowano

Dariuszu nie zgadzam się opinią jaką dajesz do MVVS 26 i 35cm3.Mam MVVS 26 i latam nim drugi sezon, nie miałem przypadku zgaśnięcia na wolnych obrotach ani podczas lotu.Kto był na pikniku lotniczym w Krakowie lub na górze Żar,to słyszał prace tego silnika w Piperku podczas lotu. Może przyczyną złej pracy jest tłumik.Ja tłumiki robie sam,aby nie psuć obudowy silnika w modelu,tak to wygląda w Piperku.

egipt06032007384bi9.jpg

 

Miałem też silnik MVVS 35cm3 tez pracuje bez zarzutu,napędza u kolegi akrobata,z rurą rezonansową.

Opublikowano

Moje trzy grosze w obronie MVVS.Wprawdzie użytkowałem MVVS-a 26cm z rezonansem ale to była przyjemność. Trzy sezony w ultimacie 1600 cm zero problemów.Silnik odsprzedałem koledze i zero problemów. Jak bym wam opisał moje wyczyny z ZDZ-em 50RV rok temu to było by dużo słów na "K" ale całe szczęście się skończyły! Pozdrawiam

Opublikowano

..udalo mi sie wypozyczyc od jednego z modelazy jego owiewke co prawda ma on ja wycieta pod boxera ale zakleje jakims kartonem obie boczne dziury i wypelnie pianka

tak jak podpowiedzial OLO i bedzie kopyto ....

 

przymierzylem dzisiaj i porobilem zdjedia modelowi tak to wyglada....

 

... obdarlem kadlub z poszycia bo bylo juz okropne....poza tym facet nie powiedzial ze ustezenie bylo juz po wypadku i robione, zle naprawione ...wiec bedzie jeszcze do odbudowy ster wysokosci i ster kierunku ...od podstaw.... najwazniejsze ze wszystkie serwa sa ok a ma ich az 7 sztuk , 2 na ster wysokosci 1 na ster kierunku,2 na skrzydla

jedno na oswietlenie .....

 

moze akurat to nie jest miejsce na te zdjecia powino byc w moje modele ale temat troche sie rozciagnol....wiec .....wstawilem tutaj...... :wink:

 

dcp03743dx8.jpg

 

 

dcp03742os9.jpg

 

dcp03770wp1.jpg

 

dcp03772iv9.jpg

 

dcp03771yq3.jpg

Opublikowano

...silnik juz wybralem , bedzie do niego RM-35ccm VPi 4,5 PS koszt 390 Euro z Tlumikiem ktory sam moge dobrac.....w cenie do 39euro

silnik bedzie poza glowica calkowicie osloniety wraz z tlumikiem ....

Opublikowano

Rzeczywiście niezłe sitko z tej owiewki :D

Teraz będziesz mógł wybrać jakieś bardziej atrakcyjne malowanie bo to stare jakoś mi nie pasuje do tego samolotu .

Opublikowano

...tak masz racje , trzeba cos bardziej wyszukanego , ktos ju tu mial na forum takiego czerwonego z pojedyncza kabinka i ciekawym cieniowaniem.... zobaczymy na razie trzeba odbudowac stateczniki , potem okleic i mozna dumac nad reszta ....upiekszaniem...

Opublikowano

..dzieki OLO za tego linka bo go zapodzialem... a przy okazji odkrylem dla siebie tansza mozliwosc pokrycia modelu Koverall a juz myslalem ze znowu bede musial wydac tyle kasy na ta folie.....u nas Oracover kosztuje 8,50 € za 1 m ....

 

a te Koverall dostane za 4,50€ i to za 1,2m x 1,85m ....

tylko nie pamietam czy na celon mozna klasc farbe acrylowa???? .... :roll:

Opublikowano

Można malować akrylem i każdą inną farbą która mie będzie się ,,gryzła'' z nitrocellonem którym trzeba wcześniej zagruntować ten materiał.

Koveralem mam oklejony kadłub w małym benzyniaku a właściwie to był już dwukrotnie oklejany.Za pierwszym razem malowany był jakimś spreyem a teraz samochodowym acrylem.

Ważna jest ilość warstw tego nitrocelonu bo chociaż tutaj to on właściwie nie napina poszycia ale jeżeli będzie nałożone za mało nitrocelonu to potem w tym miejscu jak położy się kolor to będą takie chropowate miejsca i będzie to wyglądać nieciekawie.

Jest jeszcze jedna sprawa o której muszę napisać a może jutro wstawię fotkę żeby to pokazać. Po zaliczeniu kreta jak zdzierałem poszycie to praktycznie można najpierw zedrzeć warstwę farby tego spreja tak ładnie to odchodziło od koveralu a takie zachowanie nie wróży dobrze na przyszłość .

Mam nadzieję że acryl lepiej się będzie trzymał :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.